Gaz MM-V 1942

Need velje randid on kasutatavad vintsina - tross keskkohast mõne puu külge ja trossi otsad velje rantide külge , sama ka GAZ 66 ga.
Vasta

ГАЗ-АА 1932—1938
ГАЗ-ААА 1936—1943
ГАЗ-ММ 1938—1947

Tundub, et sellle MMM jaoks ei jagu sobivat ajaakent.

Jutt: http://www.veneraud.ee/romula/gaz/gaz-aaa/

http://www.veneraud.ee/wp-content/upload...ZAAA_9.jpg
http://www.veneraud.ee/wp-content/upload...AAA_11.jpg
Vasta

(01-12-2017, 01:09 AM)edvard Kirjutas:  Need velje randid on kasutatavad vintsina - tross keskkohast mõne puu külge ja trossi otsad velje rantide külge , sama ka GAZ 66 ga.

See toimib kui on esisilla vedu ka. Nendel Gaazikutel ju pole. Pigem olnud topeltrattad, et paremini kannaks aga rehvid puudu misiganes põhjusel.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta

Ebaysse tuli 1944 AA kasutusjuhend müüki...

https://www.ebay.com/itm/Service-manual-...mwBanner=1
Vasta

Vaatan neid pilte ja ängistus tuleb peale. Olid ikke vanasti kanged inimesed. 
Tänapäeval ei leidu vist ühtegi autojuhti, kes oleks nõus sellise autoga tööd tegema. Naised roogivad labidaga ja mehed istuvad uhkelt roolis. Autodel on all olematu mustriga kummid. Tänapäeva autodel on sellised all küll, aga ükski rekkajuht ei lähe nendega muda sissse sõitma. Soojendusi pole, inimesed istuvad talvel lahtises kastis, ... ja meie viriseme siin mingite pisiasjade üle - auto pole ikke nii vastupidav ja faking interneti levi pole iga puu all.
Sad
Vasta

Sellist kirjandust on mõistlik osta uustootena.

https://www.retrodetal.ru/detail/901-AA/

1300 rubla on alla 19 euro...

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

(01-12-2017, 13:45 PM)motamees Kirjutas:  Vaatan neid pilte ja ängistus tuleb peale. Olid ikke vanasti kanged inimesed. 
Tänapäeval ei leidu vist ühtegi autojuhti, kes oleks nõus sellise autoga tööd tegema. Naised roogivad labidaga ja mehed istuvad uhkelt roolis. Autodel on all olematu mustriga kummid. Tänapäeva autodel on sellised all küll, aga ükski rekkajuht ei lähe nendega muda sissse sõitma. Soojendusi pole, inimesed istuvad talvel lahtises kastis, ... ja meie viriseme siin mingite pisiasjade üle - auto pole ikke nii vastupidav ja faking interneti levi pole iga puu all.
Sad
Vanasti olid autojuhid leidlikud ja kui vaja, oli ka GAZ-AA-l või ZIS-5-l soojendus täiesti olemas. Pandi nt. priimus või leeklamp põrandale huugama, samuti olen kuulnud kabiini tõstetud kuuma veega täidetud piimanõudest. Või siis kallas sohver lihtsalt paar head punnsuutäit kangemat omale nahavahele ja said kah sõidud tehtud Smile.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

(01-12-2017, 13:57 PM)Mossemees Kirjutas:  Vanasti olid autojuhid leidlikud ja kui vaja...

Tean seda kõike, olen ise kunagi sohver olnud. Siis sõitsime Zilide ja Mazidega. Isegi nendega ei soovi tänapäeval keegi tööd teha, rääkimata siis antud teema autodest.
Gaz 51-el tehti auk tulemüüri sisse (seal, kus 6silinder) ja paigaldati tuhaluuk. Pandi ka igatsugu lisaradikaid kabiinidesse, toodi jahutusventika pealt toru kabiini...
Vasta

Vanasti vaatas iga tüüp ise millised kartuleid või ainult kartulikoori sõi.

Tänapäeval aga EL annab sulle zablooni (värvikaardi) kui kollaseid friikaid sa võid süüa, kui kõrbevad pòhja võid nad ära süüa juhul kui maksab väikese kompensatsiooni riigile....


Riik teab mis on sulle hea!
Vasta

(01-12-2017, 13:47 PM)Aspelund Kirjutas:  Sellist kirjandust on mõistlik osta uustootena.

https://www.retrodetal.ru/detail/901-AA/

1300 rubla on alla 19 euro...

A.
Tänud!

Siin isegi Gaz A raamat olemas. Ühel mehel oleks seda vaja küll...
Vasta

(01-12-2017, 13:45 PM)motamees Kirjutas:  Vaatan neid pilte ja ängistus tuleb peale. Olid ikke vanasti kanged inimesed. 
Tänapäeval ei leidu vist ühtegi autojuhti, kes oleks nõus sellise autoga tööd tegema. Naised roogivad labidaga ja mehed istuvad uhkelt roolis. Autodel on all olematu mustriga kummid. Tänapäeva autodel on sellised all küll, aga ükski rekkajuht ei lähe nendega muda sissse sõitma. Soojendusi pole, inimesed istuvad talvel lahtises kastis, ... ja meie viriseme siin mingite pisiasjade üle - auto pole ikke nii vastupidav ja faking interneti levi pole iga puu all.
Sad
Ega jah. See näitab hästi et inimene pole kunagi rahul. Narritakse kui autol istmel mälusid poleSmile Omal ajal käisid mehed Ziliga Moskva vahet ja polnud häda midagi. Vanad autobaasi mehed on rääkinud kuidas vanasti oli kui buss kuskil pärapõrgus suure tuisuga katki läks. Polnud mobiiltelefoni ega midagi. Pidi kuidagi asja korda saama. Rahvas külmetas bussis samal ajal.
Vasta

(01-12-2017, 13:57 PM)Mossemees Kirjutas:  Vanasti olid autojuhid leidlikud ja kui vaja, oli ka GAZ-AA-l või ZIS-5-l soojendus täiesti olemas. Pandi nt. priimus või leeklamp põrandale huugama, samuti olen kuulnud kabiini tõstetud kuuma veega täidetud piimanõudest. Või siis kallas sohver lihtsalt paar head punnsuutäit kangemat omale nahavahele ja said kah sõidud tehtud Smile.

Kujutage endale ette jokkis peaga bemmiwenda polizaile seletamas: panin mõned klõhvid lipsu taha tead, autul salongisoojendus tuksis ja krt külm hakkas. Mõtlesin: soojendan nats ....
Vasta

Mäletan isegi kui 90-ndate alguses ühel tüübil põles talvel armatuuril paar küünalt. Autoks oli zapakas, ilmselt oli soojendus tuksis või puudu. Eriti koomiline oli see pimedas.
Vasta

(01-12-2017, 21:03 PM)tcumen Kirjutas:  
(01-12-2017, 13:57 PM)Mossemees Kirjutas:  Vanasti olid autojuhid leidlikud ja kui vaja, oli ka GAZ-AA-l või ZIS-5-l soojendus täiesti olemas. Pandi nt. priimus või leeklamp põrandale huugama, samuti olen kuulnud kabiini tõstetud kuuma veega täidetud piimanõudest. Või siis kallas sohver lihtsalt paar head punnsuutäit kangemat omale nahavahele ja said kah sõidud tehtud Smile.

Kujutage endale ette jokkis peaga bemmiwenda polizaile seletamas: panin mõned klõhvid lipsu taha tead, autul salongisoojendus tuksis ja krt külm hakkas. Mõtlesin: soojendan nats ....
Neljakümnendatel-viiekümnendatel aastatel ei tundnud keegi autojuhi joobe vastu väga suurt huvi, v.a autoga reisijad mingil määral. Juhtus sedagi, et autojuht tõsteti rooli taha aga sihtkohta ometi jõuti.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

Ladoga põhjast välja tõstetud AA millele on MM mootor juba omalajal peale pandud.

https://topspb.tv/news/2017/11/22/legend...ge-zhizni/
Vasta

Mul sõbral pidavat Gaz AA mootor olema. Kas kellegil on huvi sellise vastu? Vöite jagada ka infi mida vaadata-pildistada kui lähipäevil vaatama lähen seda.
Vasta

Saatsin sõnumi. Mingiaeg hakkame siin neid teadaolevaid erinevusi lahkama ka. Kui keegi tahab siis võib otsa lahti teha. Ise pole ma veel täitsa selgeks saanud asja.
Vasta

Tervist!

Leidsin paar tundi MMi jaoks. Raamiga kahjuks praegu tegeleda ei saa sest kõik raamid pole veel kodus. Igalt raamilt on miskit mis käiku läheb. Sama lugu sildadega. Loodetavasti detsembri lõpus saab asjad liikuma.
Täna jamasin genekatega ja mõtlesin et vaatan mis spidokal sees on.

[Pilt: 20171203_152302.jpg]

[Pilt: 20171203_152557.jpg]

Puurisin klaasikaane needid välja kuna vahelt oli roostes

[Pilt: 20171203_153145.jpg]

[Pilt: 20171203_153210.jpg]

Lasin liivapritsiga puhtaks. Roostemuunduriga üle ja uus värv peale. Kerisin odomeetrinäidu ka nulli.

[Pilt: 20171203_154649.jpg]

[Pilt: 20171203_173536.jpg]

[Pilt: 20171203_172202.jpg]

Kokkupanemise käigus läks klaas katki. Aga pole hullu. Nagunii oleks pidand uue tegema. Neetide asemel panin kruvidega kokku. Jätangi kruvidega. Need ei jää näha.
Vasta

Tervist!

Küsimus. Kumb näidikute paneel on 42 aasta MMile õigem? Teine pilt on Ford Model A oma(ei leidnud Gazi omast pilti) aga Gaz AA-l oli ka selline triibuline. Mul on ka selline triibuline olemas. Kui suur kuritegu oleks seda triibulist kasutada?

[Pilt: gaz_mm_v_045_of_130.jpg]

[Pilt: 1931_Ford_Model_A_Deluxe_Phaeton_dash.jpg]
Vasta

Kas keskmine üleval olev näidik on kütusetasapind?

Kui jah, siis kuidas see toimib?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne