[poolita] Lambdaanduritega seonduv
#61

Hiljuti tegelesin just ühe 95a Volvo 850-ga, mis sai heitgaasidega korduva. Auto oli enne seda mõnda aega seisnud. Vahetasin mootoriõli+filtri, küünlad, õhufiltri. Lisaks soovitasin paaki valada värske 98 ja andsin kaasa pudeli liquimoly kütusesüsteemi puhastusvedelikku. Järgmisel päeval läks masin puhta lehega ülevaatuselt läbi. 
Ainus näit, mis üle lubatu - lambda. Lubatud 1, mõõdetud 1.11
Vasta
#62

Kui lambda näit üle normi,kuidas siis üv puhta lehega läbis?

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#63

(23-10-2019, 21:20 PM)hundu615 Kirjutas:  Kui lambda näit üle normi,kuidas siis üv puhta lehega läbis?

Minu viga, et ei täpsustanud. Näit oli üle normi enne hooldust!
Vasta
#64

Tervist.

 Edenemine on selline - edusammud puuduvad : lamda anduri vahetus midagi ei muutnud , muutis õhulugeja eemaldamine  , ehk ilma olid heitgaasid normis , aga seda vaid kolmeks käivituseks , siis auto aju viis "omad parandused" mootori töösse ja gaasikoostis jälle paigast .

 Palun Teie pakkumised vea leidmisel on oodatud .

Edvard .
Vasta
#65

otsi mõni diagnostik kes on iseenda peremees nt august voore.
Vasta
#66

Kui lambda ei muuda asja, siis seal viga ei ole. Kui ÕKM eemaldamisel mõnda aega olid gaasid korras, siis peab viga olema kütuse doseerimises. See on ainuke asi, mida muutma asutakse.

Mida näitab auto ise mootori temperatuuriks? Ma ei mõtle mitte armatuuri näitu, vaid mootor ajule raporteeritavat?
Palju on kütuse rõhk? Normis, üle või alla?

Tegelikult on teine asi veel, mida muudetakse. Süütehetk. Et seal detoandur liiga hiliseks süüdet ei säti...
Vasta
#67

kui õhulugeja eemaldamisel läksid gaasid paika,siis on ju süüdlane leitud.vaata laivis lugeja väärtusi.nii on ju asi kohe selge
Vasta
#68

(24-10-2019, 19:39 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kui õhulugeja eemaldamisel läksid gaasid paika,siis on ju süüdlane leitud.vaata laivis lugeja väärtusi...

Ja vajusid uuesti ära. Seega ainult ÕKM seal süüdi ei ole. Kuigi peasüüdlane võib olla küll.
Vasta
#69

vajus ära,sest hakkas arvutama keskmist.
Vasta
#70

MAF anduri viga peaks iga diagnostik suutma tuvastada, kodustes tingimustes mõõta ära tema signaal erinevatel pööretel.

Otsin infot Brennabor väikemootorrataste kohta.
Vasta
#71

Tervist .

 Need "diagnostikud" kes konkreetset VW Passatit diagnoosisid on klounid ja ei vääri diagnostiku kõlavat nime . Jätan konkreetse asutuse hetkel enda teada ... .

 Viga oli siiski vigases lamda anduris ja  karterituulutuse voolikus ( hooldamata sõiduk  vist , kokkuvõttes ? )

 Edvard .
Vasta
#72

Tervist .

 See VW Passat i lamda anduri teema jätkub : heitgaasid on korras vaid siis , kui õlimõõtevarras on mootorist välja võetud , niipea kui varras omal kohal tagasi , ei vasta gaasid normile .
 Kellelgi mõtteid on ?

 Edvard .
Vasta
#73

Karterituulutusklapp kas kadunud või ei ole enam tihe. Asus sellel vist trosselisse mineva plastiktoru küljes.
Vasta
#74

Kas vardaaugust imetakse õhku sisse või puhutakse välja?

Eelkirjutaja viidatud klapp on ilmselt esmane kahtlusalune.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne