Gaz MM-V 1942

Kuidas need 3+3 sisse- ja väljalaskeava 4 silindri peale jagunevad? Mõned hargnevad lahku või suubuvad kokku?
Ja kas hooratta hammasvöö on tagapool peidus või on sootuks ilma hakkama saadud? Smile
Vasta

(16-12-2018, 17:38 PM)TeeTL Kirjutas:  Kuidas need 3+3 sisse- ja väljalaskeava 4 silindri peale jagunevad?

Kahest tõmbab sisse ja neljast puhub välja. Hammasvöö ei paista vist välja.
Rihmaratas tundub imelik.
Vasta

Rihmaratas on muidu õige aga sisse on mingid nuudid keevitatud. Ma pole veel normaalset ratast leidnud. Kui muud üle ei jää siis tuleb ta sealt välja võtta...

Mis sa hammasvöö väljapaistmise all silmas pead?
Vasta

(16-12-2018, 20:38 PM)Taaviw126 Kirjutas:  Mis sa hammasvöö väljapaistmise all silmas pead?

Fotolt lihtsalt ei paista. ilmselt selle pärast, et ta on hooratta silindrite poolsel serval.
Vasta

Jah. Ta on seal suht vastu seina...

[Pilt: 20181001-205247.jpg]

Edit: sorri ei pannud tähele et Teet oli seda tegelikult küsinud ja Raivo selgitas Teedule asja, mitte ei küsinud minultSmile Aju.exe on natu erroris väsimusest
Vasta

https://www.youtube.com/watch?v=W0Xt-q7ZXC4
üks MM jälle juures
Vasta

(21-12-2018, 08:11 AM)Raudpats Kirjutas:  https://www.youtube.com/watch?v=W0Xt-q7ZXC4
üks MM jälle juures
 Tegelikult GAZ AA-ga
Vasta

Raamidel on erinevusi palju. Üks erinevus on esimeses ristitalas. Esimesel pildil on peale sõda tehtud raam...

[Pilt: 20181228-203211.jpg]

Teisel pildil enne sõda...

[Pilt: 20181228-203216.jpg]

Mõlemad on MMi raamid.
Vasta

Üritan raamist mingit asja saada...

[Pilt: 20181231-020003.jpg]

Velgedega on asi nutune. Väga kehvas seisus on kõik. Nende peale eriti aega ei raiska. Liivapritsiga puhtaks. Happekrunt ja värv selga. Pärast peab korralikumad otsima...

[Pilt: 20181231-020201.jpg]

Vana auto taastamine on sama nagu üritaks elevanti ära süüa. Aga ma arvan protsentuaalselt olen umbes ühest jalast jagu saanudSmile Aga no, oluline on järjepidevalt järada. Küll ta ükskord järatud saab...

Head aastavahetust!
Vasta

Head tööd teed! HUA!

Ahjaa, kui plaanid seda taiest ikka atmosfäärirõhule ehitada (mitte hapnikuvaba soo tingimustesse) siis soovitaks vähemalt raami ja muu sarnase kraami Kiiu tsingist läbilidistada. Peale passiveerimist võtab sobiliku originaalilähedase võõba selga, a ei ikaldu vähemalt salamisi alt nahhuisse.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

MMi kallal töö käib. Praegu on siis endiselt käsil raam ja sellega läheb veel paar kuud aega(vahepeal lähen kuuks ajaks ära kaa). Kuna ma eriti mingite töövõtetega ei hiilga siis siia pilte sellest raami tegemisest eriti ei pane. Võimalusi kuidas seda teha on sama palju kui maailmas inimesi. Kui valmis siis panen... Head seda aastat!
Vasta

[attachment=73860 Kirjutas:Taaviw126 pid='467351' dateline='1547193588']MMi kallal töö käib. Praegu on siis endiselt käsil raam ja sellega läheb veel paar kuud aega(vahepeal lähen kuuks ajaks ära kaa). Kuna ma eriti mingite töövõtetega ei hiilga siis siia pilte sellest raami tegemisest eriti ei pane. Võimalusi kuidas seda teha on sama palju kui maailmas inimesi. Kui valmis siis panen... Head seda aastat!

Ok.Hiilga siis teadmiste ja tähelepanekute  poolest. Kas oled leidnud metsast kabiine millel on selline Mosina kinnitus? Või on mingeid muid leiutisi ,mida saaks pidada tehase toodanguks?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta

(01-02-2019, 09:45 AM)jurka Kirjutas:  Ok.Hiilga siis teadmiste ja tähelepanekute  poolest. Kas oled leidnud metsast kabiine millel on selline Mosina kinnitus? Või on mingeid muid leiutisi ,mida saaks pidada tehase toodanguks?
Mingeid taolisi klambreid olen leidnud küll. Peaks lähemalt uurima neid...
Vasta

Militaarfoorumis on poisid tublit tööd teinud ja Hiiumaa militaarajalugu kaardistanud; räägib Heldur Ala: Nõmba lahing 1941 , (siit tuleb ka päris huvitav info kild tuki kinnitusest juhi selja taga, aastat kahjuks otseselt ei selgu):

"Siin koolimaja vastas üle tee seisis ZIS-5 veoauto. Me pole sellel rattaid alt ära saanud, aga siis käisime Tahkunas, sealt sain rattavõtme. Oli üsna korras auto, ei olnud põlenud. Lõpuks ikka vist paar ratast saime kätte. Auto kummid lõigati pätakataldadeks. Kuhu auto ise sai, seda ei tea. Tubalal seisis teine auto, Parbo tahtis seda ära vedada, käis meilt hobuseid küsimas, aga me pole annud. Tubalal seisnud ZIS-5 porilauad ma tõin küll ära, tegin nendest tuuleveski labad.
..
Tubalal Inumatse väravas seisis tee peal kaks vene veoautot. GAZ auto oli täiesti põlenud, ainult põlenud padrunid olid järgi. ZIS-5 oli terve, seda tahtiski Parbo ära vedada. Kolmas auto, GAZ, oli ära põlenud Kreise väravas [Katre motell praegu].
..
Autod olid sõidusuunaga Kärdla poole. Põlenud autod seisid veel talvel seal, aga kuhu ja millal nad ära viidi, seda ei tea. Kui sõjaväes teenisin, siis meil oli neli veoautot, aga autojuhidel polnud kabiinis püsse kusagile panna. Meisterdasin siis vanast portfellist ja vanarauahunnikust leitud juppidest püssidele kinnituskohad juhi selja taha, kõigile neljale meie autole. Pärast teised nägid, tahtsid ka saada. Siis läkski tehasesse tootmisse. Sain selle eest seitse päeva puhkust."

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Tänud!

Aspelund saatis ükspäev pilte mis peaks seal Saare rajoonis tehtud olema...


[Pilt: EFA-433-0-125621.jpg]

[Pilt: Screenshot-20190221-112907.jpg]
Vasta

Raam veel valmis pole. Vahelduseks peaks tagasilla ära tegema. Siis saab raamile kohe rattad ka alla kui ta kunagi valmis saab...

Tagasillaga on olukord selline et varutud on 5 tagasilda millest loodan siis ühe normaalse kokku saada. Eks näis. See tundub kõige vähem tööd teinud sild olevat...

[Pilt: 20190226-004620.jpg]

Tagavedru kinnitamis kohad on üpris vähe kulunud. Teistel sildadel on siin oma 2mm vähem rauda alles...

[Pilt: 20190226-004654.jpg]

[Pilt: 20190226-004659.jpg]

Sild on oma ehituselt nn veerand-kandvate pooltelgedega(nimetati vist nii?). Ehk siis pooltelge otsast erald välja tõmmata ei saa....

[Pilt: 20190226-004829.jpg]

See on rattalaagri jooksupind. Natuke rebane on aga jällegi paistab vähe kulunud olevat.


[Pilt: 20190226-004837.jpg]

Kui käised otsast tõmmata siis jääb lauale selline jurakas.

[Pilt: 20190226-010818.jpg]

Laagrid on natu kulunud aga ei midagi katastroofilist. Tahtsin tegelt enne lahti kakkumist hambumist kontrollida aga ei jõudnud teda ringi ajada...

[Pilt: 20190226-010830.jpg]

Diffri värk ka kõige hullem ei tundu. Natu kulunud ikka aga ei midagi hullu. Päris tihe veel...

[Pilt: 20190226-014745.jpg]

[Pilt: 20190226-014802.jpg]

Käiste kõverust tahaks ka veel ära kontrollida kuigi vaevalt et nad kõverad on. Aga millegi pärast see sild auto alt ära kakutud on. Tahaks teada miks... hammasrattad paistsid korras ja rauapuru ei märganud kuskil.
Vasta

Juhtusin nädalavahetusel sirvima raamatut Eesti NSV kunstnikud Suures Isamaasõjas. Leidsin sealt kaks Eevald Okase graafilise töö pilti, mis antud teemaga haakuvad:

   

   
Vasta

Talvised MMi ehitamis plaanid läksid tänu komandeeringutele natu nässu. Nüüd kevad käes ja aeg on hea metsas käimiseks. Igasugu kraami on tulnud aga olulisematest asjadest väärib äramärkimist ainult suht kobe ninaplekk...

[Pilt: 20190402-181542.jpg]

Arvatavasti lähema paari kuu jooksul MMiga tegelemiseks aega ei ole. Vabal ajal vaja metsas olla ja maja nõuab ka oma...
Vasta

Ära anda ampermeeter
   
Vasta

Ampermeeter leidiski uue omaniku.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne