1974 Ford Taunus TC
#21

Grilli tuleks selline asi panna ja paljaks võtta .
Põhimõtteliselt nullist üles ehitada .
Liivaprits on hea algus aga sillad on ees , päris puhtaks pritsida ei saa.
Jällegi vägev , et keegi seda taastab , vana taunus on äge  Cool
Vasta
#22

Grilli mõte oli päevakorral küll, aga pole ruumi ning tellimustööna läheks asi liiga kalliks. Leidsin pool kuldse kesktee, et nähtav rooste ära ja sõidan kuni järgmiste keretöödeni. Selleks ajaks on omal ehk  piisavalt suur garaaž ja suurem isu täis sõidetud. Praegu kipitab jubedalt rooli istuda. 
Põhjalikul taastamisel mõtleks juba Volvo tagasilla ja suurema mootori peale ka.
Vasta
#23

(05-10-2018, 23:23 PM)TomK Kirjutas:  Grilli mõte oli päevakorral küll, aga pole ruumi ning tellimustööna läheks asi liiga kalliks. Leidsin pool kuldse kesktee, et nähtav rooste ära ja sõidan kuni järgmiste keretöödeni. Selleks ajaks on omal ehk  piisavalt suur garaaž ja suurem isu täis sõidetud. Praegu kipitab jubedalt rooli istuda. 
Põhjalikul taastamisel mõtleks juba Volvo tagasilla ja suurema mootori peale ka.

Volvo tagasilla ainus pluss on ketaspidrunid, a kui mingit v8 rada jalutada, siis jääb see dana 30 tiba nõrgaks.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#24

Volvo sillad (1030 ja 1031) on tugevamad kui praegu all olev Köln millest saavad jagu ka originaal V6-d. Oleks Atlas, siis see kannataks ka Cosworthi V6 välja.
Vasta
#25

Jutt pole sellest, et dana 30 on tugevam, kui allolev fjordi produkt. Jutt käib ikka sellest, et vulvasild on ka nõrk pärismootori võtmes. Elik otstarbekas kohe mingi fjordi 9 tolline vahelearetada.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#26

Kõik peaks ikka algama sellest, et mida autost oodatakse, kuhu minnakse, milliseid medaleid jahtima või kui suuri mägesid ületama. Ja sealt edasi võiks mõelda sildade peale. Mootorid mootoriteks, sillad kannatavad alati tavaliselt. Küsimus taandub sellele, et millal sild enam ei kannata, et kui tõesti läheb ratsimiseks ja kone laulab piiri peal iga päev, või on vaja tõesti ülekannet muuta et saada vastav kiirendus aja suhtes vms. Või kui just 'rallit' ei sõida, siis miks üldse seda vahetada? Eks ka infot on vähe siin teemas... ehk saame juurde Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#27

Esialgu ei ole plaanis ei medaleid koguda ega rallit sõita. Kõigepealt tahan lihtsalt korda ja ilusamaks saada ning nautida kulgemist kartmata, et peale järsemat kurvi uksed kinni/lahti ei käi. 
Kui esimene tuhin täis sõidetud, siis tuleb edasi mõelda. Ideaalis sobiks  üks V8 sinna nagu rusikas silmaauku, aga ... ainus võimalus välimust modida ja omavalmistatuna arvele võtta.
Reaalsem tundub mõni V6 vahele panna.
Vasta
#28

Sul siis dokumendid puudu?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#29

Dokumendid on korras, aga v8 puhul lähevad lubatud ümberehituse piirid lõhki (protsendid kubatuuri, kaalu ja võimsuse osas). Ainsa võimalusena oleks ümber regada omavalmistatud masinaks. See eeldab visuaalset erinevust tehase autost.. Peale seda on suht vabad käed. Põhiline, et vajalikud tehnilised nõuded oleks täidetud.
Vasta
#30

(06-10-2018, 22:46 PM)TomK Kirjutas:  Esialgu ei ole plaanis ei medaleid koguda ega rallit sõita. Kõigepealt tahan lihtsalt korda ja ilusamaks saada ning nautida kulgemist kartmata, et peale järsemat kurvi uksed kinni/lahti ei käi. 
Kui esimene tuhin täis sõidetud, siis tuleb edasi mõelda. Ideaalis sobiks  üks V8 sinna nagu rusikas silmaauku, aga ... ainus võimalus välimust modida ja omavalmistatuna arvele võtta.
Reaalsem tundub mõni V6 vahele panna.

Selline auto oli minul esimeseks autoks ja sellel oli originaalis V6 kapotti all ning kui seda originaal mootorit vähe järgi aidata siis tänapäeval ei jäe kindlalt kellegile jalgu.
V8 vajab juba vähe suuremat ümber ehitust ja kas saab seda legaalselt teha ?
Vasta
#31

Legaalseks saab, aga see eeldab palju tööd nii auto kui paberimajanduse kallal. Lõpptulemusena peab ta saama omavalmistatud sõiduki tiitli. Sama skeemiga on mõned Leivategija põnevamad masinad registris.
Vasta
#32

Neid Taunuseid on isegi Eestis cossy V6-ga (kuidagimoodi) legaalselt liikvel ja kui mälu ei peta, siis ka Arnoveri kiirenduspill evib sama mootorit - seda küll "natuke" ümberehitatud kujul. Arvatavasti mõjub V8-st tingitud lisaraskus esisillal niigi mitteeeskujulikule juhitavusele pärssivalt.
Vasta
#33

(08-10-2018, 08:55 AM)sugraM Kirjutas:  Neid Taunuseid on isegi Eestis cossy V6-ga (kuidagimoodi) legaalselt liikvel ja kui mälu ei peta, siis ka Arnoveri kiirenduspill evib sama mootorit - seda küll "natuke" ümberehitatud kujul. Arvatavasti mõjub V8-st tingitud lisaraskus esisillal niigi mitteeeskujulikule juhitavusele pärssivalt.

Cossu, tavalised 2,8 ja 2,9V6-ed on vast kõik arvel kui 2,0 või 2,3V6 (vabandan, kummardun maani ja palun audientsi kui mõni on passis kirjas). Arnoveri Taunusel on küll hetkel peal V8 aga sellega kannatab teed mööda sõita vist ainult Ameerikas Cool 
Huvitav et just Taunus tekitab kohe sellise temaatika et V8 peale või muidu on kasvõi sillavahetus pointless, tahaks omale ju ka aga ... see on ilmselt teise teema jutt aga kui palju üldse on Eestis siis selliseid (hobi)autosid, millele on õnnestunud ametlikest piirangutest mingi valemiga ümber minna ja näiteks iseehitatu pähe välimust suht samaks jättes ametlikult suurem mootor vahele saada?
Tagasillast rääkides siis see Kölni sild on tõesti kehvake ja sinna isegi suure raha eest ei pakuta LSD-d sisse, pealegi pea kõik neist teevad tänaseks koledat häält ja nõuavad ka vaikseks kulgemiseks laagrite vahetust ja reguleerimist. Seega tagasilla vahehtus näit. Volvo oma vastu võib olla ka ilma maailmavallutusplaanideta lihtsalt majanduslikult mõistlik ja kõrvale hea kuulata.

L.
Vasta
#34

Me ei saagi avalikus foorumis seda teada, kuna tegijad ei vaja probleeme. Kui mul oleks "mittesalongikõlbulik" jõujaam aiste vahel, siis ma hoiaks nii madalat profiili nii kasutamisel kui paslikus ülevaatuspunktis käimisel Big Grin

Teoorias on võimalik üksiktüübikinnitusel saada suvaline asi kaane alla, kuid kardetavasti eeldab see LRB tehnoosakonna mahamurdmist nii inseneerias kui juriidikas. Milleks ilmselt puudub tegijatel motivatsioon. Rolleyes
Vasta
#35

Riigiteatajast väljavõte:
§ 9.  Nõuded üksikkorras valmistatud sõidukile ja selle kinnitus
  (2) Üksikkorras valmistatud sõiduk peab vastama kehtivatele tehnonõuetele. Sõiduki välimus peab erinema tehases valmistatud sõiduki välimusest.
 (3) Üksikkorras valmistatud M1 ja N1 kategooria sõidukil peab olema omavalmistatud kere või raam.

Välimus peab olema erinev - pole mainitud mis ulatuses ja kui erinev. Siin LINGIL on Cortina mis minu arvates on täitsa kena ja huvitava suunatulede lahendusega . Ametlikult on ta tehase toodangust üsnagi erineva välimusega.

Omavalmistatud kere või raam - see osa on keerulisem ja vajab lõikumist/keevitamist. Näiteks saab koobaste servad laiemaks teha nii ees kui taga, eelmainitud suunatulede lahendus läbi viia, mootoriruumi kohendada suuremaks/tugevamaks jne. Lisaks saab tagasilla kinnitused ümber teha. Omavalmistatud ei tähenda, et sa pead päris nullist alustama. Saad seeria tooriku modimidrgs ka linnukese kirja.
 
Enne reaalset tööd tuleb projekt paberil enamvähem valmis teha ja mnt tehnoosakonnaga kooskõlastada. Mida tehnilisem seda parem, sest "lõikan umbes siit ja panen midagi siia" jutt ei jäta head muljet. 

Õnneks või kahjuks on tänasel päeval vaja lapsi kasvatada ja tööd teha mis lükkab selle V8 unistuse kaugemasse tulevikku. Big Grin 
Vasta
#36

(08-10-2018, 10:36 AM)lauril Kirjutas:  [quote pid='460679' dateline='1538978124']

Cossu, tavalised 2,8 ja 2,9V6-ed on vast kõik arvel kui 2,0 või 2,3V6 (vabandan, kummardun maani ja palun audientsi kui mõni on passis kirjas). Arnoveri Taunusel on küll hetkel peal V8 aga sellega kannatab teed mööda sõita vist ainult Ameerikas Cool 

[/quote]

Maanteeameti statistika väidab ühe 73 aasta 160 kw taunuse ikka olemas olema. Arnoveri viimaseaja tegemistega pole ma tõesti kursis - Viimati kui ma seda kabotialust uurisin oli seal V6 - aga noh, sellest juba aastaid ja eks kiirendupillil V8 - a kw on odavam kui v6 puhul. Aga eks igaüks ehitab sellise masina nagu ta soovib - kes tahab 100% originaali ja kes võimalikult palju pauku. Isiklikult kui hakkaks Taunusega mässama, siis eelistaks fastback kupeed, mitte kaheukselist sedaani. Kui lihtsalt erilist suvesõidukit taga ajada, siis pigem sierra või scorpa tehnika, et päris jalgu ei jää ja poleks ka probleeme varuosadega.
Vasta
#37

Odavam on osta endale üks V6, kui seda olemas olevat hakata ümber ehitama: taunus

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#38

See 17M pole päris minu maitse. Lisaks kaob korraliku auto ostuga isetegemise rõõm. Mis puutub kuludesse, siis need saab edukalt pikema aja peale ära jaotada. Sedasi ei ole muret, et vaeseks jääd Big Grin
Vasta
#39

Müts maha iseehitajate ees, aga osta on parem, isegi siis, kui seda laenuga teha. Viimasel juhul võib raha küll suht vähe taskusse jääda, aga sul on olemas mänguasi, millega linna peale laiama minna ja mille seisukorda saab jõukohases tempos parandada ning edasi arendada. Ise ehitades pole sul ei aega, raha ega ka autot, sest esimesed kaks lähevad kolmandasse ja viimane pole veel valmis. Mina ehitasin enda lelu tänu napile eelarvele kauem kui seitse aastat ja pidin selle aja jooksul hulluks minema.
Vasta
#40

Mingil põhjusel on just Taunused kõige levinumad masinad, mida poolelijäänud projektidena müüakse. Umbes 10 aastat tagasi alustatud projekte on ikka massiliselt erinevatest müügikeskkondadest läbi käinud. Ja nende kõigi ühine joon on see, et sissepandud rahast saab tagasi vaid väga väikse osa...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne