K:Gaz 33081 Piiratud libisemisega diferentsiaal
#1

Tere, probleem selles, et GAZ 33081 tagumine differ on raksuma hakanud kui rattad alla keerata ja sõita. Hääle järgi kõlas nagu diffri lukk ei oleks korralikult hambumuses ja annaks üle. Algul kahtlustasin rattalaagreid, kuid need ei olnud veel nii hullud. Silda lahti võttes ei näinud ka anomaaliaid. Sügavamale diffrisse kaevates leidsin huvitava LSD lahenduse. Tõenäoliselt see raksubki, aga miks? Õli on sellel aegade algusest saadik sees olnud TSP 15k/80w90. Seda tüüpi gazidel on 66 tagasild ja reduktor ning kui ma ei eksi siis gaz 53 ja 66 reduktor samad? Kaalun varjanti panna sisse lahtine diferentsiaal.
       
Vasta
#2

see ju nukk differ,kulunud ei või olla?uaasidele tehakse samasugused.
Vasta
#3

Kui kõik tihvtid saavad vabalt liikuda ja ükski ei ole pooleks/puudu, jääb üle labane kulumine. Teab keegi, kui pikk tihvt olema peab?

Vabadifri sissepanekul kaob maastikuvõimekus...
Vasta
#4

Kui sinna see kauss peale pista ja keerata siis kui suur lõtk on?
Rohkem kui 1/3 laine pikkusest tähendab, et koormuse all jooksevad pulgad juba laine viimasel kolmandikul ja seal on nurk juba nii lame et hakkab kinni pooma.
Vasta
#5

(12-12-2017, 10:51 AM)2715 Kirjutas:  Kui sinna see kauss peale pista ja keerata siis kui suur lõtk on?
Rohkem kui 1/3 laine pikkusest tähendab, et koormuse all jooksevad pulgad juba laine viimasel kolmandikul ja seal on nurk juba nii lame et hakkab kinni pooma.

Tänud info eest, homme proovin järgi. Katsun lõtku kraadina ära mõõta, ei saanud hästi aru mida silmas pead 1/3 laine pikkusega
Vasta
#6

(12-12-2017, 09:37 AM)v6sa Kirjutas:  Kui kõik tihvtid saavad vabalt liikuda ja ükski ei ole pooleks/puudu, jääb üle labane kulumine. Teab keegi, kui pikk tihvt olema peab?

Vabadifri sissepanekul kaob maastikuvõimekus...

Tihvtid liiguvad vabalt, puudu ja pooleks pole ükski. Silmaga vaadates liigset kulumist näha pole. Kui kuskilt tihvti mõõdud saaks siis oleks millegiga võrrelda. Olen nõus ohverdama maastiku võimekuse müravaba silla nimel. Masinal vints nagunii ees. Kusjuures tõin teise 66 silla ja seal sama differ sees. Kas neid lahtiseid üldse on?
Vasta
#7

Tsitaat:Kusjuures tõin teise 66 silla ja seal sama differ sees. Kas neid lahtiseid üldse on?
Gaz 66-l polegi lahtist diffrit, pane 53 oma.
Vasta
#8

(13-12-2017, 23:23 PM)süsikas Kirjutas:  
Tsitaat:Kusjuures tõin teise 66 silla ja seal sama differ sees. Kas neid lahtiseid üldse on?
Gaz 66-l polegi lahtist diffrit, pane 53 oma.

66 on jah nukkdiffriga.
Kunagi ammu oli see reduktori vahetus teemaks ja väidetavalt 53-66 reduktorid omavahel vahetatavad ei ole, ei sobivat.
Nõuka ajal tõsteti 53-le terve sild alla, olla kolemaru tank olnud.
Vasta
#9

(13-12-2017, 23:32 PM)hulgus Kirjutas:  
(13-12-2017, 23:23 PM)süsikas Kirjutas:  
Tsitaat:Kusjuures tõin teise 66 silla ja seal sama differ sees. Kas neid lahtiseid üldse on?
Gaz 66-l polegi lahtist diffrit, pane 53 oma.

66 on jah nukkdiffriga.
Kunagi ammu oli see reduktori vahetus teemaks ja väidetavalt 53-66 reduktorid omavahel vahetatavad ei ole, ei sobivat.
Nõuka ajal tõsteti 53-le terve sild alla, olla kolemaru tank olnud.

Mahub kenasti. Pole vaja silda vahetada.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#10

52-hele sai ka 66 differ pandud,vend pani, siiani sees.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#11

Kas siis 66 reduktoritega on see difrite probleem levinud? Kas 53 sateliitide süsteemi on võimalik 66 reduktori sisse panna? Oluline on, et ülekanded ka samaks jäävad. All olnud sillal on kroonrattas 33 hammast ja "käbil" 6, doonor 66 silla kroonrattal 41x6 hammast. Esialgne plaan on reduktorites difrid ära vahetada
Vasta
#12

(14-12-2017, 10:27 AM)fanatt Kirjutas:  Kas siis 66 reduktoritega on see difrite probleem levinud? Kas 53 sateliitide süsteemi on võimalik 66 reduktori sisse panna? Oluline on, et ülekanded ka samaks jäävad. All olnud sillal on kroonrattas 33 hammast ja "käbil" 6, doonor 66 silla kroonrattal 41x6 hammast. Esialgne plaan on reduktorites difrid ära vahetada

uaazikul võtsin tava difri välja ja panin sama asja asemele,tehasest tulu 10 mm avadega ,agataldrikul 12 mm avad ja tuli suuremaks puurida,korpus koosnes kahest poolest üks pool pehma teine kõva kui kurat ja iga augu järgi terita puuri ja poe teritusnurk peale ei hakanud.nii tava kui nukk difril läks sama tigu ja taldrek sisse.

kuskil jah 1/3 pööret käib kets all ringi ühe poole rattal siis hakkas sama silla teise poole ratas kah vedama.võta kas maha ja keera ühe poole telge ja vaata kas hakkab teist poolt kaasa vedama.poes müüakse uusi difreid ja kui ilusti küsida  lubavad vast sisse ppiluda ja pulga pikkuse mõõta ja võrrelda.õieti mäletan siis olid traadiga kokku seotud,alla panekul taldrek külge ja taldreku poldid hoidsid kremplit koos.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne