Kgb Pobeda

Tervist .

 Lapsepõlvest meenuvad pobedad , miilits sõitis halli värvi pobiga  , taksod olid beezid ja pruunid , mossed olid hallid , beezid ja valge- rohelisega , zim id olid mustad , kiirabizim id olid valged või beezid , oli ka rohelise- valgega zim Pärnu mnt. Volga poe aknal , musta värvi pobedat nagu ei meenu .
 Aga mälu  on kummaline ,  ei meenu ka sinist värvi sõidukeid .
Vasta

(11-02-2019, 16:53 PM)edvard Kirjutas:  Tervist .

 Lapsepõlvest meenuvad pobedad , miilits sõitis halli värvi pobiga  , taksod olid beezid ja pruunid  , mossed olid hallid , beezid ja valge- rohelisega , zim id olid mustad , kiirabizim id olid valged või beezid , oli ka rohelise- valgega zim Pärnu mnt. Volga poe aknal , musta värvi pobedat nagu ei meenu .
 Aga mälu  on kummaline ,  ei meenu ka sinist värvi sõidukeid .
Ühel minu klassivenna isal algkooli päevilt oli must Pobeda. Aasta siis oli 65-66. Aga see ei oma mingit tähtsust. Minu auto puhul pole tegu tavalise Pobeda, vaid ZIS-de saateautoga ja need olid kindlalt mustad.
Vasta

Ega ei vaidlegi , lihtsalt  pildikesed lapsepõlvest on sellised ja ilmselt musta pobiga keegi kodus lõunal ei käinud , kuigi gaz 13 oli tollases Oja tn. sagedasti seismas.
Vasta

Привет черных побед не было[Pilt: 1f600.png].Edasi järgneb jutt ,et 6 silindrit polnud ,esisild on samkompun  jne.
Kui venemees ütleb ,et ei olnd siis on see 100% tõde.
Teine kord tahaks karjuda nende "venespetsialistide "üllitiste peale.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta

(11-02-2019, 23:28 PM)jurka Kirjutas:  Привет черных побед не было[Pilt: 1f600.png].Edasi järgneb jutt ,et 6 silindrit polnud ,esisild on samkompun  jne.
Kui venemees ütleb ,et ei olnd siis on see 100% tõde.
Teine kord tahaks karjuda nende "venespetsialistide "üllitiste peale.
  No see "spetsialist" elab küll veel möödunud sajandi 80-ndates. Kus massid ei teadnud selliste autode olemasolust midagi. Tänapäeval on Idanaabrid neist autodest teinud mitu telesaadet, välja on ilmunud tehniline dokumentatsioon, mulgi siin paar lehte kuskil eespool üles pandud. Ja must Pobeda oli minu klassivenna isal 100%, sest paar korda sain ise ka sellise õnne osaliseks, et sai tagaistmel sõitu nauditud. Muidugi pole välistatud, et auto oli üle värvitud, kuid 60-ndate algul oli see küll rohkem ulme valdkond.
Vasta

Natuke teemast kõrvale, aga siin väike lõik pobedadest poolas. Kahjuks saavad vaadata ainult need, kel FBs konto.

https://www.facebook.com/kazimierz.zajac...07238/?t=6

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

Ära hirmuta, ketserid näevad ka Big Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Nii, ohver jõudis operatsiooni lauale. Eelnevalt tuleb muidugi patsienti natuke teipida, et riistadega vehkimisel muid elundeid ei vigastaks.
   
   
Vasta

Poisil käib oma automaat Volga juures kõva peenhäälestus. Pöördume siin igasuguste kontaktide kaudu Venemaa arhiivide poole, et tõde välja selgitada. Minul natuke oma Pobiga lihtsam. Teada, et väljast III seeria aga ülejäänud tume maa. No vähemalt rahulikum kamandada, kuna keegi ei tea, kuidas see asi täpselt oli tehtud. Arhiividest ka praktiliselt abi ei ole. Alla sai esisild, mis muidugi on unikaalne, nagu siin eespool mainitud. Mürki võtta ei julge aga tõenäoliselt ainueksemplar maailmas.
   
   
Vasta

Palve kõigile Pobi teadjameestele, kui märkate anomaaliaid, andke aga julgesti teada. Pobide kohta ka kirjandust vähe võitu ja see, mis Venes ringleb, on ka kaheldava väärtusega. Ühesõnaga, mis sees ja väljas, peaks olema tavaline 1956 a Pobeda, väikeste erinevustega, eriti puudutab see istme ja ukse polstri materjali, mis on nagu ZIM-l. Täiesti erinev maailm on muidugi kapoti all.
   
Vasta

Pole küll Pobi teadjamees, aga kas salongi ventilaatori korpus mitte tsingitud polnud?
Vasta

(05-03-2019, 21:37 PM)Sidorov Kirjutas:  Pole küll Pobi teadjamees, aga kas salongi ventilaatori korpus mitte tsingitud polnud?

Uurin asja.
Vasta

(05-03-2019, 13:20 PM)Formika Kirjutas:  Alla sai esisild, mis muidugi on unikaalne, nagu siin eespool mainitud. Mürki võtta ei julge aga tõenäoliselt ainueksemplar maailmas.

Kunagi sai siia foorumisse kuhugi riputatud link kus üks teadja mees rääkis mingist moskva pobist ja mainis muuhulgas, et sel pobil seal peale esisilla midagi muud vaadata ei ole.
Vanainimese mälu väga usaldada ei tasu, aga oli justkui "a tam krome perednjego mosta njetsevo smotret". Mida võib ju tegelikult tõlgendada ka, et kogu tervikust palju peale esisilla järgi polegi. Igatahes teistsugusest sillast ollakse teadlikud, ju ikka kusagil midagi on.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(05-03-2019, 22:26 PM)spitfire Kirjutas:  
(05-03-2019, 13:20 PM)Formika Kirjutas:  Alla sai esisild, mis muidugi on unikaalne, nagu siin eespool mainitud. Mürki võtta ei julge aga tõenäoliselt ainueksemplar maailmas.

Kunagi sai siia foorumisse kuhugi riputatud link kus üks teadja mees rääkis mingist moskva pobist ja mainis muuhulgas, et sel pobil seal peale esisilla midagi muud vaadata ei ole.
Vanainimese mälu väga usaldada ei tasu, aga oli justkui "a tam krome perednjego mosta njetsevo smotret". Mida võib ju tegelikult tõlgendada ka, et kogu tervikust palju peale esisilla järgi polegi. Igatahes teistsugusest sillast ollakse teadlikud, ju ikka kusagil midagi on.
 Ütlesin, et mürki ei võta, aga miks nad siis seda autot ära ei taasta. Peale esisilla ja radiaatori  on kõik muu lihtsam. Aasta tagasi, siin ka oli juttu, sõitsin spetsiaalselt Moskvasse ka nn KGB Pobedat vaatama. Eelnevalt väga koostööaldis mees on siiani kadunud. Big Grin
Vasta

(08-12-2018, 17:39 PM)spitfire Kirjutas:  
(08-12-2018, 13:02 PM)Formika Kirjutas:  Lähemal uurimisel selgus, GAZ 20 G-l täiesti oma ja ainulaadne sild.
, see väidetavalt teine säilinud 20G, kusagil Moskva kandis on siiani mulle kättesaamatu ja omanik ei julge oma 99% originaali mulle näidata.

Mingist juutuubi roolikust, (mille link oli ka kusagil siin automoto foorumis) on mul nagu meelde jäänud, et peategelane mainib seal seda moskva pobi, stiilis "a tam krome perednevo mosta nitsevo smatret". Ehk siis "peale esisilla pole seal midagi vaadata". See lause sai nüüd teise tähenduse. Ehk siis teistsugusest sillast ollakse teadlikud.

Siin mainitud, kahjuks edasi ei aita see leid.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Siin umbes 9-ndal minutil väike viide, et kusagil midagi on:

www.youtube.com/watch?v=veGZveaS2k0

Ja siin, et ikka jälle ei ole, esimesel minutil:
www.youtube.com/watch?v=qiXHgPSiKvU

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(05-03-2019, 22:05 PM)Formika Kirjutas:  
(05-03-2019, 21:37 PM)Sidorov Kirjutas:  Pole küll Pobi teadjamees, aga kas salongi ventilaatori korpus mitte tsingitud polnud?

Uurin asja.

Kõigil mida näinud olen, on nimetet korpus olnud värvitud (on musti ja kere värvi) ja sellest tulenevalt ka roostetanud või läbi roostetanud.

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta

Selles samas roolikus on veel teine viide sellele kusagil eksisteerivale 20G Pobile. Siin vihjatakse, et seal on ainult orig. kere aga mootorit netu, loodetakse taastada paari aasta jooksul.

Vaata umbes alates 22:30

https://www.youtube.com/watch?v=veGZveaS2k0

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(06-03-2019, 19:31 PM)Mufff Kirjutas:  
(05-03-2019, 22:05 PM)Formika Kirjutas:  
(05-03-2019, 21:37 PM)Sidorov Kirjutas:  Pole küll Pobi teadjamees, aga kas salongi ventilaatori korpus mitte tsingitud polnud?

Uurin asja.

Kõigil mida näinud olen, on nimetet korpus olnud värvitud (on musti ja kere värvi) ja sellest tulenevalt ka roostetanud või läbi roostetanud.

Pakun, et räägime erinevatest asjadest. Härra Mufff räägib arvatavasti salongisoojenduse radiaatori katteplekist, mina aga ventilaatori korpusest. Panen siis selgituseks ka mingisuguse pildi 1956. aasta M20-st. 

[Pilt: IMGP4010.JPG]
Vasta

(11-03-2019, 23:02 PM)Sidorov Kirjutas:  
(06-03-2019, 19:31 PM)Mufff Kirjutas:  
(05-03-2019, 22:05 PM)Formika Kirjutas:  
(05-03-2019, 21:37 PM)Sidorov Kirjutas:  Pole küll Pobi teadjamees, aga kas salongi ventilaatori korpus mitte tsingitud polnud?

Uurin asja.

Kõigil mida näinud olen, on nimetet korpus olnud värvitud (on musti ja kere värvi) ja sellest tulenevalt ka roostetanud või läbi roostetanud.

Pakun, et räägime erinevatest asjadest. Härra Mufff räägib arvatavasti salongisoojenduse radiaatori katteplekist, mina aga ventilaatori korpusest. Panen siis selgituseks ka mingisuguse pildi 1956. aasta M20-st. 

[Pilt: IMGP4010.JPG]
Rääkisimegi erinevatest asjadest. Ventilaatori korpuseid olen näinud samuti vaid tsingitud kattega, kõik eranditult värvimata.

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne