11-11-2018, 23:00 PM
Nii ... spämmiks siia teemasse ka vahepeal
(11-11-2018, 22:54 PM)Peeter80 Kirjutas: Ära värvi üldse- midagi. See ju selle teema üks põhiväärtus, et tegemist suurel määral maast välja tõmmatud massinaga. Komplekteeri ja korrasta ning too turule rahvale imetlemiseks. Neid värvitud plönne nähtud küll.
(11-11-2018, 23:41 PM)DevilDeVille Kirjutas:(11-11-2018, 22:54 PM)Peeter80 Kirjutas: Ära värvi üldse- midagi. See ju selle teema üks põhiväärtus, et tegemist suurel määral maast välja tõmmatud massinaga. Komplekteeri ja korrasta ning too turule rahvale imetlemiseks. Neid värvitud plönne nähtud küll.
+1 korda tuhat. Rott on teema, läikivat sitta oskab tänapäeval juba iga lontkõrv genereerida.
(12-11-2018, 11:05 AM)Taaviw126 Kirjutas: Endale ka meeldiks ta niisama pool rotikana. Aga peale sellist suurt tööd peab arvestama ikkagi asja lõppväärtust ka. Miinusesse jään nagunii. Kui tunde arvestada siis oma 100k euriga Aga juhul kui kunagi peaks olema surmahäda ja vaja masin ära müüa, siis värvitud masinat oleks ikkagi natuke kergem müüa. Ehk siis natuke likviidsem vara. Ja seda asja mitte arvestada oleks minust, pere huvisid arvestades, natuke isekas...
(12-11-2018, 11:55 AM)corpy Kirjutas: Muidugi klaasfiibrist kabiin on "taastamise" juures eriti tase:
(04-11-2018, 21:58 PM)Formika Kirjutas: Kõige rohkem avaldas muljet kepsu saalte õlitus süsteem. Saalte pukkide alumistes otstes on nagu väikesed lehtrid, mis keereldes õli vannist õli võtavad ja siis selle saadud tsentrifugaal jõuga liuglaagritesse suruvad. Kui õli tase langes alla teatud piiri, siis vist oli kolin taga ka kohe.
(04-11-2018, 22:18 PM)Taaviw126 Kirjutas: Õlivanniga oli mingi anomaalia. Polte pidin ebanormaalselt kõvasti kinni pingutama et vann vastu plokki läheks. Plekist õlivanni puhul on nii et mida kõvemini polte pingutad, seda rohkem lekkima hakkab. Ei saanud aru ka miks vann ligi ei tahtnud minna.
(04-11-2018, 22:18 PM)Taaviw126 Kirjutas: Üks kummaline lahendus on veel. Väntvõlli tagumises otsas tihendit pole. Kõik mis seal läbi tuleb, püütakse kinni ja õli voolab mööda toru karterisse tagasi.