Postitused: 1,836
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Inimene otsib lihtsat odavat ökoautot, loodan et ikka teate palju need Stroomide/Sahtlite suured mootorid (+atm +kliima) ka tegelikult kütust võtavad (müüja selle koha pealt ka miskipärast vait...)?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 188
Teemad: 14
Liitus: Aug 2012
Maine:
1
Oli kasutada kunagi 500.- Saab 9-3.
Kere oli auke täis aga oli visa masin ning kui välja jätta ketaste,klotside vahetus + summutikeevitus, siis muud väga ei teinudki. Selle raha eest oli sõidumõnugi ja mugavusi, elektrilisad, mida polnud üldse vähe töötasid kõik laitmatult! Üldiselt oli kvaliteetselt ehitatud masin ja see paistis isegi oma eluea suhtelises lõpus endiselt välja. Pärast mind sõideti veel 1,5 aastat, kuni postis lõpetas.
Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Toyota hind tuleb sellest, et neid veetakse siit treileriga mustale mandrile. Ei usuks, kui poleks ise näinud.
Postitused: 58
Teemad: 1
Liitus: Nov 2015
Maine:
1
30-01-2018, 11:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2018, 12:05 PM ja muutjaks oli
hardo.)
Kui on õnne leida üheksakümnendate Mazda või Kia, mille kere päris maha mädanenud veel pole, siis tehnika poole pealt on need väga töökindlad ja piisavalt ökonoomsed.
Ise sõidan praegu 1993 vabalthingava diiselvectraga. Kuluosad maksavad vähe ja enam-vähem kõike saab ka lammutusest veel. Kere olen pidanud omajagu kõpitsema, kuna vanem Opel ja rooste on nagu sukk ja saabas. Tehnika poole pealt on väga ok, kõrgsurvepumba lasi eelmine omanik mõned aastad tagasi remontida.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
vanemate toyota hind tuleb ka vastupidavusest. Tuttaval oli 1998 aasta avensis 1,6bensiin, sõitis sellega 10 aastat ja selle aja jooksul olid ainsad kuluosad piduri klotsid/kettad ja õlid ning filtrid pluss siis kütus
Postitused: 1,470
Teemad: 41
Liitus: Jul 2003
Maine:
15
Äkki peaks olema eesmärk kõrgem ja saaks kuidagi plussi jääda oma ökomobiiliga?
Tuleb odavalt osta, kulusid vältida, ning pärast kallimalt maha müüa. Autoäris on ju võimalik ;p
Postitused: 1,470
Teemad: 41
Liitus: Jul 2003
Maine:
15
08-02-2018, 20:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2018, 20:54 PM ja muutjaks oli
TeeTL.)
Autoleht on tegemas sarnast eksperimenti: elu 800-eurose autoga, võrdlusesse osteti 4 autot, millega kevadesse kulgeda. Öko pole küll eesmärk, aga idee on tore ja võrdlusmoment lisab teostusele kaalu.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Jah, Matiz oli öko. Küttekulu jäi ikka sinna 5,5 ja midagi. Ja see alla liitri mootor oli oma suuruse kohta hämmastav püss. Kere oli ainult see, mis ära kippus väsima. Lõpuks väsis veel midagi mootoris - äkki jagaja andur vms. Üks kaasfoorumlane oskab ehk täpsemalt valgustada.
Uuueks autoks sai emale siis 2008.a. Getz. 1,5 ja 71vms. kw. ja krt. kus see võtab kütet. Lühikeste otstega suvel on enam - vähem. 6,5 kanti jäi see kulu. Ise sõitsin juulis selle autoga kaks nädalat Paide - Tallinn marsuuti. Kont väljas ja küttekuluks sai ~10.....
Olen muidugi ka keskmisest raskema jalaga...
Aga talvine kulu jääb sellel 7,7 ja rohkem, seega Getzi ökonoomsusest ei ole mõtet väga rääkida...
Ja autoga sõidab 60+ naisterahvas, kes ökotab niipalju kui vähegi võimalik(st. sõidab piirangutes)....
Ise tallan vana V70TDI-ga sama Paide - Tallinn marsuuti ja "talvine" kulu tuli jaanuaris täispaagi meetodil 6,7. Eks muidugi oli soe kah see talv, aga Getzi suvist kulu kohe kuidagi ei löö üle.......
Iga paagitäit muidugi ei kontrolli, aga keskeltläbi kord kahe/kolme kuu jooksul teen enda sõjavõitjal selle kuluarvestuse
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 776
Teemad: 19
Liitus: Oct 2006
Maine:
1
09-02-2018, 22:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-02-2018, 22:45 PM ja muutjaks oli
taavi.)
jah, omalgi getziga (2003a, uuest peast ostetud ja tarbitud kuni 2013 aastani) kogemused, et odavam vist buumeriga paugutada. uuest peast soetatud masin oli 1,4 mootoriga ja alla 7 kütusekulu ei näinud. 7 oli maanteel, veidi linna ka otsa. Aga kuna getz sai ostetud 2101 asemele, siis edasiminek oli meeletu, nii kvaliteedis kui kütusekulus. Nüüd muidugi on paremaid asju proovitud ja getz küll auto pole. Samas kirjutan alla et v70tdi audi mootoriga on kena pommikindel ja öko masin. Pean ülidetailset arvestust ja 20tuh km kohta on koos auto ostuhinnaga tulnud km hinnaks ca 20 senti. seal sees ka jooks rehve ja 2 õlivahetust, igasugu esisilla juppe oli ka alguses vaja vahetada.
Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
Mul tuttaval on igavene vana ront S40 200€uriga ostis kaks aastat tagasi
tegi ülevaatuse isegi ametlikult ja selle aja jooksul pole töesti pennigi
varaosa peale kulutanud..Tösi küll ta läbisöidud pole eriti suured..
Aga köige ököm on käia jala ja loodust säästad kah kui eriti palju
kapsa vöi herne suppi pole söönd
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV