Tänud kõigile, kes on leidnud aega selle projektiga kaasa mõtelda ja aitavad sellega kaasa asja edenemisse õiges suunas. Veebruar on läbi ja GAZ A tegemised ka üle kivide ja kändude. Enamus auru on läinud tagumistele poritiibadele. Tahtsin nii väga kasutada originaalseid GAZ A osasid aga vist lõikasin näppu. Leidsin USA-st tegelase, kes valmistab Ford A tagatiibu plekist 550.-$ tükk. Sinna lisandub muidugi saatmine ja toll, aga praegusel moel lähevad kallimaks. Ja mis kõige hullem, algsest tiivast suurt midagi alles ei jää. Pildilt paistavad nad küll enam vähem aga kuna eesmärk ei ole pornograafiaga tegelemine, siis …..  Hakkan tasapisi pilte üles sättima. Aegavõttev tegevus, kuna kõiki on tarvis vähendada.
   
   
   
   
   
   
   
   
Järgneb...
Vasta

Käsitisi piltide suuruse muutmine on lihtsalt enda eluaja raiskamine  Big Grin
Seda peaks ikka masin tegema. Näiteks kui Windows kasutada, siis 

http://www.bricelam.net/ImageResizer/
Vasta

Ma tean ühte kuulutustelehte, mis ise täiesti automaagiliselt pildid õigesse mõõtu paneb Smile
Aga see pole see teema...
Tiibade käsitööna tegemine on kõva väljakutse, täiesti nõus. Kolmas valminu hakkab natuke midagi meenutama. Sektoriteks jagamine teeb asja veidi lihtsamaks, aga nende koostamine rikub jälle kogu mängu ära. 
Ma ei ole nii suuri kunagi ehitanus, aga oluliselt pisemate juppidegagi on halle karvu hangitud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

    Kõigepealt tänud ksf. Cesium, kelle abiga sain piltide vähendamise selgeks Big Grin.  Mõned pildid veel tagumistest poritiibadest. Ukse alused või astmelaua tagused plekid, mis kaasavarana sai Sidorovi käest on lihtsam uued teha (vähemalt on mille järgi teha), kuna aeg on nende kallal halastamatult ümber käinud. Samuti uste alaääred. 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Kuna auto otsustasin värvida siniseks, poritiivad ja astmelauad mustaks, siis velgede värvi valikul palju variante ei olnud. Kõigi kunagiste seltsimeeste rõõmuks. Muidugi eelnevalt sai veljed liivapritsitud ja pingis tasakaalustatud. 
   
   
Järgmine põhjalikum ülevaade siis kuu aja pärast.
Vasta

Nüüd on mul kolm habemega projekti GAZ A, GAZ M1V8 ja GAZ 11-40. GAZ A oma liigub, kuid teised kaks on ikka veel varjusurmas. GAZ A siis edeneb tasapisi, kuigi hõisata pole midagi. Minu otsus, kasutada niipalju kui võimalik GAZ-i osasid hakkab vaikselt kätte maksma. Kuigi Ameerikast sai kere, siis selgus, et on teine üpris närune. Uksed ei kannata üldse kriitikat. Leidsin USA-st firma, kes teeb uste replikaid. Sain kaubale esimeste uste osas aga tagumisi pole nemadki võimelised tootma. Üldse on kere detailidega äärmiselt raske. Ford tootis Model A-d 1927-1931 vähemalt kümnes erinevas kere modifikatsioonis ja kahes erinevas mudelis. Ehk aastatel 1927-1929 ja 1930-1931 küllalt suurte erinevustega. Üldiselt nende erinevate aastakäikude keredetailid üksteisega ei sobi. Phaetoni kere detaile pole üldse saada ja pole ka millegi järgi neid valmistada. Toodeti ju neid GAZ A prototüüpe ainult 3500 autot, mis arvestades aega (90 aastat) on praktiliselt olematu võimalus isegi selle kerega autot leida. Praeguse seisuga on selle auto kallal tööd peatatud. Ootan USA-st juppe, siis saab vähemalt veermikuga edasi tegeleda. Uksi USA-st vaevalt enne Jaanipäeva kätte saab. 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta

Mõned pildid veel.
   
   
   
   
   
   
   
Vasta

Olles vaadanud ühe tegelase paljusid videosid siis kas võiks olla et tema valmistaks mõned juppid ?
Kirjutaks ise talle kuid ei oska seda keelt.
Mees teeb mängleva kergusega jube põnevaid asju.
 Link tema ühele videole.
https://www.youtube.com/watch?v=-2_UArGF578
Vasta

(03-04-2019, 22:34 PM)Qunts Kirjutas:  Olles vaadanud ühe tegelase paljusid videosid siis kas võiks olla et tema valmistaks mõned juppid ?
Kirjutaks ise talle kuid ei oska seda keelt.
Mees teeb mängleva kergusega jube põnevaid asju.
 Link tema ühele videole.
https://www.youtube.com/watch?v=-2_UArGF578
Selliseid juppe tehakse Eests ka. Aga probleem selles, et ei tea, kuidas jupp välja peaks täpselt nägema. Eks tuleb asja võtta loogiliselt ja uurida fotosid ja lihtsalt sobitada paika.
Vasta

(04-04-2019, 00:04 AM)Formika Kirjutas:  
(03-04-2019, 22:34 PM)Qunts Kirjutas:  Olles vaadanud ühe tegelase paljusid videosid siis kas võiks olla et tema valmistaks mõned juppid ?
Kirjutaks ise talle kuid ei oska seda keelt.
Mees teeb mängleva kergusega jube põnevaid asju.
 Link tema ühele videole.
https://www.youtube.com/watch?v=-2_UArGF578
Selliseid juppe tehakse Eests ka. Aga probleem selles, et ei tea, kuidas jupp välja peaks täpselt nägema. Eks tuleb asja võtta loogiliselt ja uurida fotosid ja lihtsalt sobitada paika.
Nizhny Novgorodis GAZ tehase muuseumis asuvast reaalsest GAZ-A-st ei ole abi, et sellelt šnitti võtta? Või ei laste sellele piisavalt ligi?
Muidu kui õigesti mäletan siis neil konkreetne GAZ-A muuseumis alates 1966. aastast nii et võiks teoorias olla üsna originaalne kuna oli muuseumi ajaks maksimaalselt 34 aastat vana auto.
Vasta

(04-04-2019, 10:43 AM)mossepower Kirjutas:  
(04-04-2019, 00:04 AM)Formika Kirjutas:  
(03-04-2019, 22:34 PM)Qunts Kirjutas:  Olles vaadanud ühe tegelase paljusid videosid siis kas võiks olla et tema valmistaks mõned juppid ?
Kirjutaks ise talle kuid ei oska seda keelt.
Mees teeb mängleva kergusega jube põnevaid asju.
 Link tema ühele videole.
https://www.youtube.com/watch?v=-2_UArGF578
Selliseid juppe tehakse Eests ka. Aga probleem selles, et ei tea, kuidas jupp välja peaks täpselt nägema. Eks tuleb asja võtta loogiliselt ja uurida fotosid ja lihtsalt sobitada paika.
Nizhny Novgorodis GAZ tehase muuseumis asuvast reaalsest GAZ-A-st ei ole abi, et sellelt šnitti võtta? Või ei laste sellele piisavalt ligi?
Muidu kui õigesti mäletan siis neil konkreetne GAZ-A muuseumis alates 1966. aastast nii et võiks teoorias olla üsna originaalne kuna oli muuseumi ajaks maksimaalselt 34 aastat vana auto.
Muuseumi autodest küll abi ei ole. Sinna ei lasta ligi. Tavaliselt eeldab detailide mõõtmine ka näiteks millegi eemaldamist. Selleks pole vaja Gorkisse sõita, et 2m kauguselt autot imetleda, võib ka internetist detailseid pilte leida, mis kahjuks annavad ainult aimu, milline üks või teine detail välja näeb. Kahjuks pole ka see 100% kindel, sest tänapäevased USA  renoveerimised on läinud suures enamuses kergemat teed ja tellinud fiiberist täis kere, mis näeb välja nagu originaal. Selline kere maksab 11 000.-$. Ja seda saab ka Faetonina tellida. Sellise komplektse auto hind on 45 000.-$. Tegelikult olen jälile saanud ainult ühele täiesti originaalselt taastatud 1931 a Ford Faetonile ja see müüdi eelmisel aastal oksjonil maha 78 000.-$ eest. Selle hind oleks Eestisse tooduna ja GAZ-ks ümber ehitatuna maksma läinud 100K
Vasta

(04-04-2019, 11:56 AM)Formika Kirjutas:  
(04-04-2019, 10:43 AM)mossepower Kirjutas:  
(04-04-2019, 00:04 AM)Formika Kirjutas:  Selliseid juppe tehakse Eests ka. Aga probleem selles, et ei tea, kuidas jupp välja peaks täpselt nägema. Eks tuleb asja võtta loogiliselt ja uurida fotosid ja lihtsalt sobitada paika.
Nizhny Novgorodis GAZ tehase muuseumis asuvast reaalsest GAZ-A-st ei ole abi, et sellelt šnitti võtta? Või ei laste sellele piisavalt ligi?
Muidu kui õigesti mäletan siis neil konkreetne GAZ-A muuseumis alates 1966. aastast nii et võiks teoorias olla üsna originaalne kuna oli muuseumi ajaks maksimaalselt 34 aastat vana auto.
Muuseumi autodest küll abi ei ole. Sinna ei lasta ligi. Tavaliselt eeldab detailide mõõtmine ka näiteks millegi eemaldamist. Selleks pole vaja Gorkisse sõita, et 2m kauguselt autot imetleda, võib ka internetist detailseid pilte leida, mis kahjuks annavad ainult aimu, milline üks või teine detail välja näeb. Kahjuks pole ka see 100% kindel, sest tänapäevased USA  renoveerimised on läinud suures enamuses kergemat teed ja tellinud fiiberist täis kere, mis näeb välja nagu originaal. Selline kere maksab 11 000.-$. Ja seda saab ka Faetonina tellida. Sellise komplektse auto hind on 45 000.-$. Tegelikult olen jälile saanud ainult ühele täiesti originaalselt taastatud 1931 a Ford Faetonile ja see müüdi eelmisel aastal oksjonil maha 78 000.-$ eest. Selle hind oleks Eestisse tooduna ja GAZ-ks ümber ehitatuna maksma läinud 100K
Siis on selles suhtes jamasti. Mind ajendas kirjutama teadmine, et ksf. Valdo sai aastaid tagasi Läti muuseumides puukabiiniga GAZ 51 nii seest kui ka kapoti alt kokkuleppel pildistada: Üks masinteine masin.
Samas nüüd reaalselt järelemõeldes pole GAZ ametlik tehasemuuseum mingite Läti "külamuuseumidega" eriti võrreldav.
Vasta

Tuubis on vene meeste kanal sarnasest tehnikast:

Старая школа

Seal vilksab ka GAZ A läbi:

https://www.youtube.com/watch?v=jXWldZjf2To
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne