1974 Ford Taunus TC
#41

(16-12-2018, 12:16 PM)zazik Kirjutas:  Mingil põhjusel on just Taunused kõige levinumad masinad, mida poolelijäänud projektidena müüakse.

Äkki neid toorikuid on palju ja odavalt saada olnud kunagi?Smile 

Siin ka üks ehe ja ere näide, kus projekti on üritatud hukule määrata lausa V12 mootori abil. 
   

https://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil..._missing=1
Vasta
#42

ma pakun, et selle rohelise omanik lendas hurraaga peale, lajatas bemmi sillad alla, jõhker mootor peale ja siis selgus, et seda kombot ei saa niisama ümberehitusena registreerida. Kirus oma rumaluse tõttu tavapäraselt ARK-i ja müüs kõik maha Big Grin

Taunustega on see häda, et järelturu juppe pole praktiliselt saada. Üksikud ettevõtted saksas ja inglismaal küsivad jubinate eest mega hindasid. Minu masin on õnneks komplektne ja üksikud purunenud detailid tuleb välismaalt tellida.
Vasta
#43

(16-12-2018, 00:47 AM)TomK Kirjutas:  See 17M pole päris minu maitse. Lisaks kaob korraliku auto ostuga isetegemise rõõm. Mis puutub kuludesse, siis need saab edukalt pikema aja peale ära jaotada. Sedasi ei ole muret, et vaeseks jääd Big Grin

Kui sul on vana auto ja noor naine siis seda isetegemise rõõmu pärast ära muretse - rohkemaks aega ei jäägi. leidsin veel ühe püssi Taunus

Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all Wink
Vasta
#44

Vot see on juba õige kraam.

Noor naine on, vana auto on, mitu last ka ja garaazis saab natukenegi oma aega Big Grin
Vasta
#45

a see ongi huvitav et just kui Taunusest räägitakse siis tuleb kohe jutuks et millal V8 või Cossu vahele paned? krt see on ju tavaline pereauto, Sierra eelkäija, kena küll aga suht agraarsete sõiduomadustega (oma kogemus). Kas tegu on ameerikalikus disainijoones või kes teab.
Kui siis noor entusiast on tuuningu küsimustest tuld võtnud ja hurraaga pihta hakkab, leiabki mõne aja pärast et taiesega pole midagi peale hakata kuna arvele ei saa ja projekt tuleb jälle müüki. Kulutatud ajast kahju aga eks läheb kutseõppe arvele Cool .
Selles muidugi on tõde et neid on olnud olematu rahaga hulgim saadaval ja igasugu asju on üritatud teha. Taunuse klubi foorumis ujus hiljuti pinnale projekt, mida on hakatud ka aastaid tagasi "Manta-Manta" stiilis tegema (oli selline saksa film 90te alguses) ja nüüd on teema jälle üles võetud...eks näis.
Kõige parem projektiidee minuarust oli 90te alguses kui ühest kupeetaunusest väidetavalt Porschet hakati tegema ... töökaaslane meenutas heldimusega aga no asja siiski ei saanud Big Grin 
Ma toetan kahe käega varianti, et kõigepealt sõitma saada, natuke ringi sõita ja siis vajadusel kas ilusamaks teha, tjuunida, veel ilusamaks teha või maha müüa.

L.
Vasta
#46

Kuskilt meelde jäänud,et Sierrasid mingite riikide turule toodeti 5L V8 motoga.Kuna Taunus eelkäija siis äkki olid need ka.
Ei esita siin mingeid fakte ja ei viitsi ka netis tuuseldada ning ega see teadmine vist regamist ka lihtsusta.Lihtsalt mõttesähvatus Smile
Vasta
#47

(17-12-2018, 19:04 PM)Kivipurustaja Kirjutas:  Kuskilt meelde jäänud,et Sierrasid mingite riikide turule toodeti 5L V8 motoga.Kuna Taunus eelkäija siis äkki olid need ka.
Ei esita siin mingeid fakte ja ei viitsi ka netis tuuseldada ning ega see teadmine vist regamist ka lihtsusta.Lihtsalt mõttesähvatus Smile

Vastan: Lõuna-Aafrika ja vale poole rooliga
Vasta
#48

Austraalias tehti Cortinaid - tehniliselt ja alates 1976 ka välimuselt sama mis Taunus -  3,3 ja 4,1L ridakuuega aga neil ka rool valel pool Sad
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne