07-12-2017, 00:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-12-2017, 00:30 AM ja muutjaks oli Taaviw126.)
Paar pilti paagi tegemisest Fordi tehases. Arvatavasti tehti nende samade seadmetega Venemaal paake edasi.
Ford kirjutab nii...
Keevitusaparaat vajas kahte töölist kes suutsid keevitada 30 tolli minutis. Kokku oli paagil 120 tolli keevitamist. Seega 4 minutit keevitati paagi pooli kokku. Paagi sai kokku keevitada ühe läbimiga. Pleki pinnad olid tinatatud et oleks parem keevitada ja et vältida hilisemaid lekkeid. Paaki läbivad needid kaeti enne poolte kokku keevitamist tinaga. Keevitusaparaadil oli vahel Fordi disainitud voolukatkesti mis katkestas voolu 360 korda minutis et vältida pleki ära põlemist. Peale seda läks paak survetesti kus ta täideti veega. Paak pidi kannatama 90 psi suurust survet. Peale värvimist ja kütusenäidiku paigaldamist testiti paaki uuesti. Kütuse näidikutele tehti eelnevalt veel omakorda survetest.
Ford kirjutab nii...
Keevitusaparaat vajas kahte töölist kes suutsid keevitada 30 tolli minutis. Kokku oli paagil 120 tolli keevitamist. Seega 4 minutit keevitati paagi pooli kokku. Paagi sai kokku keevitada ühe läbimiga. Pleki pinnad olid tinatatud et oleks parem keevitada ja et vältida hilisemaid lekkeid. Paaki läbivad needid kaeti enne poolte kokku keevitamist tinaga. Keevitusaparaadil oli vahel Fordi disainitud voolukatkesti mis katkestas voolu 360 korda minutis et vältida pleki ära põlemist. Peale seda läks paak survetesti kus ta täideti veega. Paak pidi kannatama 90 psi suurust survet. Peale värvimist ja kütusenäidiku paigaldamist testiti paaki uuesti. Kütuse näidikutele tehti eelnevalt veel omakorda survetest.