Ma nüüd vabandan, et selle siia kirjutan, aga antud teema tundub vast kõige lähemal. Kui moded või teemaomanik peavad kohatuks, palun lahkesti märku anda ja ma tekitan uue teema.

Olin paar nädalat Minnesota osariigis ja kohtusin seal muu hulgas säärase huvitava tegelasega, nagu Jasper Bond. Kel muu hulgas posu Ford A liikureid ja kange himu "õige" GAZ-AA järele. Samas ei tea ta isegi, mida ta täpselt tahab. Lubasin ilmutada tema soovi asjalikele inimestele siinkandis.

See tegelane:
https://www.facebook.com/jasper.bond1

Visiitkaardil vaatab vastu särtspostiaadress jasper@cloudnet.com. Et kui kellegi on miskit pakkuda, siis tema ootab.

Kui keegi vajab pakkumisel tõlkimise abi, siis seda saab alates oktoobrikuust. Järgmised kolm nädalat on mul väga kiiredSad
Vasta

(09-09-2019, 13:07 PM)v6sa Kirjutas:  Ma nüüd vabandan, et selle siia kirjutan, aga antud teema tundub vast kõige lähemal. Kui moded või teemaomanik peavad kohatuks, palun lahkesti märku anda ja ma tekitan uue teema.

Olin paar nädalat Minnesota osariigis ja kohtusin seal muu hulgas säärase huvitava tegelasega, nagu Jasper Bond. Kel muu hulgas posu Ford A liikureid ja kange himu "õige" GAZ-AA järele. Samas ei tea ta isegi, mida ta täpselt tahab. Lubasin ilmutada tema soovi asjalikele inimestele siinkandis.

See tegelane:
https://www.facebook.com/jasper.bond1

Visiitkaardil vaatab vastu särtspostiaadress jasper@cloudnet.com. Et kui kellegi on miskit pakkuda, siis tema ootab.

Kui keegi vajab pakkumisel tõlkimise abi, siis seda saab alates oktoobrikuust. Järgmised kolm nädalat on mul väga kiiredSad
See muidugi mehel unistuseks jääbki. Kõik GAZ AA-d said Soome sõjas ja II MS-s hukka või läksid ammu vanarauaks. Need mõned GAZ AA-d on tegelikult Ford AA-d, millele GAZ embleem ette pandud. Mingi lootus on leida GAZ MM, kuna neid tehti veel peale sõja ka.
Vasta

Eestis ma tegelt ühte Gaz AAd tean. Väga originaal ja taastamine on lõpusirgel.... oli olnud osadeks võetid ja ära peidetud. aga kui omanik tahab siis eks ta ise annab märku. Vaevalt et tahab niiet las ta jääb.
Vasta

Riskides kuritarvitusega täiendan, et kodanik on ärimiis: kui päris õiget ei saa, siis piisab ka selgelt tavapärastest Fordidest eristuva kujuga GAZ-märki kandev isend, kui hinnas kokkuleppele jõutakse. Ning olgu kohe selgituseks öeldud, et aaaade arv margis pole ilmselt väga oluline.

Samas ei saa ma olla päris kindel, et huviliste hordide vahel peetud lühike vestlus mulle päris õigesti meelde talletus. Igatahes: kui kellegi on mõni fordist kaasikuks transformeerumise ajastu iseliikur üle, siis kodanik Jasper ootab pakkumist. Tundus, et rahamuret tal ei ole...
Vasta

Pildi all oli kirjas "Leningrad, 1935"

[Pilt: 71180496-2789586307737919-7011456582265339904-o.jpg]
Vasta

Juhtusin mõnda aega tagasi nägema ühte videot Ford A mootori remondist. Tundus siia väga sobiv. Nende kanalil on ka üks uuem ja pikem video, kus nad selgitavad selle mootori eripärasid täpsemalt.

Vasta

Ei ole kompetentne nende autode alal. Küll aga jäi silma üks müügikuulutus, äkki saab keegi sealt mõne vajaliku jubina?
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?...=158963370
Hinnanumber on NOK-ides, mitte €!
Vasta

See on kahjuks 1. põlvkonna Model A(1928-29). Sealt väga palju juppe ei tohiks sobida... Aga kuigipalju ikkagi.
Vasta

kas see ka mingi ford?[Pilt: file.php?id=190726&t=1]

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta

[Pilt: 56817465-10157072786292487-8627282536684322816-o.jpg]


Henry Ford venelastega lepingut sõlmimas...

[Pilt: 56981677-426521251472022-6634618256248274944-o.jpg]
Vasta

Tere jälle üle hulga aja. Paljud kaasfoorumlased juba tundsid muret, et kas olen lusika nurka visanud, aga ei täitsa elus ja terve. Nimelt sai üks nädal töö asjus Ukrainas käidud ja siis päev hiljem kohe USA-sse. Polnud aega foorumisse midagi postitada. Täna olen peale maandumist nagu kudenenud särg, kuna üks öö jäi lihtsalt vahele ja proovin kuidagi õhtuni ennast ülal hoida, et eesti aega jälle tagasi kiiremini tulla. Praegu unega võideldes panen niikui nii natuke segast aga vast antakse andeks. Vahepeal päris palju asju toimunud aga sellest edaspidi ja vastavates teemades. Miks siis GAZ A, aga selle, et muude tegemiste kõrvalt käisin just sellele autole juppe otsimas. Nimelt toimus Hershey-s Pennsylvania osariigis USA aasta kõige suurem vanatehnika sõu ja vidinate laat. Üle tuhande müüja, jooksin jalad rakku, sammulugeja näitas üle 25 tuhande sammu aga nagu Vene muinasjutus sõin ja jõin seal minagi, suhu ei saanud midagi. Noh praktiliselt ei midagi. Küll sain mõned head kontaktid, mille abil ehk tulevikus võimalik ennesõja aegsete projektidega edasi minna. Ainuke märkimisväärne asi on GAZ A/ Ford A tööriista komplekt. Nimelt vihuti GAZ A täielikult FORD A pealt maha, isegi poldid-mutrid jäid tolli mõõtu.
   
Olen kunagi ebuy-s näinud ühte komplekti müüdavat, aga see oli nii hirmsa hinnaga. Turult sain 3x odavamalt. Muud jupid, mis olid ka kogutud sugulaste juurde, said ka pakitud ja teele saadetud. Nii, et varsti on lootust ka selle projektiga jätkata. Nädalavahetusel proovin siis ka muudel minu teemadel sõna võtta.
Vasta

Ma loodan, et pole kaasfoorumlasi veel täna oma heietustega ära tüüdanud aga mis teha, kui sattus kuhjaga vaba aega olema. Nii, USA-st saabusid juba tükk aega tagasi jupid. Põsed, esiuksed ja pisemat värki. Tagauksi kahjuks pole senini leidnud ja need tuleb vanadest räbalatest taastada. Vasak on veel päris kõbus, see ka piltidelt näha aga parempoolse kallale pole plekksepp veel leidnud sisemist jõudu, et ette võtta. Ega siin midagi lihtsat ei ole. Juba tuli välja, et ukse lukud ja vastused, mis olid olemas, on viletsad, katki või puudu. Kibekiirelt tuleb hakata nendega tegelema. Siin jällegi probleem. Esimesi on saada aga tagumisi .... Neid neljaukselisi Faetone tehti USA-s niivõrd vähe, et nende spetsiifilisi osasid lihtsalt pole.
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Vasta

Kas Fordil olid igasuguste erimudelite jaoks kohe tootmises ka eraldi jubinad, sõltumata toodetavate masinate hulgast. Arvata võib, et tagumiste uste lukud olid laenatud juba tootmises olevatelt mudelitelt, välisplekis ju avad esimestel ustel samad kui tagumistel.

Kõik, mis liigub, see ka kulub.
Vasta

(06-01-2020, 00:53 AM)metsakohin Kirjutas:  Kas Fordil olid igasuguste erimudelite jaoks kohe tootmises ka eraldi jubinad, sõltumata toodetavate masinate hulgast. Arvata võib, et tagumiste uste lukud olid laenatud juba tootmises olevatelt mudelitelt, välisplekis ju avad esimestel ustel samad kui tagumistel.
 Ma ka mõtlesin nii, aga kataloogis näitab erinevaid detaili numbreid. Vasak ja parempoolsed, esimesed ja tagumised. Erinevad on ka kinnistel ja lahtistel masinatel. Samad on ainult kahe ja neljaukseliste esiuste koodid. Võibolla on vahe ainult kosmeetiline.
Vasta

(05-01-2020, 23:11 PM)Formika Kirjutas:  Ma loodan, et pole kaasfoorumlasi veel täna oma heietustega ära tüüdanud
...

Ei mingil juhul! Palun jätkata foorumi kvaliteedi tõstmisega.
Vasta

Ma vaatan ikka Formika tegemisi ja... ma olen lihtsalt sõnatu!
Vasta

(06-01-2020, 17:01 PM)Aare R. Kirjutas:  Ma vaatan ikka Formika tegemisi ja... ma olen lihtsalt sõnatu!

Sul on jägijaid.
Vasta

(06-01-2020, 20:13 PM)Raivo Kirjutas:  Jutt on sellisest jublakast?

[Pilt: A-46106-AL-ll.png]
Kataloogi järgi peaks sellised olema?

file:///C:/Users/Mati/Pictures/ford%20mod%20A/ford%20mod%20A/29%20-%2031%20OPEN%20CAR%20DOOR%20LATCH%20-%20OnLine%20Catalog.html
Vasta

Eelmise postituse link läks aia taha. Lukk peaks välja nägema selline.

https://www.brattons.com/29-31-open-car-door-latch.html
Vasta

Nii, peale suurt tudeerimist vist ustele kõik õiged vidinad välja valitud. Koos saatmisega vähemalt 500.-$ Tellida tuleb siis järgmised vidinad.'

https://www.brattons.com/6-hole-chrome-p...-tail.html

 
https://www.brattons.com/female-dove-tail.html
 
https://www.brattons.com/29-31-open-car-door-latch.html
 
https://www.brattons.com/leather-door-check-straps.ht


https://www.brattons.com/open-car-door-l...plate.html
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne