Võib kustutada.
#21


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#22

Üks miinus - kui palke on ..ütleme sada tükki....Cool Üksteise kõrvale asetatuna saab pöld täis!


Vasta
#23

Väga äge video. Kõige tuusam koht oli see, kus sa sikliga tagarattal nagu muuseas mööda vuristasidBig Grin
Vasta
#24

(28-04-2014, 09:04 AM)Janx Kirjutas:  Väga äge video. Kõige tuusam koht oli see, kus sa sikliga tagarattal nagu muuseas mööda vuristasidBig Grin
Käib töö ja vile koos ...

Ma nautisin ka video ülesehitust.
Vasta
#25

(27-04-2014, 21:17 PM)donn Kirjutas:  Tegin veel ühe palgiveokäru.
...

PriimaCool

Oled vedanud ka? Tiisel tundub päris kõvasti nõtkuma. Ega pööramisel kõveraks vea?

Sillatala läbilõikamine peale kinnikeevitamist on päris asjalik mõte.
Vasta
#26

Rezisööritöö eest on punkte juba antud, ma panen ka natuke juurde.
Vanaisa käru sild läks ikkagi käiku vist? Nõrk ei ole see vidin kindlasti, pigem mõni koht jämedam kui vaja, haaratsist jäi selline mulje.
PS Miks rellakal kettakatet peal ei ole?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#27

Video oli küll tasemel. Nüüd arvan teadvat kelle poole pöörduda sellise murega!

Veel pole maha löödud
Vasta
#28

Loodan, et teemaalgataja või keegi teine väga kõvasti ei löö, kui seda (huvitavat ja õpetlikku) teemat torgin...

Endal on kah mingi taoline plaan. Aga kas sellist "kandilist" asja saaks kasutada, pool tööd juba tehtud:
   
Et siis üleliigsed asjandused maha lõigata ja puuduvad juurde keevitada ja rattad alla Smile  Või on see värgendus liiga kandiline, peaks ehk (ülevalt) kaarjam olema?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne