GAZ 21 automaat 1960

Mootori osa enam-vähem koos!

   


   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

   

   

   

   

   

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

Käib viimane häälestamine ja proovimine. Kui tundus, et kõik hakkas juba sujuma ja valmis saama, siis testimisega üllatusi tuleb nii, mis kole.

Kui alul sai pluss kerre, siis hiljem eksperdid leidsid, et 1960 jaanuar muudeti polaarsus - sai siis ümber tehtud. Ainuke häda, et raadio ei kannatuanud seda miinust keres ja kärssas ära.

Spidomeetri näidik paneb natuke palju võssa. Tundub, et selle käigukasti jaoks oli ka oma näidik või midagi kusagil teisiti. Otsime uurime - või keegi teab midagi?

Valesti on hetkel veel tulede kaablid - lähituled on kuhugi ära kadunud.

Temperatuuri näidik (vist polaarsusest) näitab temperatuuri tõustes vähem kraade.

Kui kere tehes said uksed kõik väga hästi liikuma ja käima, siis nüüd tihenditega annab neid vastuseid reguleerida ja eks vist need tihendid peavad seisma ka.

Ja õli tahaks ka juba ära vahetada - ei ole üldse mesine enam, vaid mingi ollus, kuigi mootor täiesti tehtud. No eks see sissetöötamise lugu.

Mootor korralikult kuumaks sai, oli järgmine päev auto all valik automahlu. Need originaal klambrid ei pea tosooli - pidi tavalise klambri hetkel kõrvale panema. Karter vajas ka natukene õrna pingutust ja nii ka käigukasti karter.

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

(15-05-2019, 21:43 PM)sven1 Kirjutas:  Käib viimane häälestamine ja proovimine. Kui tundus, et kõik hakkas juba sujuma ja valmis saama, siis testimisega üllatusi tuleb nii, mis kole.

Kui alul sai pluss kerre, siis hiljem eksperdid leidsid, et 1960 jaanuar muudeti polaarsus - sai siis ümber tehtud. Ainuke häda, et raadio ei kannatuanud seda miinust keres ja kärssas ära.

Spidomeetri näidik paneb natuke palju võssa. Tundub, et selle käigukasti jaoks oli ka oma näidik või midagi kusagil teisiti. Otsime uurime - või keegi teab midagi?

Valesti on hetkel veel tulede kaablid - lähituled on kuhugi ära kadunud.

Temperatuuri näidik (vist polaarsusest) näitab temperatuuri tõustes vähem kraade.

Kui kere tehes said uksed kõik väga hästi liikuma ja käima, siis nüüd tihenditega annab neid vastuseid reguleerida ja eks vist need tihendid peavad seisma ka.

Ja õli tahaks ka juba ära vahetada - ei ole üldse mesine enam, vaid mingi ollus, kuigi mootor täiesti tehtud. No eks see sissetöötamise lugu.

Mootor korralikult kuumaks sai, oli järgmine päev auto all valik automahlu. Need originaal klambrid ei pea tosooli - pidi tavalise klambri hetkel kõrvale panema. Karter vajas ka natukene õrna pingutust ja nii ka käigukasti karter.
 Need originaal klambrid ei pea tosooli 
  Lappasin pilte tagasi,siis seda tüüpi klambrit saab ka teisiti kinnitada.Lindi üks kiht peab jooksma üle splindi,sellisel juhul ei keerdu splint pingutamisel tagasi.
Vasta

(15-05-2019, 21:43 PM)sven1 Kirjutas:  Spidomeetri näidik paneb natuke palju võssa. Tundub, et selle käigukasti jaoks oli ka oma näidik või midagi kusagil teisiti. Otsime uurime - või keegi teab midagi? 
Võlusõnaks on Speedometer Reducer, pead leidma lihtsalt sobiliku ülekandearvuga erimi.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(15-05-2019, 21:43 PM)sven1 Kirjutas:  Temperatuuri näidik (vist polaarsusest) näitab temperatuuri tõustes vähem kraade.

Tolleagsed temperatuurimõõtmise seadmed ei ole polaarsustundlikud, pigem on viga milleski muus. Andur, näitaja, massipuudus.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

(16-05-2019, 09:39 AM)Wiki432 Kirjutas:  
(15-05-2019, 21:43 PM)sven1 Kirjutas:  Temperatuuri näidik (vist polaarsusest) näitab temperatuuri tõustes vähem kraade.

Tolleagsed temperatuurimõõtmise seadmed ei ole polaarsustundlikud, pigem on viga milleski muus. Andur, näitaja, massipuudus.

Kas Volga temp näidik polnud mitte see isevärki tegelane, mille puhkeasend oli "põhjas" ja süüte lülitamisel siis kargas nulli? Või oli tal lihtsalt skaala tagurpidi? Midagi sellist meenub, ja selle põhjendus oli justkui see, et andur või näidik on sellest ajast kui polaarsus veel teistpidi käis.
Vasta

(16-05-2019, 13:03 PM)zazik Kirjutas:  Kas Volga temp näidik polnud mitte see isevärki tegelane, mille puhkeasend oli "põhjas" ja süüte lülitamisel siis kargas nulli? Või oli tal lihtsalt skaala tagurpidi? Midagi sellist meenub, ja selle põhjendus oli justkui see, et andur või näidik on sellest ajast kui polaarsus veel teistpidi käis.
On sihuke värk tõesti. Algus-otsa autodel käib skaala paremalt vasakule. Hilisematel nö õigetpidi. Ja seieri puhkeasend on "põhjas".
Vasta

(16-05-2019, 09:36 AM)DevilDeVille Kirjutas:  
(15-05-2019, 21:43 PM)sven1 Kirjutas:  Spidomeetri näidik paneb natuke palju võssa. Tundub, et selle käigukasti jaoks oli ka oma näidik või midagi kusagil teisiti. Otsime uurime - või keegi teab midagi? 
Võlusõnaks on Speedometer Reducer, pead leidma lihtsalt sobiliku ülekandearvuga erimi.

Vot ei teadnudki sellistest asjadest. Mustangil saab vahetada üht hammasratast erineva arvu hammaste vastu. Aga kuidas tõesti nendest reduceritest leida sobilik?

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

(16-05-2019, 13:46 PM)Kadjakas Kirjutas:  
(16-05-2019, 13:03 PM)zazik Kirjutas:  Kas Volga temp näidik polnud mitte see isevärki tegelane, mille puhkeasend oli "põhjas" ja süüte lülitamisel siis kargas nulli? Või oli tal lihtsalt skaala tagurpidi? Midagi sellist meenub, ja selle põhjendus oli justkui see, et andur või näidik on sellest ajast kui polaarsus veel teistpidi käis.
On sihuke värk tõesti. Algus-otsa autodel käib skaala paremalt vasakule. Hilisematel nö õigetpidi. Ja seieri puhkeasend on "põhjas".

Ongi alul põhjas paremas ääres 110ne peal ja siis temperatuuri tõustes hakkab alanema.

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

(15-05-2019, 22:44 PM)_rein_ Kirjutas:   Need originaal klambrid ei pea tosooli 
  Lappasin pilte tagasi,siis seda tüüpi klambrit saab ka teisiti kinnitada.Lindi üks kiht peab jooksma üle splindi,sellisel juhul ei keerdu splint pingutamisel tagasi.

Üks kiht üle splindi? Äkki seletad seda tarkust rohkem lahti - mitu tiiru sa selle lindiga teed ja kuidas õnnestub sul veel pärast tiiru üle splindi, lint splindi vahele saada?

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta

(17-05-2019, 07:09 AM)sven1 Kirjutas:  
(15-05-2019, 22:44 PM)_rein_ Kirjutas:   Need originaal klambrid ei pea tosooli 
  Lappasin pilte tagasi,siis seda tüüpi klambrit saab ka teisiti kinnitada.Lindi üks kiht peab jooksma üle splindi,sellisel juhul ei keerdu splint pingutamisel tagasi.
Ma pean garaazi minema ,klambri leidma ja meelde tuletama.Põhimõtteliselt on nii et rulli keritud lint jääb välimise kihi alla.Kihte on kaks.
Üks kiht üle splindi? Äkki seletad seda tarkust rohkem lahti - mitu tiiru sa selle lindiga teed ja kuidas õnnestub sul veel pärast tiiru üle splindi, lint splindi vahele saada?
Vasta

Aga kas ei saaks splinti eraldi traadiga ära stoperdada ?
Vasta

(17-05-2019, 06:58 AM)sven1 Kirjutas:  
(16-05-2019, 13:46 PM)Kadjakas Kirjutas:  
(16-05-2019, 13:03 PM)zazik Kirjutas:  Kas Volga temp näidik polnud mitte see isevärki tegelane, mille puhkeasend oli "põhjas" ja süüte lülitamisel siis kargas nulli? Või oli tal lihtsalt skaala tagurpidi? Midagi sellist meenub, ja selle põhjendus oli justkui see, et andur või näidik on sellest ajast kui polaarsus veel teistpidi käis.
On sihuke värk tõesti. Algus-otsa autodel käib skaala paremalt vasakule. Hilisematel nö õigetpidi. Ja seieri puhkeasend on "põhjas".

Ongi alul põhjas paremas ääres 110ne peal ja siis temperatuuri tõustes hakkab alanema.

Süüde sees peaks seier ikka kohe teise serva sõitma külma pajaga.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

OT: mul 61 aasta USA päritolu Intenational Harvester C120-nel on ka seier süüde väljas maksimumis. Kui käima paned siis hakkab vaikselt alla liikuma. Aga süüte sisse keeramisel ei hüppa teise serva vaid jääb ikka maksimumi näitama. Mingi omamoodi süsteem.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(17-05-2019, 07:09 AM)sven1 Kirjutas:  
(15-05-2019, 22:44 PM)_rein_ Kirjutas:   Need originaal klambrid ei pea tosooli 
  Lappasin pilte tagasi,siis seda tüüpi klambrit saab ka teisiti kinnitada.Lindi üks kiht peab jooksma üle splindi,sellisel juhul ei keerdu splint pingutamisel tagasi.

Üks kiht üle splindi? Äkki seletad seda tarkust rohkem lahti - mitu tiiru sa selle lindiga teed ja kuidas õnnestub sul veel pärast tiiru üle splindi, lint splindi vahele saada?

Olen näinud sellist lõdvikuklambri paigaldust.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Muidugi peab topelt olema! Siis ei libise lahti ja hoiab tosooli ilusti!
Vasta


Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Nimoodi raketi helina saatel peabki asi liikuma või? Muidu on ikka ilus vaadata küll!

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Ukrainlastelt taas ilus töö!

Nende voolikuklambritega seoses: Otepääl hakkas silma, et õhukese tsingitud teraspleki asemel on lindina kasutusel jämedam roostevaba plekk.
Ehk tasub viga sealt otsida? Ma nüüd peast ei ütle, kui jäme plekk Volgal lindina kasutusel on, aga nägemismälu järgi umbes 0,3mm. Kindlasti mitte nii jäme, kui Teil seal kasutusel on. 
Jäigemat plekki on teadagi raskem painutada e. splindi ümber keerata. Mis põhjustabki, et klamber ei saa piisavat survet avaldada voolikule.
Kasutage originaale.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne