Gaz MM-V 1942

Lühikese kardaani kattetoru on valmis paigaldamiseks....

[Pilt: 20210122-011847.jpg]
Vasta

Mis värvi kasutad selliste juppide värvimiseks? Mingi tavaline 2K autovärv või mõni tööstuslik värv? 
Küsin kuna olen värvimaailmas võhik aga tahaks paar asja katsetuseks ise ära värvida....
Vasta

Siin kuskil oli juttu sõjaeelsetest autohindadest. Siin on mingi loterii (ALMAVÜ?) auhindade nimekiri, ära on toodud ka võitude hinnad. ZIS-101 maksis 27000 rubla (uskumatu, et tavainimesel oli vähemalt teoreetiline võimalus sellise auto omanikuks saada), GAZ M-1 maksis 10000 rubla ja "malolitražnõi" 7000 rubla. Viimase all on ilmselt mõeldud KIM-10, mis oli tol ajal just tootmisse minemas, mõnisada eksemplari juba valmiski tehtud, aga sõja tõttu jäi asi pooleli.
[Pilt: 123123.jpg]
https://www.yaplakal.com/forum18/topic267686.html

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

Seda trükist vaadeldes poleks vist ülemäärakeeruline leida mõned inimloomad, kes vahetaks meeleldi 11 toonast pianiinot ühe tšlenovoz-i vastu Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(22-01-2021, 11:04 AM)Peeter80 Kirjutas:  Mis värvi kasutad selliste juppide värvimiseks? Mingi tavaline 2K autovärv või mõni tööstuslik värv? 
Küsin kuna olen värvimaailmas võhik aga tahaks paar asja katsetuseks ise ära värvida....
Vabandan hilinenud vastuse pärast a parem Hilja, kui mittekeegi. Suht kindlapeale minek on mõni otse metallile kandmiseks mõeldud tööstuslik pinnakas. Näiteks Valspar DTM suunalt vms.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Ei mäleta täpselt, et kas see Eestimaine pilt on ka siit juba läbi käinud:
   
Link pildi allikale
Vasta

(04-02-2021, 00:14 AM)DevilDeVille Kirjutas:  
(22-01-2021, 11:04 AM)Peeter80 Kirjutas:  Mis värvi kasutad selliste juppide värvimiseks? Mingi tavaline 2K autovärv või mõni tööstuslik värv? 
Küsin kuna olen värvimaailmas võhik aga tahaks paar asja katsetuseks ise ära värvida....
Vabandan hilinenud vastuse pärast a parem Hilja, kui mittekeegi. Suht kindlapeale minek on mõni otse metallile kandmiseks mõeldud tööstuslik pinnakas. Näiteks Valspar DTM suunalt vms.
Kui detail elab oma elu siseruumis siis küll. Kui plaanis teha asi mis kestab välitingimustes ning saab talvel soola, siis epo krunt alla - vastasel juhul on mõne aasta möödudes pettumus suur.
Vasta

(09-02-2021, 10:13 AM)mossepower Kirjutas:  Ei mäleta täpselt, et kas see Eestimaine pilt on ka siit juba läbi käinud:

Link pildi allikale

Joppenpuhh... see on minu lapsepõlve mängudemaa... Selles kohas on präegu ja oli ka vene ajal nr33 bussipeatus. Müüri taga on saksa surnuaed, millele venelased sõitsid buldooseriga siledaks rüüstasid ja rajasid pargi koos lõbustuspargi ja uisu-hoki väljakuga. Sai seal siis karusellidega 10kopsi eest sõitu tehtud. Kõnniteed pargis olid osaliselt kaetud purustatud hauaplaatidega, kus võis nimesid kokku veerida. See oli ilus aga rets koht. Peale 44-ndat hakkasid uued "valitsejad" seal häbitult riisuma, mumifitseerunud laibad sikutati hauakambritest välja, võeti mis vajalikuks peeti, ordenid, sõrmused jne. Omanik jäeti pohhuilt vedelema. Jutud levisid kiirelt, kus on ja kust saab. Bursuidelt, isegi surnud bursuidelt tuleb ju kõik ära konfiskeerida. Näe neil "kuraditel" on ju haud ka etem kui meil doomik. Mingi muumia oli vedelenud nädalaid, kuni keegi sikutas ta bussipeatusesse, pani koni hambusse ja jäeti kadunuke posti najale bussi ootama.. rääkija lisas veel värvikalt, et tahmas peaga vennad käisid tüübilt  suitsu või pläru peale tuld nuiamas. Veel 70-nendatel tekkis üle öö aeg ajalt kahtlasi auke sinna parki.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Minul hakkab ta siseruumis olema. Muidugi peaks ruum olema alati soojem kui välisõhk. Et niiskuse kondenseerumist autol vältida. See on nagu suurim vaenlane.
Mina värvimisest ei tea midagi. Veel vähem tean värvidest. Ise lähtun oma enda põhimõttest et krundi kiht olgu paks. Värvikiht on lihyltsalt värvi andmiseks. Kuidas tegelt peab tegema? Ei tea... ja isegi kui teaks, teeks ikka omamoodi.
Minul läheb alla epokrunt. Ja peale tavaline must värv. Kust see värv pärit on? Ei tea...

Minu auto puhul ärge taastamisest kûll eeskuju võtke. Sest ma ei tea mida ma teen. Selle projekti peamine eesmärk on auto kokku korjata juppidest.

Kui hakkaksin teda veel 100% korrektselt taastama, siis ei saaks ta kunagi valmis. Peale täiskohaga tööd veel 3000-4000 tundi leida, pluss veel palju raha, et asi õigesti teha, see oleks võimatu.

Niiet kõikide tarkade nõuannetega oleksin nõus aga ei läheks koju naisele ütlema, et kule, foorumis öeldi et ma peaks raami ja vedrulehed ära pahteldama. Mind nüüd 2 kuud kodus pole ja reisi raha pean ka ära kulutamaBig Grin Aja küsimus kuna oma asjad ukse tagant leiaks. Keegi pole seda veel soovitanud aga lihtsalt selline näide.
Kes oskab ja tahab, teeb enda auto paremini.

Aga üldiselt see jutt on siis põhjenduseks, miks ma taastamise detaile väga jagada ei taha.
Vasta

Mis sa Taawi arvad, et neid MM-e tehti kunagi paremini või. Sul isegi auto ülerestaureeritud. Ei pahteldanud 40 - 50 ndatel keegi vedrusid, raame, värv lasti otse roostele peale ja seegi õhukeselt. Uue auto kättesaamisel tehti enne väljasõitu kuu-kaks tööd. Kõik oli vaja üle pingutada, lisati vedru lehti, vasaraga sisse pekstud poldid koogiti välja, puuriti üle, keerati uus vint sisse. Ratta rummud võeti lahti, määriti kõik laagrid, sest tehasel oli plaan, plaani pidi mitte ainult täitma vaid ka ületama. Sellest tulid preemiad, tuusikud, autoostu load ja muud hüved. Kvaliteet ei huvitanud kedagi. Asutused, ettevõtted olid rõõmsad, kui sellisedki autod said. Olen selle kõik ise läbi elanud, nii et anna aga minna.
Vasta

Lohutuseks.Ja mitte ainult viiekümnendatel, ka kaheksakümnendatel kui kolhoosi automajandiga tegelesin oli kõik samamoodi. Sügisel andsin mehele aiast tuttuue Zil-Zahhaariku ja kevadel külviajal läks mees töökojast välja.....
Vasta

Tsitaat:Konkreetselt ZAZ968 hooratas oli väntvõlli otsas lahti uuena. Ikarus256 ventilaatori siduri lülitusampull ei töötanud uuena ja sama marki teisel bussil murdus käigukang mõnesaja km läbimisel pärast piiril kättesaamist.
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid285580 

Aastal 2012 olen juba kirjeldanud suuremaid vigu uute autode kättesaamisel. Nädal läks uue ikaruse töökorda seadmiseks, määrete kontroll, lõtkud laagrites, mahakantud bussilt (Eegi käes üle miljoni + paar aastat meie käes, võis juba 1,5 miljonit olla) BOCSHi ampull (töötas veel aastaid veatult), oma mugavusvarustuse install ( nt. škoda trolli valge rool)jne.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Väga suurt edasiminekut pole toimunud. Nipetnäpet asju on külge kruvitud.

[Pilt: 20210209-153204.jpg]

Millegipärast kaovad siin pildid ära vahepeal. Ja siis tulevad jälle tagasi. Tegelikult on mul arvutis neid pilte ja jooniseid ikka väga palju. Niiet kui kellelgi mingi kindla asja kohta infot vaja siis võib otse ka küsida. Siit teemast on raske leida õiget asja üles ja siin pole kaa kõike...
Vasta

Mis plaan puitosa hankimiseks? Ehituspoest või kohalikust saeveskist materjali hankimine ju liiga mugav  Big Grin . Kaldale uhutud puit ?

M: Skoda Felicia 1995 osadena.
Vasta

(12-02-2021, 17:16 PM)mighty tonka Kirjutas:  Mis plaan puitosa hankimiseks? Ehituspoest või kohalikust saeveskist materjali hankimine ju liiga mugav  Big Grin . Kaldale uhutud puit ?
Formika võtab oma puidufirmast selle materjali, valib parima ...
Vasta

(12-02-2021, 19:55 PM)honkomees Kirjutas:  
(12-02-2021, 17:16 PM)mighty tonka Kirjutas:  Mis plaan puitosa hankimiseks? Ehituspoest või kohalikust saeveskist materjali hankimine ju liiga mugav  Big Grin . Kaldale uhutud puit ?
Formika võtab oma puidufirmast selle materjali, valib parima ...
Me oleme spetsialiseerunud haavale ja lepale, sellest küll mingit kasti/kabiini ei saa. Peab ikka hea kuuselaud olema. Muidugi kui Taavi just saunaautot ei ehita.  Mul vanatädi rääkis, et kui Vene sõdurid tallu ööbima tulid, siis täisid olid kõik kohad täis. Ju neil saunautodeks masinaid ei jätkunud. Seitsmekümnendate lõpus olid küll sõjaväel saunaautod olemas. Kui polügoonil talvel olime, siis sai seal isegi paar korda käidud. Pole enam meeles kuidas neid sõduri slängis kutsuti.
Vasta

Venemaalt jõudis kabiinipõhi kokkukeevitamata kujul kohale. Kvaliteet on ikka super. Ei jõua ära imestada kui palju on vaeva nähtud pisi nüanssidega mida hiljem pole võimalik nähagi.

[Pilt: 20210222-151332.jpg]

[Pilt: 20210222-151320.jpg]

[Pilt: 20210222-151324.jpg]

Kabiini põhja leidsin siit...

http://autobuy.ru/wpage/151114

Mees teeb igasugu erinevaid plekist detaile. Nii Gazile kui ka Zisile. Mina julgen soojalt soovitada.
Vasta

[Pilt: GAZ42_8.jpg]
Kui aega ja energiat üle juhtub jääma, äkki hoopis GAZ-42 ehitada? Smile
http://denisovets.ru/gaz/gazpages/gaz42.html

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

See Gaz-42 oleks äge küll. Saaks männikäbide jõul ringi kärutadaSmile
Vasta

(01-03-2021, 01:12 AM)Mossemees Kirjutas:  [Pilt: GAZ42_8.jpg]
Kui aega ja energiat üle juhtub jääma, äkki hoopis GAZ-42 ehitada? Smile
http://denisovets.ru/gaz/gazpages/gaz42.html
eriti asjalik on seal lingil see tuletõrje variant. Kui väljakutse tuleb hakkad vaikselt katlale tuld alla tegema ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne