Postitused: 36
Teemad: 13
Liitus: Dec 2015
Maine:
2
Tere!
Sai õuele toodud üks 20 aastat kuuris pakkudel seisnud Mosse. Lihtsalt puhtalt huvist antud auto vastu. Autol on kere täitsa ok, aga tööle masin hakata ei taha.
Nimelt sai tehtud siis järgmiselt:
1) karpa puhtaks
2) igasuguseid kontakte, elektrisüsteeme puhastatud jne
3) topkat antud
Ei taha aga käivituda. Mida veel kontrollida/saan ära teha, et masina käima ikka saaks.
Terv.
izplaneta
Postitused: 713
Teemad: 11
Liitus: Feb 2007
Maine:
11
Kui mina omal ajal mosset pidasin, oli kõige õrnem koht süütesüsteemis jagaja kaan. Kui see märjaks või ka niiskeks sai, äi tulnd sõidust suurt midagi välja.
Ka vana kaane omadused võivad sellised olla, et säde ei koondu vajalikul hetkel vajalikku kohta.
Kuidas 20 aastat vanad süütepoolid käituvad , ei tea ka ennustada.
Ehk, kui küte peale tuleb, õhku saab ja toore asendit sättida saab, silinder natuke survet ka peab ja käima ei lähe, siis on viga süütesüsteemis.
Postitused: 36
Teemad: 13
Liitus: Dec 2015
Maine:
2
Kas kusagil internetiavarustes ka Moskvichi käsiraamatut leidub? Või tasub mul isegi kohalikku raamatukokku kiigata?
Postitused: 864
Teemad: 20
Liitus: Dec 2007
Maine:
5
Alustuseks on see isegi hea, et käima ei läinud. See 20 a vana õli, mis seal sees on, pole kindlasti enam õli ja õlikanalid on ka arvatavasti ära/kinni kuivanud.
Vähemalt teemaalgataja postitusest ei selgunud, et oleks õliga enne midagi ette võetud.
Mul oli kunagi tööautoks pirukamosse. Põhimureks käivitamisel olid põlenud kontaktid ja läbipeksev jagajakaas.
Postitused: 4,469
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
52
05-11-2017, 21:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2017, 21:33 PM ja muutjaks oli
aavu.)
(05-11-2017, 20:51 PM)izplaneta Kirjutas: Kas kusagil internetiavarustes ka Moskvichi käsiraamatut leidub? Või tasub mul isegi kohalikku raamatukokku kiigata?
Neid mossesid oli ikka päris mitu. 400-st kuni esisillaveoliseni. Millisest jutt käib?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 864
Teemad: 20
Liitus: Dec 2007
Maine:
5
Teemaalgataja profiilist lähtub, et see on tal m-412. Minu mäletamist mööda saab seda jagajat 180° valesse asendisse panna. Tal on kaks sellist hammast all, võlli otsas. Kui kulunud on, siis läheb ükskõik, kummas asendis sisse. Muidu peaks ühes asendis saama panna.
Kui ikka sädemed olemas on, siis teeb vägevaid pauke, eriti, kui säde väljalasketakti peale satub!
Pika käivitamise peale on küünlad ka märjad. Iseasi veel, kas need ikka enam küünalde funktsiooni täidavad.
Kui üldse mingit häält ei tee, siis pole sädet ja nööri otsas lohistamine ka mõttetu.
Postitused: 39
Teemad: 2
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
Sõrmega sädet katsudes ikka võiks võtta mehe hüppama aga kui muuseas kinni hoiad, et säde on siis võiks süüte süsteemi üle kaeda.
m 402
saab 96
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
412 jagajat valesti panna ei anna. Tapp selleks liialt nihkes. Küll aga tasuks peale kontaktide puhastamisi ja sättimisi uuesti kontrollida kontakti vahet. Need mosse jagajad loperdavad jalast ja võllist nii palju, et kokkuvõttes kipub kontakti vahe ära kaduma. Peale korduvaid käivitamisi uuesti rahulikult mootorit ringi ajades tuleks veenduda , et vahe ikka olemas on.
Ja veel võib viga olla variaatoris ehk lisatakistis. Variaatori otstele juhe peale, ühesõnaga lisatakisti vahelt välja lülitada ja nüüd sädet kontrollida. Kui paugatab on viga teada.
Need paar viga tuhandest.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 2,675
Teemad: 267
Liitus: Mar 2004
Maine:
30
Kas seal on transistoriga süüde või ilma? Kas jagajas kondekas on? Vene kondekad kippusid ära surema, kui mitu aastat ei kasutanud, võib ka see viga olla, võiks proovida uue kondeka panna, kui seal ikka on kondekas. Võib proovida ilma jagaja kaaneta starterit anda ja siis vaadata , mis toimub kontaktide vahel, sädelust ei tohi seal olla. Nõrk säde küünlas on tihti põhjustatud surnud kondekast.
Postitused: 189
Teemad: 14
Liitus: Aug 2012
Maine:
1
Hiljuti saime käima 13 aastat taeva all liikumatult seisnud Gaz 52. Sama õli ja samade küünaldega kusjuures! Nokitsemine ei võtnud poolt päevagi vist. Vene tehnika võlu.
Postitused: 36
Teemad: 13
Liitus: Dec 2015
Maine:
2
Nii, lugu siis selline. Proovisin mosse küünaldega, kas sädet on. Oli kord ja kord ei olnud. Ehk annab sädet katkendlikult.
Postitused: 713
Teemad: 11
Liitus: Feb 2007
Maine:
11
Mis mõttes: kord oli ja kord polnud? Et nagu vahelduvvool: kord on, kord pole.
Kirjelda natuke lähemalt: kuhu see küünal ühendatud sai? Silindrisse mineva juhtme otsa? Süütepoolist tuleva juhtme otsa?
Esimesel juhul antakse kahe väntvõlli pöörde kohta üks mats sädet, teisel juhul peaks iga poole pöörde tagant sähvakat nägema.
Postitused: 607
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
20
Puhasta korralikult jagaja kontaktid ja see mosse läheb käima.