Gaz MM-V 1942

Osad asjad mis värvi alla läksid said liivapritsiga kergelt üle lastud. Sealt edasi vana hea traathari ja karukeel. Aga üli hea abimees on rust loose. WD40 kohta ei oska öelda aga see rust loose mis mul on võtab rooste väga hästi lahti. Vana määrde võtsin enne breakcleani ja suruõhuga maha.
Vasta

Mul ka hunnikutes genekaid-startereid ootamas Wink   Ilus töö. Pean vaatama kas mõnel birkad peal veel
Vasta

Tänud foorumlasele kes saatis pildi starteri pirkast. Pole küll selle starteri oma aga vähemalt nüüd teab millist otsida...

[Pilt: 41d037b93e0e.jpg]

Täna sai roolikarpide ja sambaga jauratud. Eriti kaugele ei jõudnud nendega aga olukord oli selline...

[Pilt: 20171229_094718.jpg]

Keegi on mingi vinklitüki pidanud sambale keevitama. Suurim mure on praegu nende väikeste hoobadega. Käsigaasi hoob on vale kauguse peal. Ja loomulikult on kogu mehhanism väsinud välimusega. Vaja lahti kakkuda.

[Pilt: 20171229_133656.jpg]
Vasta

See pole starteri birka, vaid suure ,telliskivi, tüüpi relee oma.
Vasta

Tänud! Uurin edasi.

Peab ütlema et nende käsigaasi ja süüteajastuse muutmis hoobade eemaldamine on suht peen töö. Igatahes kinni on nad võllil tihvtiga...

[Pilt: 20171229_211855.jpg]

[Pilt: 20171229_203641.jpg]

Muide, varrastel on umbes poole maapeal kummipuksid. Pildilt näha...

[Pilt: 20171229_212010.jpg]
Vasta

Kas esilatern on juba olemas?
Vasta

Seda laternat olen juba pikemat aega jälginudSmile Selle puudus on see et kabariit tule auku pole reflektoril. Niiet reflektori peaks teise panema. Ja klaas loomulikult vaja ilma fordi kirjadeta otsida.
Vasta

Panen siia pildi Gorki keevitajate oskustest...

[Pilt: 20171230_190755.jpg]

Roolisambaga on tegu.

Igal sammul jääb silma äärmiselt kehv kvaliteet, niiet mõnesmõttes võib öelda et kui korrektselt taastada siis tuleb seda s*tasti tehaSmile
Vasta

(30-12-2017, 20:54 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Panen siia pildi Gorki keevitajate oskustest...

[Pilt: 20171230_190755.jpg]

Roolisambaga on tegu.

Igal sammul jääb silma äärmiselt kehv kvaliteet, niiet mõnesmõttes võib öelda et kui korrektselt taastada siis tuleb seda s*tasti tehaSmile
Töömees hoidis vintpüssi ,samas kui naised ja lapsed asendasid spetsialiste.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta

Tublid naised. Pole midagi halba öelda...

Lappasin roolisamba kokku tagasi. Sai suht normaalne. Vedrud said ühe pikkused lõigatud aga ühel tundub ikkagi rohkem keerde olevat. Peab need hoovad ilusti ära ka kinnitama veel. Praegu lihtsalt needisabad aukudes...

[Pilt: 20171230_224851.jpg]

[Pilt: 20171230_224955.jpg]
Vasta

Keegi viitas siin ühele kuulutusele(ei leia enam üles seda postitust) kus müüdi iseehitatud traktorit. Paistab et see pill sattus Läti "ärimeeste" kätte...

https://www.antik-war.lv/viewtopic.php?f=160&t=1182601

Hr. "ärimees" ei tee vahet Gaz AA mootoril ja M statsionaarmootoril mis on väga levinud asi.

Siin teine kuulutus kus müüakse sildasid. Ilmselgelt kitsamaks tehtud sild.

https://www.antik-war.lv/viewtopic.php?f=160&t=1182598
Vasta

Traktori kuulutusele viitasin mina, aga see tundub ikka alles olevat, siin teemas kaks lehekülge tagasi.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Krt eile otsisin ja otsisn aga üldse ei leidnudSmile Kellaaeg ja seisund ka ei aidanud eriti kaasa. Aga kuulutus on veel aktiivne. Siis on tegemist päris nutika ärikaga. Pani Läti foorumis pildid üles ja ostab alles siis traktori kui keegi juppe soovib.
Vasta

Kas keegi teab mis sellest elukast sai??

https://osta-ee.postimees.ee/en/gaz-aa-12053024.html
Vasta

Vanadest ajalehtedest jäi silma et Ford AA-d müüdi 55 hobujõulisena. Ja oli ka saada 8 silindrilise mootoriga. Midagi vist sassi aetud...

"Postimees" nr 50 - 20 veebruar
1931:
Fordi autode ja traktorite
müügihinnad: ROADSTER 3420.-,
PHAETON 3540.-, STANDART
COUPE 4045.-, SPORT COUPE
4100.-, TUDOR 4105.-, CABRIOLET
4435.-, DE LUXE PHAETON 3985.-,
DE LUXE SEDAN 4750.-, Veoautodest:
AA teljevahega 131 tolli, 4 silindriga
ja 55 hj. 2895.- ja sama topelt
tagaratastega 3020.-, AA teljevahega
157 tolli, 8 silindriga ja 85 hj. 3070.- ja
sama topelt tagaratastega 3165.-, traktor
FORDSON koos porikaitsega 3070
krooni.

1938 aastal oli kasutatuna ka Gaz AA-sid saada...

1938.a. pakuti müügiks mootorrattaid:
DKW, WANDERER,
PUCH, BAUER, SAXONETTE,
ZÜNDAPP, BRENNABOR,
DÜRRKOP, NORTON, COVENTRY
EAGLE ja NEW IMPERIAL. Veoautodest
olid saadaval MORRIS
COMMERCIAL, tõldveoauto FRAMO,
CARRIER (6 silindriga,80 hj. eriti raskeks
veoks, Inglise esiklassi auto)),
CHEVROLET Buicki mootoriga ja
Vene GAZ AA. Sõiduautodest CHEVROLET
(6 silindriline, rippuvate ventiilidega
mootor) HILLMANN MINX,
BMW, PEUGEOT, FORD ja MORRIS.
Traktoritest pakuti MASSEY HARRIST
ja raskeõlitraktorit LANZ
BULLDOG.


1943 30.detsembri Postimehes oli selline kuulutusSmile

[Pilt: kuulutus.png]
Vasta

Üks MM jooksis ka ära. 28. okt. 1941

[Pilt: kuulutus2.png]
Vasta

(31-12-2017, 18:40 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Vanadest ajalehtedest jäi silma et Ford AA-d müüdi 55 hobujõulisena. Ja oli ka saada 8 silindrilise mootoriga. Midagi vist sassi aetud...  AA teljevahega
157 tolli, 8 silindriga ja 85 hj.
Mine tea.
1932, Ford-BB
[Pilt: 1933-ford-1-12-ton-stakebed-model-bb-pic...ful-12.jpg]
[Pilt: ford-model-bb-07.jpg]
Vasta

https://www.youtube.com/watch?v=aNSlGsNnxcA
AA mootori hääl.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(31-12-2017, 20:05 PM)Raivo Kirjutas:  
(31-12-2017, 18:40 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Vanadest ajalehtedest jäi silma et Ford AA-d müüdi 55 hobujõulisena. Ja oli ka saada 8 silindrilise mootoriga. Midagi vist sassi aetud...  AA teljevahega
157 tolli, 8 silindriga ja 85 hj.
Mine tea.
1932, Ford-BB
[Pilt: 1933-ford-1-12-ton-stakebed-model-bb-pic...ful-12.jpg]
[Pilt: ford-model-bb-07.jpg]

Veider et 31 veebruaris pakuti neid juba?? Ei tea. Aga muide hakkasin selle BB kohta rohkem uurima. Mina arvasin et Model B ja BB tulid tehasest V8ga ja et kui Emka selle pealt kopeeriti, siis venelased arendasid ise A mootorit natuke edasi. Kuid siiski oli model B ka R4 mootor mis näeb juba rohkem MMi mootori moodi välja. Veepump on juba kolme poldiga(A mootoril neljaga), roolikarp kolme poldiga(A-l 2 poldiga) jnejne.

https://www.youtube.com/watch?v=dOdXjhOihzQ

Videos on mootoril see salongisoojendamiseks mõeldud väljalaske kollektor. Oli saadaval lisavarustusena.
Vasta

(31-12-2017, 20:19 PM)aavu Kirjutas:  https://www.youtube.com/watch?v=aNSlGsNnxcA
AA mootori hääl.

Kuradi hästi lähevad käima küll...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne