Pärast kosutavat leili palja tilliga saunauksel värsket õhku nautides, kihutasid õhtupimeduses mööda kolm külgkorviekipaaši. Nentisin fakti, et on ikka kõvad mehed ja läksin võtsin veel ühe leili. Vabadust OT pärast aga ega Talveralli igapäev kodust möödu.
olles talverallilt õnnelikult koju jõudnud ja õlle avanud, on aeg teha kokkuvõtte
auto pidas vastu, ise pidasin vastu, ilm oli hea ja üritus ise ..... nagu ka eelmine aasta ... ÜLIKÕVA
Müts maha meeste ja naiste ees kes viitsisid meile sellist üritust korraldada, jätkake samas vaimus
(Seda postitust muudeti viimati: 10-02-2018, 23:38 PM ja muutjaks oli honkomees.)
(10-02-2018, 20:34 PM)speedsta Kirjutas: Pärast kosutavat leili palja tilliga saunauksel värsket õhku nautides, kihutasid õhtupimeduses mööda kolm külgkorviekipaaši. Nentisin fakti, et on ikka kõvad mehed ja läksin võtsin veel ühe leili. Vabadust OT pärast aga ega Talveralli igapäev kodust möödu.
Ega talveralli tõesti iga päev koduteel toimu, seal enamasti päris rallid ... Õņneks sai beezi mersu juht masina ka õigele teepoolele tagasi ja minu jahiauto, mina ja koer jäime ka terveks ...
Olin esimest korda ning jäin üritusega väga rahule.
Üks kits üritas meie sõitu ära rikkuda, kuid pidi selle eest oma elu andma. Sõit jätkus ühe tulega.
Loodetavasti kohtume ka järgmisel aastal!
Ekipaaz 112 tänab. Esimese autona päris põnev isegi, harjumatult vähe rahvast näeb. Lõpus me küll oodata ei viitsinud seda ca 6-7h ja tulime ära. Aga kõik hea, oleks vaid mootor sellel volvopunnil võimsam. Talveralli trassi ajal koguaeg punn põhjas elu eest pingutades et aega jõuda, jõi see loom oma ühelõõrilise karbussiga 41liitrit 98t sajale kilomeetrile.
Ekipaaz 108 tänab korraldajaid, esimest korda ja väga meeldis, Lõuna-Eesti kuplid + lumised teed + härmas puud + 10h autos, mis sa hing veel soovid. Ja väga tänan kõikki, kes väga kärmelt aitasid vahetult enne lõppu auto teepeale lükata, väga kitsas tee oli ja vastutulijat mööda lastes sõitsin liiga tee pervele, kus oli rant ja kallak, mis ei tahtnud autot enam teele lubada. Ralli kõige hirmutavaim hetk oli hoopis õhtul koju sõites, kus enne Pikasillat üks väga suur põder teepervel lihtsalt oleskles (pruuni võsa/puude taustal polnud teda üldse näha).
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2018, 16:54 PM ja muutjaks oli 90Deville.)
Tiim nr 150 tänab korraldajaid, väga mönus rada ja tore päev
Ristsöna polegi vist enne kunagi nii räigelt pekki läinud, a no see on pisiasi.
Ühtlasi täname ka laplanderi ja gaz 52 tiime, tänu kellele önnestus kahe eesti möistes üsna haruldase auto häving ära hoida ja rallit jätkata. Pilt räägib rohkem kui sönad, (nagu ütlevad päevapiltnikud):
Edit: ksf speedsta postitust saunauksel ralli vaatamisest lugedes tuli meelde, et eile neid toredaid kohti läbides käis peast läbi möte, et mitu automotolast huvitav trassi ääres elab - kuna erinevais teemades on vahel möista antud eraklikes kohtades elamist.
(11-02-2018, 16:24 PM)90Deville Kirjutas: Ühtlasi täname ka laplanderi ja gaz 52 tiime...
Ekipaaž nr 31 tänab samuti korraldajaid ning tõenäoliselt ka seda sama Gaz 52 meeskonda, kes väikese Fiati eelpool oleval pildil nähtavaga täpselt samasugusest situatsioonist väga operatiivselt välja sikutas. Fiat jõudis sellises asendis olla ainult umbes 5 minutit...
(11-02-2018, 16:24 PM)90Deville Kirjutas: ..., et mitu automotolast huvitav trassi ääres elab - kuna erinevais teemades on vahel möista antud eraklikes kohtades elamist. ...
antud topeltekipaaž veeres ka minu ukse eest mööda, ei tea ainult, kas enne või pärast pildil olevat intsidenti ... minu juures juba asfalti ei leia ja ühegi riigivõimu ajal pole ka ühistransporti käinud ...
Auto number 110 ehk volvo 244DL tõukekelgu edition tänab korraldajaid vinge teedevaliku eest ning adrenaliini laeshoidmise eest!
Üritasime oma sõidul aidata niipaljusid kui võimalik ja lõpuks kasutasime ka ise lahkeid inimesi ära kes päästsid paar kilomeetrit enne finishit magistraalkraavi laadses tootes maandunud punase volvo 244ja.
Sügav kummardus kõigile kes vaevusid seisma jääma ja uurima tervise-heaolu kohta, erilised tänud VALGE SAAB 96ga liikunud kodanikele kes panid käed külge ning volvot edasi aitasid liigutada. Suurimad kummardused VOLVO LAPLANDERI, MIILITSA MOSSE, ja kõigile teistele, kes meid kraavist teepeale tagasi sikutasid!
Oli tore üritus ja järgmisel aastal kohtume!
vanad volvod, sekka mõni muu liikur...
Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
(11-02-2018, 16:24 PM)90Deville Kirjutas: ..., et mitu automotolast huvitav trassi ääres elab - kuna erinevais teemades on vahel möista antud eraklikes kohtades elamist. ...
antud topeltekipaaž veeres ka minu ukse eest mööda, ei tea ainult, kas enne või pärast pildil olevat intsidenti ... minu juures juba asfalti ei leia ja ühegi riigivõimu ajal pole ka ühistransporti käinud ...
El incidente juhtus ennelöunasel ajal, millal me lugupeetava häärberist möödusime, pole mul arusaadavatel pöhjustel vöimalik öelda
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2018, 18:51 PM ja muutjaks oli tarts5.)
(11-02-2018, 18:23 PM)randoA Kirjutas: Auto number 110 ehk volvo 244DL tõukekelgu edition tänab korraldajaid vinge teedevaliku eest ning adrenaliini laeshoidmise eest!
Üritasime oma sõidul aidata niipaljusid kui võimalik ja lõpuks kasutasime ka ise lahkeid inimesi ära kes päästsid paar kilomeetrit enne finishit magistraalkraavi laadses tootes maandunud punase volvo 244ja.
Sügav kummardus kõigile kes vaevusid seisma jääma ja uurima tervise-heaolu kohta, erilised tänud VALGE SAAB 96ga liikunud kodanikele kes panid käed külge ning volvot edasi aitasid liigutada. Suurimad kummardused VOLVO LAPLANDERI, MIILITSA MOSSE, ja kõigile teistele, kes meid kraavist teepeale tagasi sikutasid!
Oli tore üritus ja järgmisel aastal kohtume!
Toyota BJ40 ekipaaž koosseisus Rämson-Piisel-Baranov tänab punast tõukekelgu Volvot. Tõmme oli tohutu!
Ekipaazi 83 tänud lähevad žuk tuletõrjele Mb G võistkonndadele teele aitamise eest !
Punase lada juht kes sa meile laenasid bensiinipumpa ole hea ja palun anna endast märku et saaksime selle tagastada !
See aasta kahjuks ei jõudnud omal jalal lõpuni.
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2018, 19:33 PM ja muutjaks oli zazik.)
Ekipaaz nr 16, ehk Jeesus Bellett tänab korraldajaid ja kaasvõistlejaid meeldiva päeva eest!
Ristsõnaga läks muidugi nagu läks, aga enda jaoks oli sel aastal prioriteetseks eesmärgiks läbida Talveralli ilma suuremate tehniliste probleemideta, mis ka õnnestus. Päeva jooksul õppisin Jaapani kõrgtehnoloogilise kiirkulguri juhtimise eripärad selgeks ja peale lõunat sai juba päris julgesti Lõuna-Eesti teid nautida.
Järgmiseks aastaks soetan Bellettile ka amordid ja üritan tegeleda tema õlijanu vähendamisega. Liiter õli 100km kohta on justkui nagu palju.
Igatahes oli meeldiv nagu alati!
Edit: Nüüd nägin esialgseid tulemusi ka. Taaskord pidin leppima 4. kohaga, vaid 2 punkti lahutamas poodiumist. Tüütult harjumuspärane tulemus.
Seekord tõesti Ristsõna otseses mõttes segas kaarte, Lubame ennast seal parandada tulevastel kordadel. Meile endale tundus lihtne ja loogiline ja ka rajakontrollmeister Palo oli hädas ainult kahe vastusega.
Rõõm oli aga tegelt näha, et oli ka nö. neile rasketele küsimustele tegelt vastuseit leitud.
Maakonnasipelgas - peitus vaatetorni all
Sütikpomm - oli hoone esiseinal ja tagaseinal suured gräfitid
Hillar - oli tellise sisse kraabitud ehk püsivalt jäädvustatud vestja Hillar Palametsale mõeldes.
Loodimine - oli tehniline aps prindis, kus rajakontroll ruudustikul oli kõik korras aga valmis trükisel läks teadmata põhjusel 1 ruut kaduma. Puhtalt meie viga et üle ei kontrollinud. Aga seda vastust me ei arvestanud kellegil ei plussi ega miinusena.
Paljudele sai jälle saatuslikuks TÄPID e. KODUKANDIPÄÄVÄL kirjapilt, samuti ANO1822W kirjapilt