Metsakohin-2
#1

Sai toodud lõunamaalt selline isend, Vaatab, kas saab midagi liikuvat teha, olgu siis lund lükata või muru niita või midagi muud.

   

Koosneb raamist, mis tundub olema päris tugev, ainult kohati karvane, sildadest ja käigukastist, rool on ka.
Tagumine pidi olema vana Volga sild, pidurid on ka, rattad koostatud kiire keevitusega, mingi väiksema veoka velgedele on lisatud Volga velje augud.

   

Ratas lähemalt.

   

Esimene ots meenutab natuke varast Gaz-i, mida on kirurgiliselt ümberlõigatud ja natuke sugu vahetatud.

   

Käigukast pidavat olema jälle Gazziline, ei tunne neid nii hästi, et täpsustada ja markeeringuid ei viitsinud otsida. Võimalik, et 67 või 69. Natuke paistab pildilt. Viie käiguline: kolm edasi + üks tagasi + vaba Cool

   

Rooli ei oska esialgu üldse liigitada. Lõtk kusagil 45-60 kraadi piires. Ilmselt sobitan latiga isendi sinna.
Lisavarustusest võiks nimetada käsipidurit, kahe sektsiooniga jagajat ja hüdrosilindrit.

   

Mootorit pole, siin on kohe koht appikarjeks, kui kellelgi on midagi pakkuda. Rööbe on tagasillalt mõõtes 1250mm, teljevahe 1350mm, kliirensit ei mõõtnud.

Igasugused soovitused on oodatud, välja arvatud kalkulatsioonid asja tasuvusest ja töötunni maksumusest. Boonusena lisaks veel Partneri plekid.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#2

See käigukast (Gaz20; 21 ja muud sugulased) nõuab, et sisendvõll oleks täiendavalt tsentreeritud. Originaalis käib ta väntvõlli tagumise otsa sees muidugi. Eraldiolevana vaja midagi ratsionaliseeritada. Survelaagri liugepind kärab baaspinnaks küll.
Hobil ei ole tasuvusaega, vahest tuleb lihtsalt rahastuse katkemine kallale Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#3

Võimalik, kast on 20 või 21, eks see selgub,kui lahkamine saab ette võetud, väideti küll vene villist, kang on vasaku külje lähedal ja vabakäik üpris lühike. Toetusest olen teadlik, seal on midagi tehtud, mille nägemiseks oleks vaja röntgenit või siis jälle lahangut. Võimalik, et võlli on muudetud (keevitatud, treitud, lõigatud), praegu jätkub ristiga, siis rihmaseibid ja lõpuks laager, osa vahepealsest on esialgu arusaamatu.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#4

Mul on üks alumiinium karteriga UD-1 keps tuleb välja vahetada, lõtk on sees aga käib. Olemas ka, et kaasa anda. Tahtsin taastada, et ise traktor ehitada.
Viljandimaal peale Sultsit asub.

Poleks arvanudki et murutraktori tiivad nii hästi suuremale traktorile sobida võiks
Vasta
#5

Esisild on gaz AA
Vasta
#6

Tänud Mihkus, aga UD-laadsetest katsun hoiduda. Eelistatud oleks diisel vahemikus 9-13 HP, tõug pole oluline, või bensiinilaadse kütuse tarbija, viimast eelistaks kaasaegset võib olla viisakalt pruugitud.

Natuke oli mahti lahata. Eraldasin käigukasti ja selle otstes olevad ristidega asjandused.

   

   

Kaldun ikkagi gaz-67 poole, eks targemad täpsustavad, peale kolme slaavi tähe ei olnud teised märgi loetavad. Pole netist näidiseid otsinud, aga kaldun arvama, et siduri poolne võll on ümberlõigatud Sad Seest on vist puhas, sest vesi, mis sealt välja voolas oli päris läbipaistev.

   

See ühendas kasti sillaga.

Roolikarbi sain ka kätte, õnneks on mõnes kohas polte ka kasutatud.

   

   

Kiri peal: 968A. Muidu suht õnnetu, lõtkud on korralikud, hoova tagant korpuse küljest killuke puudu,roolivõll ka kandiliseks käiatud.

Kui kedagi huvitab, siis saadaval asjad, nii kast kui roolikarp.

Esisild oli kõvasti kinni, kõik keevituse varal. Esialgu ei oska seda ka kasutada ja vaevalt see kedagi teist huvitab, Taavil on piltidel paremaid isendeid näha, järelikult läheb utiili hunnikusse. Sillatala koosneb kolmest osast, kaks juppi vahel välja võetud. Kas rattarummud on vahetatud ei saanud veel selgeks, gazzilistel 4x100 poldivalemit minu teada ei tuntud, seega ikkagi aretised.

Üks pilt pidavat rohkem ütlema kui 100 sõna.

   

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#7

Kast kisub sinna 67 kanti, muidu korralik isend, ainult sidurivõll on lühemaks lõigatud. Korpus ja ülejäänud sisu korras. Kui kellelgi vaja pole, siis ilmselt läheb käiku, lähisuhtesse mõne teise kastiga, saab suurema valiku käike. Vett polnud palju ja seegi värske, ilmselt siis transpordi aegne vihm.
Harutasin esisilda, nagu varasemalt nähtud, kõik on nii täiustatud, et pole midagi säilitada ega taastada, rattavõllid maha lõigatud ja vana volksu või japsi omad asemele keevitatud.
Leidsin mõned huvitavad asjad ka.

   

   

Need siis käändtelge paigalhoidvad poldid, kas peavadki sellise figuuriga olema või eluraskused mõjunud.

   

Sellist pidurivooliku ühendust pole varem näinud, lahti ei tulnud, peab otsima, kusagil on peidus Ziguli aegadest spetsvõti.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#8

Need nö piluga silmusvõtmed seda lahti ei keera,  väikses torutangid pigem aitavad.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#9

spets ladavõti on U kujuga ja kuuese poldiga Õ-ks ühendatav , vägade väärt riist , kui stuts torupeal liikuma hakkab , peab 99% avama .
Vasta
#10

Lukustuvate tangidega ka erinevaid ümaraks keeratud polte välja võtnud.
Vasta
#11

Stutside ja torude säilitamine kasutuskõlbulistena on teisejärguline. Mind huvitas, kas voolikul on ka sisekeere, välimine on ju vaba. On see ikka lahtikeeratav liide?

Kastist pole keegi siis huvitatud, võib hakata mõtlema paaritamise peale?

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#12

Olen sellist pidurivoolikut Uaz il kasutanud, näinud. Sisekeere on täitsa olemas.
Vasta
#13

(27-11-2017, 22:00 PM)HardiT Kirjutas:  Olen sellist pidurivoolikut Uaz il kasutanud, näinud. Sisekeere on täitsa olemas.

Mossel samamoodi. Sisekeermega on toru kinni, välikeermega kinnitatakse voolik paigale.
Vasta
#14

(27-11-2017, 21:53 PM)metsakohin Kirjutas:   kas voolikul on ka sisekeere, välimine on ju vaba

Standardne jupp Pobedalt ja Volgalt. Välimine keere hoidis lisamutri abil koostu kere küljes, sisemine toru. Natuke tobe konstruktsioon monteerida, aga nii nad tehti. Ilma kere külge kinnitamata näeb tõesti veider välja.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#15

Sai kõik, millel mõtet on, algosadeks võetud. Tagasild on päris kobe, vaja seest ja väljast vähe kasida, lisaks simmerid vahetada, kõige uuem on aastast 1967. Laagrid täiesti siledad, kuivalt ja vee sees pole jooksnud, pesen puhtaks, siis näeb, mis vahetust vajavad. Teol pikki suunas lõtk sees, sain vene-netist joonised, kus kõik reguleerimist lubavad jubinad peal, kahe laagri vahelise seibi oleks nagu ära loksutanud. Joonisel nr 12 Tigu ise ja taldrik päris head veel.

Küsimused Volga spetsidele: Kas pooltelje otstes laagreid hoiavad kinni sisemiste simmerite alused puksid, kuumalt otsa pandud? 
On neid kerge saada või on lihtsam teha/teha lasta? Puksidele lausa sooned sisse kulunud, ühel mingid sigri-migri jäljed lisaks.
Kui puksid hoiavad laagrit paigal, siis laager ise peaks kergelt eemalduma.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#16

Pilte pole viitsinud teha. Sild sest-väljast üle kaabitud, pühitud, harjatud, pestud ja värvitud. Laagrid vahetatud sama simmeritega, välimiste vildist tihendite asemele sai aretatud kummilaadsest tootest vedrutihendid. Leidus peaaegu sobiv mõõt, ainult ühe millise võru pidi ümber asetama. Pooltelgede laagreid hoidvad puksid tegin ise ja said kuumalt paika aetud.

Piduriklotsid vajavad uusi katteid, teab keegi juhatada Pärnus kohta, kus tehakse. Üks silinder ka kahtlane, enne katsetamist ei saa diagnoosi panna.

Otsisin kola alt välja mõne käigikasti, mida olemasoleva gaz-69 kastiga paaritada. Alustuseks vaja gazi kast seest tühjaks teha, ehk saab sisend võllile midagi aretada, näiteks ühe laagri lisaks. See osa, mis korpuse seest välja ulatub on suht nutune: lõigatud pekstud jne. Või on kellelgi pakkuda sellist võlli. Neti andmetel on kast 69 pealt pärit, seega sisendvõll sama 21-ga.

Kui kastide ühendused ja järjestused paigas, siis saab raami teha. Praeguste kastidega tikub liiga pikaks minema, sest üks mida mõtlesin gazilisega kokku sobitada on pika taguotsaga,umbes nagu mosse omagi.

Head vana lõpetamist ja uue alustamist kõigile!

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#17

Vaatasin ringi, et kuidas sobivate mootoritega lood on. Sõelale jäi kaks mootorit. 
Selline diisel, puuduseks el. starteri puudumine.
Teiseks selline bensiinimootor, sama puudus, see eest olematu hind.
Võrdluseks: on ka selline sada, jõudu natuke vähem, see eest hinda rohkem.
Kas on kellelgi sellistega kogemusi: häid, halbu? Või on kellelgi pakkuda midagi, võib ka võimsam olla. Kasutaks meelsasti tsentrifugaalsidurit, kas neid on saada tollimõõdus võllile (mõlemad mootorid tollise väljundvõlliga).

Käigukastid põhimõtteliselt paaritatud, seisab gazilise sidurivõlli nõellaagri taga. Lahti võttes selgus, et on teine õige hõredalt täidetud, minu nägemuses on puudu vähemalt kaks rulli, mõõdus 5,5x16mm, pakutakse ainult 5,5x8mm. Nõellaager, milles küsimuste teemas juttu oli jäi saamata, mingi segadus andmebaasides või olematu käibega klient, saa sa nüüd aru.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#18

Miks neid 8milliseid otsakuti ei saa panna? Kui täispikkade vahele jääb tööle. Ei pääse nad kuhugi sealt.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#19

Olin ise ka mõni aeg tagasi ühe omatehtud traktori mootorivalikuga hädas. Sai ka neid väikseid 10-12Hj Yanmari diiselmootori kloone kaalutud.
Lõpuks sai ostetud üldse Truckpartsist 3 silindriline Kubota D905.
Andmetelt selline:
https://www.dieselenginemotor.com/kubota/super05/D905
Kuna teemaalgatajal paistab ka see traktor omajagu suur olevat, siis mahub ette raamile ära küll. Pealegi, näiteks 1,5m muruniiduk võtab ka omajagu jõudu ja ega see 20hj nii üleääre ei ajagi. Selle mootori kaal 110Kg, vene Zidgi kaalub seal 70Kg kandis.
Seal neid mootoreid oli kümnekonna kanti erinevaid valida. Eks muud rekkalammutused müüvad ka neid külmiku mootoreid.
Minu oma maksis 500.-, suht sama hind mis starteriga hiinakas.
Vasta
#20

Markole: annab jah, lihtsalt liiga lihtne lahendus oli.
Meli666: kõik on õige, sama lugu, nagu laagri rulliga. Sai otsitud neid kasutatuid (mitte lammaritest) ja kuidagi haledad isendid jäid ette, seepärast siis vaatasin kloonide poole. Need siis on külma-agregaatide jõuallikad? Mis sinna otsa istub, on seal midagi olemas või tuleb aretada? Täiesti võõras teema, pole kunagi lähedalt näinud.
Tänud heade mõtete eest.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne