Kompressor
#1

Pildilt on üks oluline tükk puudu. Mis parameetritega mootor sinna sobib? Kompressorilt  kiirelt otsides "birkat" ei leidnud.[Pilt: 2511918380a524_l.jpg]
Vasta
#2

Olen küll sellisega töötanud kuid ei mäleta enam mitme kW mootor seal peal oli. Selle kompressori ainsad miinused on see,et vajab hoolsat kätt ja mobiilsuse mõttes tuleks rattad alla teha.


Vasta
#3

Pildi keskmes on jäädvustatud puupink ja  õhumahuti.  Põhiline detail. mille järgi saaks tuvastada ja mootori võimsust arvutada on jäänud pildilt välja. ( Silindrite arv ja kuju). Kiire otsingusisestamine andis pildi ja tekstis ka mark. Ehk on abiks edasistel otsingutel vene saitidelt, kui on tegu sama agregaadiga.  (Püüdke ikka pildile jäädvustada olulised detailid)

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=44853

Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#4

Sellel peaks olema 4 kw mootor ja 2880 p/min.
Vasta
#5

(17-11-2017, 14:45 PM)h2rra Kirjutas:  Pildi keskmes on jäädvustatud puupink ja  õhumahuti.  Põhiline detail. mille järgi saaks tuvastada ja mootori võimsust arvutada on jäänud pildilt välja. ( Silindrite arv ja kuju). Kiire otsingusisestamine andis pildi ja tekstis ka mark. Ehk on abiks edasistel otsingutel vene saitidelt, kui on tegu sama agregaadiga.  (Püüdke ikka pildile jäädvustada olulised detailid)

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=44853

Parimat  h2rra

Tänan konstruktiivse kriitika eest. Põhjendatud kusjuures. Pilt on tehtud praktiliselt pilkases pimeduses "käsikaudu", hea et välgul jõudu jagus. 4 võttega sai ühe pihta. Kola seas oli hea, et luud kondid terveks jäid...
Otsides nüüd pilte leidsin ka ise sama markeeringu 155­2В5У4.
Mingid andmed:

Технические характеристики.
Производительность, м3/мин – 0,6
Конечное давление сжатого воздуха, кг/см2 – 12
Число ступеней сжатия – 2
Число цилиндров – 2
Число оборотов коленчатого вала компрессора, об/мин – 900
Габариты, мм:
длина – 1786
ширина – 560
высота – 1300
Масса, кг – 350

tekstis vihjatakse 5,5kw/3000rpm mootorile, reaalne?
Kaalunumber igatahes klapib, kahekesi tõsta ei jaksand...
Vasta
#6

Aastaid tagasi suhtlesin Peterburi tehase direktoriga, kus neid tehakse, kuid uue markeeringu ja "täiustatud" mudeleid. Klappide plokk on tehtud teise kujuga ja silindtite väline kuju oli muutunud. Meelde on nagu jäänud 7 - 7,5 Kw mootor. Kes meie tarkuritest on siin kibedamad arvutajad, võiks selle valemiga välja arvutada. Minul oli mata koolis 3-  Smile

Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#7

(17-11-2017, 14:33 PM)kopraonu Kirjutas:  Olen küll sellisega töötanud kuid ei mäleta enam mitme kW mootor seal peal oli. Selle kompressori ainsad miinused on see,et vajab hoolsat kätt ja mobiilsuse mõttes tuleks rattad alla teha.
Mul ka selline, tekkis küsimus, mis seal peale õli vahetamise ja kontrollimise veel hooldada vaja?
Minu oma on juba vanaisalt -pojale-pojapojale aparaat.Vist stalini aegne.Ei mäleta et keegi remontinud oleks.Ega ta vatti ka pole saanud, nûüd viimase ajal ehk.Koos co-7 ga saavad liivapritsiga hakkama .

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta
#8

Ka pakuks 7,5 kw mootorit. Saab panna ka 5,5kw, aga kuna seadmel pole rõhu maha laskmise süsteemi ja käivitub surve all, siis väiksema mootori kurnab ära ja kärssab läbi.
Niinimetatud ,,Leeduka" mootor on 3kw vanem mudel, uuem 4kw. Minu kompressoril jäi  5,5  kw-ne mootor pidama.

Autoplekksepa- ja keevitustööd,  värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne