GAZ 21 automaat 1960

Kuulutuses on ju s nemetskimi bukvami kirjas, et pakkumisel on Gaz-21US ja Gaz-21R, ise said valida.

Hoopis huvitavam on kes või mis organisatsioon selle taga oli ? 
Samal aadressil asub täna Siberia Vintage Smile

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(08-03-2019, 18:07 PM)spitfire Kirjutas:  Kuulutuses on ju s nemetskimi bukvami kirjas, et pakkumisel on Gaz-21US ja Gaz-21R, ise said valida.

Hoopis huvitavam on kes või mis organisatsioon selle taga oli ? 
Samal aadressil asub täna Siberia Vintage Smile
 Võtsin oma targa raamatu lahti ja sain teada 21R oli kõige lihtlabasem Volga, kõige lihtlabasema 75 hj mootoriga, toodeti 02. 1965 - 07. 1970 ja 21 US oli sellesama lihtlabase ® variandi kroomdetailidega variant. Toodeti täpselt samal ajavahemikul.
Vasta

taala väärtusega oled rehkendustes kuskil väga võssa pannud.
ja 1700 tol ajal ei olnud odav.
Vasta

http://www.in2013dollars.com/1960-dollar...6?amount=1
Vasta

100, 60ndate Jänkistani dollarit Bureau of Labor Statistics of the United States government-i tarbijahinna indeksi põhjal, on täna võrdne 854.53 ehk 8,5 korda kallim ehk Gaz-21 täna 1700 x 8,5 ≈ $14450

Ford Mainline Fordor- mis on oma suuruselt ja olemuselt 21-ga väääga sarnane- 1954. aastal algas $1701.
Võrdluseks ikoon Cadillac Eldorado $7,401 1960 ja teine ikoon Volkswagen beetle $1,769 1967
Vasta

minu sinine masin maksis 72 aastal tutikana 2300 taala. oli seuke keskpärase mootori ja kange varustusega isend.
tänapäeval sama marki-mudelit enam ei toodeta, aga sõsarmudel täitsa saadaval. põgusal vaatamisel peaks tubli 50 raha igal juhul välja käima. pigem veel rohkemgi. selle malli järgi vähem kui poole sajandiga tublisti rohkem kui kahekümne kordne raha odavnemine.
Vasta

(08-03-2019, 21:58 PM)diesel Kirjutas:  taala väärtusega oled rehkendustes kuskil väga võssa pannud.
ja 1700 tol ajal ei olnud odav.

Tuleb välja jah, et odavnenud 2 korda rohkem. Kogu veel raha. Noh 12500.-€ eest ei saa ka tänapäeval uueväärset GAZ 21E-d. Selle raha eest müüdi paar aastat tagasi Moskvas maha ainult mootor koos automaat käigukastiga. Hästi restaureeritud aut. Volga eest küsitakse kordades rohkem.
Vasta

eks igaüks usub, mida tahab.
aga kui uskumused kõrvale jätta ja vaatad netist, millised hinnad olid 1960 sarnased masinad mujal maailmas.
siis näed, et 1700 taala ei olnud sugugi odav hind.
ja mitte kõige pisematki mõtet ei ole võrrelda tänapäeval küsitavate vanaautode juppide hinda.
vaatad hoopis, mis maksab praegu uus auto, mis on enam-vähem samast klassist ja siis saad tegeliku raha odavnemise suurusjärgu.
Vasta

Indekseerimiseks.

   

UKRAINSKA KNYHA
Overseas Parcel Department 962 Bloor St. W. s Toronto 4, Ont. LE

ERILINE HINNAALANDUS ENNE JÕULE VENE AUTODELT
Vene autosid VOLGA, MOSKVITCH ja ZAPOROZETS müüakse enne jõule 10% alandatud hinnaga, mis on kehtiv 12. okt. kuni 20. dets. I966

Hinnad sellel perioodil on Kanada rahas:

"VOLGA" GAZ-21US $2758.00
"VOLGA" GAZ 21R $2554.40
"MOSKVITCH" 408E $2111.27
"MOSKVITCH" 408 $1900.14
"ZAPOROZETS" ZAZ 956A $1034.21

Hinna hulka arvatud saatekulu isiku elukohta,
kellele teie auto lasete saata ja garantii.

KÕRVAL PILDIL
Moskvitch 408E 4—5 istmega ja 4 uksega. 50 HP mootor. Maksimaalne kiirus 120 km. tunnis. Tarvitab bensiini 6,5 liitrit 100 km. peale. Soojendus, raadio, aknapuhastajad, nahaimitatsiooniga polster, tagavaraosad ja tööriistade kast. Kanada vääringus $2111.27, US vääringus $1954.88. 

Moskvitch 408. Sama, mis eelmine, välja arvatud: riidepolster ja vähem kroomiga kaunistatud. Kaks valgustustuld. Kanada vääringus $1900.14, US vääringus $1759.39. 

Peale eeltoodute teie võite osta Kanada raha eest veel paljuid tööstuskaupu, toidupakke. Võite osta Eestis olevatele isikutele korteri ja siin ära maksta. Võite korraldada Eestis olevatele isikutele puhkuse paljudes sealsete terviseparanduseja puhkekodudes ning siin ära maksta. 

Jätkame oma regulaarset kinkepakkide saatmist. Meie saadame kaupu, mis on ostetud saatja poolt. Kõik kulud on Kanadas ette tasutud. Müüme igasuguseid kaupu kinkepakkide jaoks. Lähemaks informatsiooniks kinkepakkide kohta ja kataloogi saatmiseks helistage või kirjutage meile.

Vaba Eestlane = Free Estonian, 12 november 1966
https://dea.digar.ee/cgi-bin/dea?a=d&d=v...xAU%7ctxTA-------------
Vasta

Kaan sai nii vale kuju, kui ka tooni!

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

Sellised arengud siis originaalsuse suunas! Värviti, vahetati tihendeid, tuli välja, et tuulutus oli vale, paigaldatud väljalaske kollektori "atomaatika", kollektorite mutrid vahetatud, jne...

   

   

   

   

   

   

   

   


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

Vigade parandus jätkub:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

(14-03-2019, 16:38 PM)sven1 Kirjutas:  väljalaske kollektori "atomaatika"

Palun vabandust rumala küsimuse pärast, aga mida see tsiteeritu endast kujutab?
Vasta

(17-03-2019, 18:38 PM)tcumen Kirjutas:  
(14-03-2019, 16:38 PM)sven1 Kirjutas:  väljalaske kollektori "atomaatika"

Palun vabandust rumala küsimuse pärast, aga mida see tsiteeritu endast kujutab?

See peaks külmalt rohkem väljalaskegaase vastu sisselaske kollektorit suunama ja selle tulemusel peaks vähenema karburaatori jäätumise oht Big Grin
Vasta

(17-03-2019, 19:43 PM)volvo Kirjutas:  See peaks külmalt rohkem väljalaskegaase vastu sisselaske kollektorit suunama ja selle tulemusel peaks vähenema karburaatori jäätumise oht Big Grin
 See on siis see kellavedrut meenutav mehhanism ühel eelnevatest piltidest.
Aitäh.
Vasta

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

   

   

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

Kevade algus ja kiired ajad - pole tükk aega ühtki pilti lisanud. Viimased arengud siis sellised. Hädas esiklaasiga, kuna kõik uued klaasid ei sünni kuidagi ette. Üks juba ära lõhutud. Vana sobib nagu valatult, aga on vähe kriimuline. Tuleb kuidagi ära poleerida. 


   

   

   

   

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne