06-12-2017, 16:40 PM
nt Rakveres ei saanud ka valida, isegi kui nr oli kohapeal olemas - võtsid järjest.
Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid
(06-12-2017, 23:15 PM)Romka Kirjutas: Aga saab ju mnt e-teeninduses "numbrimärgi tellimise" alt võtta "büroos olemasolevatest valitav numbrimärk" ja sealt vaadata mis kombinatsioonid kuskil parasjagu saadaval on ja sealt soovi korral midagi valida.
Vaatasin huvi pärast, näiteks Tartus on praegu tavanumber
TMY, Tallinnas VIK (Viktor), Narvas BTT,
Haapsalus KMA, Jõhvis mootorratta number EU, Põlva FF, Võrus XX, Valgas ED (kui su nimi näiteks on Eduard) jne
(06-12-2017, 23:15 PM)Romka Kirjutas: Aga saab ju mnt e-teeninduses "numbrimärgi tellimise" alt võtta "büroos olemasolevatest valitav numbrimärk" ja sealt vaadata mis kombinatsioonid kuskil parasjagu saadaval on ja sealt soovi korral midagi valida.
Vaatasin huvi pärast, näiteks Tartus on praegu tavanumber
TMY, Tallinnas VIK (Viktor), Narvas BTT,
Haapsalus KMA, Jõhvis mootorratta number EU, Põlva FF, Võrus XX, Valgas ED (kui su nimi näiteks on Eduard) jne
(07-12-2017, 13:15 PM)stihl Kirjutas: Lapakad said kõik 4 külge ja Mäepealsel võeti koos esiraua ja ilma tagumise allasõidutõkendita arvele.
Tsitaat:Kood 629. PorikaitseTäiesti mõistlikud nõuded, ei ole midagi ülepingutatut! Sõiduautol ja tavamaasturitel ratta teljest kuni 15 senti on porilapakavaba, kõrgemal peab olema kas tiib või porilapakas. Seda siis mitte-koormatuna sõiduasendis auto puhul.
....
2) M1 kategooria sõidukil peavad olema direktiivi 78/549/EMÜ nõuetele vastavad rataste porikaitsmed (kereosad, poritiivad, jm). Porikaitsme tagumine serv ei tohi lõppeda ülalpool horisontaaltasapinda, mis paikneb ratta pöörlemisteljest 150 mm kõrgemal;
3) M2, M3, N1, mitte üle 7,5 t täismassiga N2, O1 ja O2 kategooria sõidukite porikaitsmete tagumine serv peab ulatuma vähemalt horisontaaltasapinnani, mis paikneb ratta pöörlemisteljel ning laius ratta pöörlemistelje pikitasapinnal olema vähemalt ratta (paarisratta) laius.
Tsitaat:Kood 627. Tagumine allasõidutõke
...
Tõket ei nõuta:
...
b) sõidukilt, mille kasutamist tõke raskendab või teeb võimatuks;
c) sõidukilt, mille kõrgus teepinnast kuni kere tagaosa alumise servani koormamata sõidukil ei ületa 550 mm.
(07-12-2017, 13:15 PM)stihl Kirjutas: Aasta tagasi sai Range Rover Classic treilaga Sauele veetud, et pärast taastamist esimene arvelevõtmine teha.
Porilapakaid taga ei olnud, ees oli LR tehases valmistatud originaalraud (Roveri kirjad peal!) ja taha nõuti allasõidutõkendit (nagu rekkadel on????)
Sama targalt sai tagasi tuldud.
(Põhjuseks: Taga poripõlled puudu, esiraud sertifitseerimata ja tagumine allasõidutõke ei vasta nõuetele)
Ma pole ühelgi LR-l seda tagumist tõkendit kunagi näinud, ju siis Saue targad olid. Porikummidest saab veel aru, auto on ju suur ja keerutab palju tolmu üles. Aga et esiraud, mis on 100m pealt näha, et tehase oma, on sertifitseerimata, nomaitea....
Lapakad said kõik 4 külge ja Mäepealsel võeti koos esiraua ja ilma tagumise allasõidutõkendita arvele.
Ma arvan, et kui Sauele Bellett`i suguse haruldusega minna, kukuvad nad üldse seal pikali.
Ühesõnaga sellele autole nõudsid nad Sauel tagastange alla veel mingit lisarauda:
Mäealuse ei öelnud välja, et nad Sauel lollid on, aga sellesisuline vihje ümber nurga tehti.
Rekkadel on tagumik maakerast kõrgemal, kui 50cm, sellepärast neil seda ka nõutakse.
Saue sai esimeseks valikuks, et võimalikke pikki Tallinna järjekordi vältida, aga ei olnud hea mõte.
.