Traktorid, kombainid jm tehnika pildid

Ei unustanud, näidatud pooltooted on tõesti unikaalne insenerlik okse ja analooge mitteomavalt ebaergonoomiline. Ning seda sõltumata gaasist. Jah, ma istusin täna vileuues belarussis ja see on endiselt täiesti inimvaenulik keskkond. Ning meile tuleb siiski "parem" kaup. Võime vaid ette kujuada, mida müüakse kodumaal ja mida Isand 2715 on siin mõnel korral esitanud .

Nii NH kui Deutz kui JD kui AGCO katsetavad, aga sealjuures järgitakse kahte põhimõtet: asi ei tohi olla kasutajale ohtlikum ega ebamugavam tavapärasest kütusest ja asi ise peab olema tarbitav. Samas, rahaliselt ei lenda veel ükski lahendus.

Palun mitte valesti aru saada: gaas mootorikütusena pole paha. Aga me oleme liiga laisad ja mugavad, et viitsida diisli nõristamisest erinevat manti pruukida, kui see pole oluliselt odavam. Roheline või "roheline" ei maksa meile kuigi palju, kui sellega kaasnevad ebamugavused.
Vasta

https://eng.gomselmash.by/produktsiya/gr...e-gs4118k/
Vasta

Ilus leht, milles mitu valet sees. See võib elu maksta:
Methane is half as light as air, for this reason in case of a leak it disappears quickly and completely, without causing any fire hazardous situation, like diesel fuel or gasoline.

Ja mootoriks on CumminsSmile
Vasta

(15-09-2021, 23:39 PM)v6sa Kirjutas:  Ilus leht, milles mitu valet sees. See võib elu maksta:
Methane is half as light as air, for this reason in case of a leak it disappears quickly and completely, without causing any fire hazardous situation, like diesel fuel or gasoline.

Ja mootoriks on CumminsSmile
Eks ma pean tunnistama, et mu avaldus veidi mu väärastunud huumorimeelt peegeldas. Kui käpardlikkust ja enda võõraste sulgedega ehtimist pidada originaalsuseks, siis muidugi... Big Grin Olgem ausad - kui ma peaks valima Dacia Logani ja Lada Larguse vahel (loodetavasti ma ei eksinud mudelinimedega), siis ilma kahtluseta eelistaksin Euroopas tehtud Daciat, isegi siis, kui Lada asemel on Nissani märk, aga autolaadne toode on tulnud idanaabri tehasest.
Aga eks ida (valge-ida sh) poolt tulevad "uued" lahendused olegi enamasti koopiad koopiatest ja seetõttu nad on ja näevad välja, nagu (vaba tsitaat Top-Gearist, kus räägiti Hiina tehtud autokoopiatest, konkreeselt Minist) oleks keegi telefoni teel seletanud, milline auto välja näeb ja siis hiina tehas neid vorpima hakkas.
Ma saan täitsa aru kahest asjast - nostalgia mõttes nõukatehnika ülesputitamisest või siis sellest, et mul on traktor olemas, teeks ta korda/paremaks, nagu isand 2715 (sinna juurde käib tegemisentusiasm), tagasihoidlikumas vormis ma isegi. Aga kui täna pakub keegi nõukatehnikat (bellaruss on seda jätkuvalt), siis tahaks küll teada, mis sellega kaasa tuleb, et peaks seda ostma (variant b, et ostja teeb seda teadlikult ja tahab katsetada ja seda parendada, on jätkuvalt ok).
Ka ma ise arvan, et gaas võib olla mootorikütusena lahendus, traktori puhul on kaks asja - kuidas saavutada diisliga võrreldav pöördemoment ning kuhu paigaldada balloonid, nii et oleks ohutu ja ja see ka inimlik välja näeks (meie keskustelu alguseks olnud kodugaasi balloonid seda kindlasti ei olnud, sest nendega saab ohutult ainult asfaldil sõita). Gaasi ohutusest - pole kuulnud, et mõni Tartu buss pauku oleks teinud, samuti ei ole hirmu sinise ja katusel balloonidega GO-bussi järel või sees sõita. Gaasi tankimine pole diislist keerulisem, erinevalt elektrist, mida meile autodena kaela püütakse määrida.
Läheb OT-ks ära - mode võib vabalt kustutada ja palun mulle bänni mitte anda.
Vasta

Taavi pane see eesti keelde.
Vasta

(15-09-2021, 23:39 PM)v6sa Kirjutas:  Ilus leht, milles mitu valet sees. See võib elu maksta:
Methane is half as light as air, for this reason in case of a leak it disappears quickly and completely, without causing any fire hazardous situation, like diesel fuel or gasoline.

Ja mootoriks on CumminsSmile
kui ma õigesti mäletan, siis vene keelses variandis oli üks lõik veel metaani kohta, seal räägiti midagi BMW-s tehtud uuringutest ohutuse küsimustes.
Vasta

Ega jutt ongi ilus. Ja õige on see osa, et gaasilised kütused lahtuvad õhku mõne minutiga, erinevalt kaua-kaua minema auravatest vedelkütustest. Paraku pole peale vaadates näha, kas on leke ja mis suunas pilv parasajagu lahkub.

Ma lihtsalt kujutasin ette seda keberniiti, mis kaasneb põllul tühjaks saanud paagiga kombainiga, seda täiendavata massi niigi nõrgukese kosu kukil ja kõige krooniks sisuliselt katmata mootoriruumi. Ähh, Indias pannakse üldse ilma summutita ja ka jäävad (enamasti) ellu.

Paluks mitte valesti aru saada - kui raha ei ole, siis viidatud kombainilaadne toode teeb oskaja mehe käes head tööd (kui pole just praakeksemplar). Ainult, et neid oskajaid mehi on väheks jäänud...

Ma loodan, et antud Cummins on ikka juba algselt ära gaasitatud, mitte seda ei ole teinud kombainile mootori kokku ladunud värkstoa sepad oma parima teadmise järgi.
Vasta

Nojah. Selle gaasiga sõidavad veoautod juba väga edukalt. Miks ei võiks seda teha siis kombain või traktor. Tehnoloogia on välja arendatud Ja ohutu.
Ainus häda, et mille pagana pärast peab see balloon  olema ümmargune. See teeb installeerimise keeruliseks. 
Veokal on selleks ruumi raami vahel aga kombain või traktor hakkab välja nägema nagu UFO.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Kandiline survemahuti näeb peale mõningast kasutamist ikkagi ümmargune välja. Kunagi mul esivanem tegi roostevabast kandilisest suitsuahjutoorikust soojaveeboileri. Paisus kiirelt padjaks ja rebis kuni lõpuni nurgakeevitusi lahti. Sees oli tavaline veevärgisurve. Metaani (CNG) mahutis on survet "natuke" rohkem.

Gaasi ja muu vedelkütte kulu traktori peal võrrelda ei oska, aga saaks sõiduautol. 1,5 tgi võtab keskeltläbi 4,2 kilo sajale. Kas kellelgi on 1,5 tsi võrdluseks?
Vasta

Kui nüüd olla lehmapidaja ja see gaas podiseb lauda taga,ehk kütus oleks nagu tasuta ,siis vast kannataks selle valgevene kabiini ära.
Lehmapidajatel tavaliselt viljapinda vähe ju.
Saksas messil oli see väljas ka,oleks pidanud küsima kas kohe tehasest mootor selline.
Vasta

Oot oot mis mõttes kombainilaadne toode?
Nimeta üks päris kombain millel sellise või suurema läbimõõduga trummel näiteks.
Vasta

(17-09-2021, 22:46 PM)mutikas Kirjutas:  Oot oot mis mõttes kombainilaadne toode?
...

Sest see pole mõeldud inimesele ei sõita ega reguleerida.

Peksab hästi, kui on korras ja paika säetud, selle vastu ma ei vaidle üldse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne