24-02-2018, 18:01 PM
Eelmise postituse teisel pildil on valed ka lõdvikuklambrid.
Mis ei tapa, teeb vigaseks!
(24-02-2018, 20:21 PM)Taaviw126 Kirjutas: Kas keegi viitsib ära tõlkida mida see "C" seal plokikaanel tähendab?Plokikaanel on viidatud selle märgi valu mõõdud.
.005 kolvimõõdust oli ka natuke aega tagasi siin juttu. Äkki siin joonisel on midagi räägitud kolvimõõtudest?
(24-02-2018, 23:15 PM)marauder Kirjutas: Käisin eile mandril (Viljandi-Valga) ja nägin teeäärses hoovis sarnast veokat nagu teemas. Asus ehk Rannu küla kandis kui ma ei eksi. Tundus nagu taastatud olevat ja seisis lageda taeva all hoovis. Olete teadlikut tollest masinast? Vöibolla oli miski muu auto ka kui GazEi ole juhtund küll nägema. Ega ma tegelt üldse väga ei tunne teisi AA/MMi omanikke peale nelja. Kindlasti on neid mitu korda rohkem.
(25-02-2018, 01:16 AM)Raivo Kirjutas: Mõtisklusi võtmest
Allikas
(03-03-2018, 01:01 AM)Marko Kirjutas: Oli kunagi üks lõbus lauluke, vist Andres Otsa esituses, tõsi küll gaz aa kangelaseks seal. Parim, mis kiire otsing andis, on see:Tänud! Huvitav lugu.
http://dea.digar.ee/cgi-bin/dea?a=d&d=sa...708.2.13.1
Tehnilist infot siin paraku ei ole, lihtsalt emotsiooni ajel kirja pandud vahepala.
(03-03-2018, 01:28 AM)marz Kirjutas: http://www.lyrics-youtube.com/lyrics/uno...yNGJIGNTUU Aga Taavile juba tehtu eest ikka kõvad kiitused.
(06-03-2018, 19:50 PM)marauder Kirjutas: Teinekord köige lähemal olevad asjad jäävad kahe silma vahele, seega panen lingi siia igaksjuhuks
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=59893
(16-02-2018, 02:39 AM)nemps Kirjutas: Kas ma saan õieti aru et kuigi plokid olid samad eri masinatel oli mootori numeratsioon erinev ? Küsin sest kunagi kaevatud T20 Komsomoletsi mootor oli suht väikese numbriga :