(03-01-2019, 15:33 PM)Aspelund Kirjutas:  Kes seal Porsche 356 ehitab?

A.

Kahjuks see projekt seisab pikemat aega varuosade puuduse tõttu. Võin ainult nii palju öelda, et minu projekt ei ole.
Vasta

Siis tuleb viia õigete meeste kätte: https://www.aripaev.ee/uudised/2018/11/0...al-autosid
Vasta

(03-01-2019, 23:07 PM)olli Kirjutas:  Siis tuleb viia õigete meeste kätte: https://www.aripaev.ee/uudised/2018/11/0...al-autosid
 See seal väga kallis lõbu, aga noh kui tahad Porchega ja eriti veel retro omaga ringi kärutada, siis tulebki pappi välja käija ja palju. Ja ega see ennesõja aegsete GAZ-de ja ZIS-de, ZIM-de ja ZIL-de värk odavam ei tule. Maantee muhugagi hakkab varsti raskeks minema Big Grin Big Grin .
Vasta

Vanasid porschesid ehitatakse tänagi, isegi ühes sellises Werkstattis käinud.
Vasta

Kummaline pilt. Ninad on justkui valed aga Lenini pilt on lae all? Ei tea kus see pilt tehtud on?

[Pilt: 50874040-10156231266457153-2766838011055308800-o.jpg]
Vasta

(24-01-2019, 08:43 AM)Taaviw126 Kirjutas:  Kummaline pilt. Ninad on justkui valed aga Lenini pilt on lae all? Ei tea kus see pilt tehtud on?

[Pilt: 50874040-10156231266457153-2766838011055308800-o.jpg]
Need võivad olla esimesed autod, mis pandi kokku enamuses Ameerikast saadetud juppidest. Üleminek 95% -lisele omatoodangule võttis aega 1,5 aastat. Täiesti 100%-ni jõuti alles järgmise mudeli M1 tootmisega.
Vasta

(24-01-2019, 08:43 AM)Taaviw126 Kirjutas:  Kummaline pilt. Ninad on justkui valed aga Lenini pilt on lae all? Ei tea kus see pilt tehtud on?

Государственный автосборочный завод имени Коммунистического Интернационала Молодежи
Vasta

[Pilt: 51163584-10156237127162153-3580684311638048768-o.jpg]

[Pilt: 50714005-10156237149592153-6525277318129123328-o.jpg]
Vasta

Kuu eelmisest aruandlusest möödas ja aeg Jaanuari tegemistele joon alla tõmmata. Proovin mingi ülevaate paari päeva jooksul ära teha, kuigi see piltidega jahmerdamine on hirmus tüütu. Üldiselt asi on nagu alati. Töö käigus tuleb halbu üllatusi kopaga. Rooste on ikka 88 a. jooksul oma töö teinud, kuigi kere tuli Kaliforniast, kus soola ja talve probleeme ei peaks olema. Ja jälle eelarve, mille mõttes oled juba kahega korrutanud, tuleb veelkord kahega korrutada. Kõik kohad, kus plekk topelt, tuleb lahti võtta ja alati on rooste uss oma töö teinud. Eks pildid räägivad enda eest ise.
   
   
Istme alune tuli uus teha. Lihtsam.
   
   
   
   
   
Tagumise istme alune plekk tuleb ka uus teha. Lappimine ja paikamine on hullem.
   
Ei tea kas meister tahab jätta mõningad Ameerika ametivendade tööd ka alles. Muuseas see töö paistab küll korralikum kui Vene seppade tegemised.
   
   
Võtan järgmise partii pilte käsile. Kõiki on vaja vähendada ja võibolla homme ka siia midagi.
Vasta

Piltide läbivaatusel selgus, et keretööde juures saab kõik olulisema ära näidata 10 pildiga ja leidsin endas motivatsiooni see veel täna ära teha. Nii jätkame, kus enne pooleli jäi. Kahjustatud detailid lähevad enamuses välja vahetamisele. Eks see käte vahel tegemine on äärmiselt aeganõudev tegevus. Konveieril käib see asi ruttu. Detailid juba hunnikus valmis ja iga mees pani neid monotoonselt paika.
Uus taga istmealune plekk.
   
   
   
   
   
   
   
Tagumised sisemised poritiivad ka väga paigatud.
   
   
   
Vasta

Natuke ka muudest probleemidest. Tagasilla amortide munakud on hakanud küljest pudenema. Parandatud eht Vene kombe kohaselt.
   
   
   
Esisild on enam vähem.
   
Kuigi palju vidinaid sildadel puudu, olen proovinud USA-st tellida. Piduri värgiga pole probleem, need on neil laos olemas. Kuna puudub esi iste, siis sai see ka tellitud aga see on tellimise peale ja paistab, et tehakse vist Hiinas ja minu tellimuse komplekteerimine muudkui venib ja venib. Mitmes jaos saatmine läheb ka väga kalliks, nii et see projekt võib ka toppama jääda. Tagavedru sai ka puhastatud, värvitud. Tuletan meelde, et sel isendil on nii ees, kui taga üks risti vedru. Taga vedru paistab küll väga imposantne. Peaks hästi kõigutama.
   
   
Vasta

Tõmbame siis Jaanuari kuu tegemistele joone alla. Kui minu Ameeriklane sai aru, et tal tuleb Venelaseks hakata, hakkas ta painajalikke unenägusid nägema ja tulemus selline Big Grin
   
Ühesõnaga kõhualune valmis. Jalgade all plekki ei ole, sinna lähevad vineeri plaadid. Puudu on ka kõik puidust detailid, mille abil kinnitub kere raami külge. Need said USA-st tellitud. Oleks võinud ju siin ka need teha aga mõõte polnud kusagilt võtta.
   
Tagumised poritiivad tuleb taastada. Aeg on neid ka tublisti räsinud aga uusi kuskilt võtta pole. Saada on ainult fiiberist tehtuid aga minu puhul see variant ei tööta.
   
   
   
   
Kui midagi erakorralist ei toimu, siis GAZ A-ga kohtume jälle Märtsi algul, seniks Altnägemiseni Smile
   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne