27-07-2021, 23:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-07-2021, 23:09 PM ja muutjaks oli Taaviw126.)
Ülekande arv on minu omal parajaks tehtud aeglustuskastiga. Ei tea kust see maha kruvitud on. Aga muidu vist kannatas niisama ilma selleta ka asju ajada. Nad on võimalik lausa 250 pööret minutis tiksuma panna. Ja jõudu on tal ikka hulga. 1. Käik suht aeglane...
Pirkasid ja muid numbreid sellel traktoril ei ole. Väljaarvatud mootori number...
Mingid roostes tiivad sai külge toetatud...
Kogu ülejäänud kabiin tekib kaa talle peagi külge. Ennesõjaaegse MMi kabiin(sama nagu AA-l). Kabiin saab olema roostes ja auklik, ja jääbki selliseks. Raami enne kokku ei keevita kui leian pika kardaani ja teovõlli vahelise ühendusmuhvi. Niimoodi säilitab masin liikumisvõime.
Olgu veel öeldud et mingit taastamis projekti sellest masinast ei tule...
Pirkasid ja muid numbreid sellel traktoril ei ole. Väljaarvatud mootori number...
Mingid roostes tiivad sai külge toetatud...
Kogu ülejäänud kabiin tekib kaa talle peagi külge. Ennesõjaaegse MMi kabiin(sama nagu AA-l). Kabiin saab olema roostes ja auklik, ja jääbki selliseks. Raami enne kokku ei keevita kui leian pika kardaani ja teovõlli vahelise ühendusmuhvi. Niimoodi säilitab masin liikumisvõime.
Olgu veel öeldud et mingit taastamis projekti sellest masinast ei tule...