Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
22-04-2004, 22:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-04-2006, 01:09 AM ja muutjaks oli
I.A.)
Nii,täna sai siis enda ravimatut vanarauapisikut natuke veel rahuldatud ja toodud T-16 kastis legona vist \'57 aasta gauja
sellel on see päris vana
mootor,nn.\"sepa tehtud\"(robustne,siduripoolne karter ovaalne).Mootor ei olnud ~8 aastase küüniall seismise tagajärel kinni jäänd
otsin korralikku istet ja küljeplekke.Raami panen enda oma,mootori panen Hõljuki endise d4 peale(suht vähe sõitnud,vahetan aind rõnga arvatavasti)
Loodan ta valmis kunagi saada ja maksimaalselt originaali ajada.
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Mina tahaksin kunagi kätte saada D4 jalgrattale paigaldamise komplekti (et see olemas olevate D5, Irtõsh\'i ja Ö.W.A. abimootorite kõprval oleks).
Aga kardan, et selliseid ajsu enam eriti ei liigu.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Näpukas eelmises kirjas - Gauja kahvel on ikkagi KAHE tõmbevedruga, mis asuvad ülaosas.
Millele aga kuulub vedrustus-esikahvel, mis liigendite jm osas on Gauja kahvliga sarnane, aga vedrud on kahvlist eespool ja loomulikult siis toimivad survevedrudena, seda ma ei tea. Selline isend on ka mulle kätte sattunud.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
23-04-2004, 20:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2005, 22:38 PM ja muutjaks oli
I.A.)
eile võtsin mootori,istme ja trossid/gaasikäepideme maha.Täna nägin jupp aega vaeva poritiibade roostes poltide lahti saamisega.Enamus polte lõikasin puruks,sest ei aitand enam Würthi kvaliteetne keemia kah.
Ja ma täitsa usun,et sellel rattal pole seda mootorit vahetatud.Paljud soovitavad selle vanaraua emexisse viia või prügimäele visata....
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
tziklivend
sa osta uued laagrid sisse kui pesad on vigased siis lase õigesse mõõtu lasta ja suurem laager sisse vms ...küll asja saab
edu ehitamisel
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
täna sai siis esimene porilaud vanast värvist puhtaks tehtud,suht haljas on nüüd ja jääb ootama krunti.
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Keskmise (vända-) laagri kausid peaksid Gaujal olema tavalise jalgratta omad. St hakkama igalt Riia jalgrattalt (vrakke siinmail massiliselt) ning mitmetelt hilisemateltki Vene jalgratastelt, mille korraö eviti tehnoloogiat, kus koonused olid võlli peal keermega, mitte keermega raami sees. Nt kokkupandavatel jalgratastel (Aist, MMVZ), suurtel meeste-Minskitel, Saljutidel jms on paljudel samad laagrid.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 20
Teemad: 3
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Kurtnas tuleb müügile üks enam vähem komplektne Gauja, hetkel pole küljes küljeplekke, kuid on lootus needki üles leida, puudu veel gaasikäepide aga see on väike mure.
Lisaks sellele tuleb müüki üks Riga-11, ülivähe sõitnud, seisnud ühel taadil viimased 20 aastat kuuris lae all. Hinnad nagu ma kuulsin tulevad küllalt kõvad kuid arvatavasti leidub fänne ka selle raha eest.
Tervitades
millal see Kurtna laat toimub?
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
hiljaks jäid eelmine nädal oli,nüüd tuleb oodata sul sügist
Postitused: 3,046
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
samuel Kirjutas:Kurtnas tuleb müügile üks enam vähem komplektne Gauja, hetkel pole küljes küljeplekke, kuid on lootus needki üles leida, puudu veel gaasikäepide aga see on väike mure.
Lisaks sellele tuleb müüki üks Riga-11, ülivähe sõitnud, seisnud ühel taadil viimased 20 aastat kuuris lae all. Hinnad nagu ma kuulsin tulevad küllalt kõvad kuid arvatavasti leidub fänne ka selle raha eest.
Tervitades
Kurtna laadal küsis 1 sell miski räbala eest 8kilo eesti raha.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.