Minu T-40 AM

Üks häda ajab teist taga. Täna mõtlesin, et lükkan lume ära, mis eile kõik kinni sadas. Soojendasin pöörete regulaatori karbiku fööniga üles, natuke ketramist ja mootor käib.
Krt, paigalt ei saa minema. Vasak tagumine ratas ei käi ringi.
Sõitsin kuidagi edasi tagasi kolmeratta veoga, et ehk kusagil tõmbab ikka ringi, maas jääs, no ei tõmba.
Kas saab olla, et on kinni külmanud või miski suurem jama?
Pidur nagu peal ei ole, 5cm liigub kui reeversiga edasikäigu pealt tagumise peale lähed.
Käigud on võimelised lülituma, kahe käigu korraga sees olemise sündroom vist ei ole, mis kunagi mul ka kogetud. Rolleyes
Vasta

Sel masinal on vist tagasild eraldi külgmiste reduktoritega?

Sinna sisse võiks vist õli käia?
Lase õli välja, vaata mis õli sees on.
Võibolla on sinna vett sattunud?

Ehk valad kuuma õli peale ja vesi voolab välja

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Kui külgülekandes on jäätunud vesi, ei pöörle ratas grammigi. Rattavõlli lõtk hammasrattas on mõni millimeeter.

Lõhnab piduritrumli külge külmunud lindi järele. See annab nii paar senti lõtkuma. Võiks pidurilinti alt toetava poldi välja keerata ja vaadata, ega seal jääd ole.

Kui PEAB liikuma saama, siis väike käik (I või II) ja difriblokk murravad kas lahti või puruks. Kui difriblokki pole, siis pöörlevat ratast piduriga pidurdades saab mootori pöördemomendi sundida paigalseisvasse rattase minema. 

Jutt kõrgesurvepumba regulaatori külmakartlikkuse kohta on imelik. Kas mõlemad sisemised vedrud on terved ja mõlemast otsas kinni nii, et ei takerdu kuhugi? Kas seisva mootoriga konksuga vihte tõstes need vedru mõjul tagasi lähevad?

EDIT. Järelkirjutaja võiks vaevuda korraks pilte vaatama eestpoolt. KSP regulaatoris ei tundu vett olema: https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid561166.
Vasta

Lase nii pumbast kui muudest vedelikke pidavatest uuretest vesi välja. Sul on nii küttepump, kui ka külgülekanne ilmselt lihtsalt vett täis ja jääs. Nii ei saagi ükski asi ootuspäraselt toimida.
Vasta

(13-01-2024, 18:41 PM)v6sa Kirjutas:  EDIT. Järelkirjutaja võiks vaevuda korraks pilte vaatama eestpoolt. KSP regulaatoris ei tundu vett olema: https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid561166.
Seda olen poleerinud ja puhastanud jahh korduvalt.
Eks mingi hetk, kui soojem, siis peab pumba ikka maha kiskuma ja katsuma neid detaile lähemalt. Sealt kaane august ei näe suurt essugi, mis toimub või kuhu takerdub.
Vasta

(13-01-2024, 18:41 PM)v6sa Kirjutas:  EDIT. Järelkirjutaja võiks vaevuda korraks pilte vaatama eestpoolt. KSP regulaatoris ei tundu vett olema: https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid561166.
Kuda see oli, eeldamine, pidi kõigi perssekeeramiste ema olema, ise ütlesid. Tegelt pole sealt pildilt sittagi näha allapoole.

Seleta mulle ära kuidas on võimalik sel juhul, et iga kord peale suurt sula. Härral seisab masin lumehanges ju. Uuesti külmale minnes miski ei tööta ja külmumise ilmingud?
Vasta

(14-01-2024, 12:58 PM)huvi5 Kirjutas:  ... Tegelt pole sealt pildilt sittagi näha allapoole.

Seleta mulle ära kuidas on võimalik sel juhul, et iga kord peale suurt sula. Härral seisab masin lumehanges ju. Uuesti külmale minnes miski ei tööta ja külmumise ilmingud?

Pildilt on näha, et kogu regu sisu on haljas ja mitte roostes. Seega paljas vees marineerinud ei ole. Küll on selles vedelikus vett olnud, kuivõrd kogu sisu on hallika kihiga kaetud.

Ma ei tea, miks see KSP niimoodi käitub. Kahtlustan võllile kinni poovaid vihte. Samuti pean ülekuulamisvääriliseks väikest vedru... Aga neid peaks ükshaaval näpuga (mingi sobiva konksu abiga) katsuma -- kas on head või on kahtlased. Samuti peaks lahtise kaanega töötades näha olema, kust jõnks gaasi mahatulekul läbi käib.  Selle minuti elab ilma õlita üle küll. Kaitseprill võiks muidugi ees olla, et mitte ringilendava pasaga piki piilumist saada.

Kindla peale minek oleks muidugi võtta KSP maha ja saata kellelegi, kes asja jagab.
Vasta

(26-01-2019, 11:13 AM)gruppen Kirjutas:  Puruks vahekasti? Jaa aga see läks vanarauda sest muud mõistliku rakendust umbes neljale erinevale tükike, mis tervikuna olles vahekasti moodustasid, polnud. Esimese tapmise sai kast kun-kopaga laudas sitta lükates, pärast järgnes kõva põllutöö ja suvised heinapressimised ja lõpuks hakkas pudenema. Kui kusagilt järje sisse saab või tehase praak on siis tööd tehes murdub varem või hiljem. Enamus siinseid tegelasi see mahus tööd aga vist ei tee...

(21-12-2023, 23:03 PM)pannkook Kirjutas:  Selle pilli puhul pole jumet suurt remonti vist ette võtta. Kõik on viimase piirini kulutatud Sad
T40neid ikka liigub, peab mõne korralikuma isendi vist vaatama, mis mu surmani kestaks. Miskit hiina pilli vist pole ka mõtet hankida 15 000 eest
https://soov.ee/25352989-t40am-854-tootu...tails.html Siit saad järgimise 40ne.

Omaette nokitseja.
Vasta

Nagu ka tabaluku puhul piisab tilgast veest muukide vahel ja lukk on külmunud, seal pumbas ka mingi jääkniiskus liugpindade vahel. Härra kirjutas ju, et kui Üles soojendas pumba, käis nagu muiste.
Vasta

(14-01-2024, 21:02 PM)v6sa Kirjutas:  
(14-01-2024, 12:58 PM)huvi5 Kirjutas:  ... Tegelt pole sealt pildilt sittagi näha allapoole.

Seleta mulle ära kuidas on võimalik sel juhul, et iga kord peale suurt sula. Härral seisab masin lumehanges ju. Uuesti külmale minnes miski ei tööta ja külmumise ilmingud?


Ma ei tea, miks see KSP niimoodi käitub. Kahtlustan võllile kinni poovaid vihte. Samuti pean ülekuulamisvääriliseks väikest vedru... Aga neid peaks ükshaaval näpuga (mingi sobiva konksu abiga) katsuma -- kas on head või on kahtlased. Samuti peaks lahtise kaanega töötades näha olema, kust jõnks gaasi mahatulekul läbi käib.  Selle minuti elab ilma õlita üle küll. Kaitseprill võiks muidugi ees olla, et mitte ringilendava pasaga piki piilumist saada.

Kindla peale minek oleks muidugi võtta KSP maha ja saata kellelegi, kes asja jagab.
Sedasi takseerida saab siiski inimene kes teab MIDA JA KUIDAS iga lülla seal tegema peab.kui hädaline asja jagaks oleks see ammu korras...Aga kui inime soovib sado maso kombel end PIINATA siis andku minna ja nautigu seda...
Vasta

(15-01-2024, 10:20 AM)muska71 Kirjutas:  Sedasi takseerida saab siiski inimene kes teab MIDA JA KUIDAS iga lülla seal tegema peab.kui hädaline asja jagaks oleks see ammu korras...Aga kui inime soovib sado maso kombel end PIINATA siis andku minna ja nautigu seda...

Väljapääs on see, et hakkan üleöö teadma MIDA JA KUIDAS?  Vaatan uue pilguga ja naksti valmis? Big Grin Rolleyes
Vasta

Äkki teed väikse video, kuidas sa selle traktoriga toimetab ning kuidas see "error" tekib.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(15-01-2024, 13:24 PM)pannkook Kirjutas:  
(15-01-2024, 10:20 AM)muska71 Kirjutas:  Sedasi takseerida saab siiski inimene kes teab MIDA JA KUIDAS iga lülla seal tegema peab.kui hädaline asja jagaks oleks see ammu korras...Aga kui inime soovib sado maso kombel end PIINATA siis andku minna ja nautigu seda...

Väljapääs on see, et hakkan üleöö teadma MIDA JA KUIDAS?  Vaatan uue pilguga ja naksti valmis? Big Grin Rolleyes
Minu jaoks väljapääs on see,et otsin inimese kes seda asja jagab ja lasen asja üle vaadata,kui vaja siis pump ka remonti...Mina suudan pöörispumba lahti kokku lapata ja nii et see pump ka töötab...vot regulaatorit ma ei jaga.Isegi pöörispumba lekkivad tihendid suudan vahetada,aga kust saab õiget tihendit seda ei tea...suvaline käib ka mõnda aega.pöörispumpa olen korra ka klotsi valet pidi pannud ja kus oli hetkega kuuvarjutus garaazis... Toungue
Vasta

(14-01-2024, 23:39 PM)Tsistern Kirjutas:  
(26-01-2019, 11:13 AM)gruppen Kirjutas:  Puruks vahekasti? Jaa aga see läks vanarauda sest muud mõistliku rakendust umbes neljale erinevale tükike, mis tervikuna olles vahekasti moodustasid, polnud. Esimese tapmise sai kast kun-kopaga laudas sitta lükates, pärast järgnes kõva põllutöö ja suvised heinapressimised ja lõpuks hakkas pudenema. Kui kusagilt järje sisse saab või tehase praak on siis tööd tehes murdub varem või hiljem. Enamus siinseid tegelasi see mahus tööd aga vist ei tee...

(21-12-2023, 23:03 PM)pannkook Kirjutas:  Selle pilli puhul pole jumet suurt remonti vist ette võtta. Kõik on viimase piirini kulutatud Sad
T40neid ikka liigub, peab mõne korralikuma isendi vist vaatama, mis mu surmani kestaks. Miskit hiina pilli vist pole ka mõtet hankida 15 000 eest
https://soov.ee/25352989-t40am-854-tootu...tails.html Siit saad järgimise 40ne.
Müügimeeste pill, alles oktoober 2023 omanikku vahetanud
Vasta

(13-01-2024, 18:41 PM)v6sa Kirjutas:  Kui külgülekandes on jäätunud vesi, ei pöörle ratas grammigi. Rattavõlli lõtk hammasrattas on mõni millimeeter.

Lõhnab piduritrumli külge külmunud lindi järele. See annab nii paar senti lõtkuma. Võiks pidurilinti alt toetava poldi välja keerata ja vaadata, ega seal jääd ole.

Kui PEAB liikuma saama, siis väike käik (I või II) ja difriblokk murravad kas lahti või puruks. Kui difriblokki pole, siis pöörlevat ratast piduriga pidurdades saab mootori pöördemomendi sundida paigalseisvasse rattase minema. 
Piduritrikist piisas. Tänan Big Grin Difriluku pdaal on, aga kuhu see välja viib, ei tea, igatahes midagi ta ei blokeeri.
Kahjuks on see polt alt murdunud ja korpusega tasa. Peab vist välja puurima, siis saab vesi sealt välja tilkuda, kui tahab. Raamatu järgi on selle poldi mõte, toetada linti, aga ei usu, et see nii oluline featuur on....
Vasta

(01-01-2024, 19:49 PM)muska71 Kirjutas:  Kevadel lääne pumba peale panin läks ka lõhkuma ja kuna enda mõistus enam peale ei hakanud siis kapipost viis oisusse,seal pandi teine vedru ja keerati stendis küttekogus paika ja isegi ei plommitud ja masin laulab...tahtis ka ülitäpset pritsehetke.Teisip viskasin kappi ja laupa võtsin korras pumba kapist välja ja peale...Ka kordagi ei nutnud ega halanud siin...Ise ei suuda kõike jagada ja kui ei jaga ise siis teeb inime kes jagab asja,nii lihtne see ongi...Kui mälu ei peta siis sul varemgi mingeid probleeme olnud kus ise ei jaganud.
Minu pump oli sülitanud mootorisse 3-4 korda suurema koguse kütet kui ette nähtud ja pidigi lõhkuma minema...
Tere.Ega lgp kaasforumlane taha täpsemalt asjast rääkida et mis pump ja kuidas sobis sellele isendile ja mis veel asjaga omapärast juhtus enne kui korralikult toimetama hakkas.
(15-01-2024, 18:20 PM)muska71 Kirjutas:  
(15-01-2024, 13:24 PM)pannkook Kirjutas:  
(15-01-2024, 10:20 AM)muska71 Kirjutas:  Sedasi takseerida saab siiski inimene kes teab MIDA JA KUIDAS iga lülla seal tegema peab.kui hädaline asja jagaks oleks see ammu korras...Aga kui inime soovib sado maso kombel end PIINATA siis andku minna ja nautigu seda...

Väljapääs on see, et hakkan üleöö teadma MIDA JA KUIDAS?  Vaatan uue pilguga ja naksti valmis? Big Grin Rolleyes
Minu jaoks väljapääs on see,et otsin inimese kes seda asja jagab ja lasen asja üle vaadata,kui vaja siis pump ka remonti...Mina suudan pöörispumba lahti kokku lapata ja nii et see pump ka töötab...vot regulaatorit ma ei jaga.Isegi pöörispumba lekkivad tihendid suudan vahetada,aga kust saab õiget tihendit seda ei tea...suvaline käib ka mõnda aega.pöörispumpa olen korra ka klotsi valet pidi pannud ja kus oli hetkega kuuvarjutus garaazis... Toungue
Vasta

https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid561541  siin teemas on pumpade jutt koos fotodega kenasti olemas.Võib olla keegi suudab ka konkreetse lehe välja otsida kus kirjas.tean seda,et jumbud russid ja 25-ed rõõmsalt lääne pumbaga töötavadd juba.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne