Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
28-01-2018, 13:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2018, 13:12 PM ja muutjaks oli
h2rra.)
(28-01-2018, 13:00 PM)motamees Kirjutas: (28-01-2018, 11:56 AM)einota Kirjutas: Gaz 14 sisselaske kaanel/ämblikul on kahe karpa vahel ühendus kanal (pildil ühe metall ja kummi põlvega), kas sellel ühendus kanalil on mingi mõte mootori töös (kui inseneerid on sedasi teinu siis vast on)?? Kui see kanal kinni panna mis siis juhtuda võib mootori töös??
http://album.ee/node/29770701/50365657
Eino.
Ma ju ei tea vastust, aga kuna küsimus oli tarkadele, siis tahaks ikkagi targutada.
Ma arvan et see ühendus ühtlustab tühikäiku. Suurtel pööretel vajab mootor palju kütust/õhku ja siis on segude erinevus vähe tunda. Väikestel pööretel läheb aga reguleering väga täpseks ja karpade erinevused tulevad rohkem esile. Selle lisasoolika kaudu aga saab seda ühtlustada.
Karpade reguleerimisel paneks ma selle toru kinni, nii on erinevused tunda ja saab ühtlasemaks reguleerida.
Esimese visioonina targutaks kogemustest. Sellistest "põlvedest" ja kummivoolikutest jooksis tavaliselt jahutusvedelik läbi ja see ehk karbusside jäätumise vastu talvistes tingimustes. Diagnostikaks kutsub Eino omale mõne suitsetaja külla ja ühendab vooliku lahti. Avanenud avaustest käsib aga puhuda kopsudest väljuvat suitsuvinet, samas ise tähelepanelikult jälgides, millistest avaustest suitsujuga väljub. (suitsu kõrvale võib ka õlut pakkuda... läheb libedamalt.
Ps. Targutamisele lisaks juhiks tähelepanu veel metall põlve kumerusel asuvat väljavõtte kõrgendust, kust saaks õhutada ämliku alust jahutussüsteemi.
Parimat h2rra
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 5
Teemad: 7
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
ilmselt on sealt võetud piduri vaakum