17-01-2018, 14:57 PM
Mis Belarusi läbivoolutsentrifuugi puutub, siis et see korralikud pöörded üles saaks peab töösoe mootor mitu minutit täiskoormusel käima.
Metsas näiteks gaas põhjas mäest üles tulles ja mootorit seisma jättes on tsentrifuugi reaktiivmootorile sarnanevat häält poolteist minutit kuulda.
Kuna selle tsentrifuugi paneb käima sealt läbivoolav õlikogus siis madala pöördega, kui rõhk madal ja õli kulub vähe ta ei puhastagi õli.
Lisaks ühel eksemplaril oli kas tasakaalustus nihu läinud või see labapump mis võlli ümber on ja selle asja pöörlema paneb kuidagi ebaõnnestunud.
Igatahes selle tööhäält ei õnnestunud kunagi kuulda, samas kui ilma kuplita vaadates asi pöörles kuskil 500 pöörde kandis.
Kuna sellest ei piisa ilmselgelt siis saigi sinna filtrielement pandud.
Seega inimesele, kellel mootor ei saavuta kunagi töötemperatuuri ja ka rasket koormust näeb harva oleks filter kavalam lahendus sest mida vähem õli sealt läbi voolab seda paremini ta õli filtreerib.
Toimiv ja piisavate pööretega tsentrifuug aga suudab erinevalt õlifiltrist ka tahma õlist välja korjata mida filter ei suuda sest ta ummistuks siis ära kui paberi poorid nii väiksed oleks.
Seega oleks alati kaval otsida misiganes mootorile võimalikult suur õlifilter, kus elemendi pindala on suurem ja selle arvel ehk ka elemendi poorid peenemad.
Mis aga puutub õlikanalitesse sadestuvatesse asjadesse, mis sealt lahti pääsevad siis mina pole veel näinud et kanalisse kus õli voolab midagi seinale koguneks.
Osadel aparaatidel on väntvõllis muidugi taskud, kuhu õlis olevad võõrkehad sadestuvad, kuid selle tasku sisu pesemise teel puhtaks saada on ikka väga raske.
Seega see paremate pesuomadustega õli paaniline kartmine pole põhjendatud.
Sadestused tekivad kohtadesse kus õli minimaalselt satub ja ei toimu pindade pesemist õliga.
Näiteks klapikambrikaane alla tekib paks tavotilaadne ollus ja see ka osalt õliaurude kondenseerumisest jahedamale pinnale.
Siis tulebki lihtsalt klapikambrikaas maha võtta ja kas allaminevad avad kinni panna või ka õlivann alt võtta ja lihtsalt survepesuriga asi puhtaks pesta ning uus õli sisse.
10W40 on väga sobiv õli Belarusi mootorile.
Metsas näiteks gaas põhjas mäest üles tulles ja mootorit seisma jättes on tsentrifuugi reaktiivmootorile sarnanevat häält poolteist minutit kuulda.
Kuna selle tsentrifuugi paneb käima sealt läbivoolav õlikogus siis madala pöördega, kui rõhk madal ja õli kulub vähe ta ei puhastagi õli.
Lisaks ühel eksemplaril oli kas tasakaalustus nihu läinud või see labapump mis võlli ümber on ja selle asja pöörlema paneb kuidagi ebaõnnestunud.
Igatahes selle tööhäält ei õnnestunud kunagi kuulda, samas kui ilma kuplita vaadates asi pöörles kuskil 500 pöörde kandis.
Kuna sellest ei piisa ilmselgelt siis saigi sinna filtrielement pandud.
Seega inimesele, kellel mootor ei saavuta kunagi töötemperatuuri ja ka rasket koormust näeb harva oleks filter kavalam lahendus sest mida vähem õli sealt läbi voolab seda paremini ta õli filtreerib.
Toimiv ja piisavate pööretega tsentrifuug aga suudab erinevalt õlifiltrist ka tahma õlist välja korjata mida filter ei suuda sest ta ummistuks siis ära kui paberi poorid nii väiksed oleks.
Seega oleks alati kaval otsida misiganes mootorile võimalikult suur õlifilter, kus elemendi pindala on suurem ja selle arvel ehk ka elemendi poorid peenemad.
Mis aga puutub õlikanalitesse sadestuvatesse asjadesse, mis sealt lahti pääsevad siis mina pole veel näinud et kanalisse kus õli voolab midagi seinale koguneks.
Osadel aparaatidel on väntvõllis muidugi taskud, kuhu õlis olevad võõrkehad sadestuvad, kuid selle tasku sisu pesemise teel puhtaks saada on ikka väga raske.
Seega see paremate pesuomadustega õli paaniline kartmine pole põhjendatud.
Sadestused tekivad kohtadesse kus õli minimaalselt satub ja ei toimu pindade pesemist õliga.
Näiteks klapikambrikaane alla tekib paks tavotilaadne ollus ja see ka osalt õliaurude kondenseerumisest jahedamale pinnale.
Siis tulebki lihtsalt klapikambrikaas maha võtta ja kas allaminevad avad kinni panna või ka õlivann alt võtta ja lihtsalt survepesuriga asi puhtaks pesta ning uus õli sisse.
10W40 on väga sobiv õli Belarusi mootorile.