Ull pää, pallu vaiva
#1

Tõlge kes ei tea: Juhm pea, palju vaeva. (ma võrokeBig Grin)

Tekkis lihtsalt selline mõte et siia võiks panna kirja oma naljakad juhtumised tehnikaga. Mõte tuli seoses oma apsuga:
Lükkan mina oma mt-9 kuuri alt välja päevitama, ja kui õhtul hakkan teda tagasi lükkama ja mõtlen et vaatan ega käiku sisse pole jäänud. Lükkan siis varbaga , ei mingit lõksu, no ok järelikult esimene sees juba. Hakkan kannaga vajutama, ikka ei mingit lõksu.
WinkTõmbas seest külmaksWink
Nõksutan siis seal varba ja kannaga nagu tantsiv elevant, proovin siduriga ja ilma. Lükkan ja proovin hoo pealt panna. Ei midagi. Hakkasid juba igasugused jubedad mõtted peast läbi käima, et enne sai tilgake vale õli sisse pandud ja nüüd siis siit tuleb karistus. Tutikas käigukast ja ongi tuksis. Juba jooksevadki silme eest varuosade müüjad läbi. Aga siis...
tuleb tahtmine panna tagurpidi käik sisse(pole originaal käigukast, originaalis tagurpidit pole) ja näe, läkski sisse. Tõmbasin siis tagasi ette, tavaasendisse ja proovisin uuesti varbaga. Oh seda õnne läkski sisse, ja veel kannaga kahBig Grin

Pärast naersin veel tükk aega oma juhmuse üle. JuhtubToungue

Aeateivaski on sygiseks mädand, ku sital ajal raiud (Torma)
Vasta
#2

vahetasin izhil kontaktid, geneka, relee, juhtmestiku, rootori välja ja siis tuli välja et süütelukk oli pees:S

Cool
Vasta
#3

Mõned aastad tagasi sai vanaisa poolt päranduseks jäänud MT9\'t ka tüdimuseni käima joostud ja igasugu vigu otsitud. Lõpuks tuli välja et suretusnupp gaasirutska kõrval peab olema hoopis \"Stop\" asendisSmile
Vasta
#4

ex selliseid asju juhtub tegijal ikka.mul omal on korra aint kolvisõrme lukusustusseib karterisse kukkund.pidin siis kogu mootori lahti lammutama ja ennast päev otsa vaevama, et seda sealt kätte saada. sõber aga jättis oma iz-i käigukastist ühe võlli ära ja tükk aega nuputas miks kurat tal aint neljas käik oli ja see gi ei tõõtand
Vasta
#5

ma olen lihtsalt läinud sõitma tyhjade kummidega ja aru sain seda alles siis kui 100 m sõidetud Toungue Big Grin
Vasta
#6

ükskord lükkasin ühe tuttava planeta 3-e. Kõva mitusada meetrit lükksime kokku ja ikka käima läind...tükk aega mõtlesime et mis jama on...pärast (4km lükkamist)avastasime et süüde polnud sees:S:S:S:S

Cool
Vasta
#7

Mul oli ka kunagi üks tobe juhtum selle suretusnupuga.
Nimelt oli tähtis päev, autoregistri eksam. Sõitsime siis eksamineerija, sõiduõpetaja ja mina Upale( koht Saaremaal, kus paiknevad kohaliku autokooli massinad). Lükkan mina Jawa garaasist välja, süüde sisse ja üleujutamine, nii nagu ikka ja siis vänta. Ei lähe, veel vänta ja veel no ei lähe, tee mis tahad. Kargab siis sõiduõpetaja ligi, ütleb \"Mis see`s nüüd olgu ei saa tsiklit käima\" ja annab aga vänta. Eksamineerija, ülikond seljas, ootab, vaatab tüdinud näoga, kuid ka sõiduõpataja tugevatest jalahoopidest jääb japile väheks. Siis lõpuks higist nõretavana avastab \"Sul ju suretusnupp peal\". \"Kurat muudkui väntab siin ilmaasjata, mina sind küll selle nalja eest eksamist läbi ei laseks\"
Heh aga läbi ma sain ja sõidan enda jupiteriga tänaseni.
Vasta
#8

kunagi ullvelel(vennal) tekkis huvi minu punnvõrri mootoris toimuva üle ja ta võttis silindri maha, aga peale pannes lasi ta silindri kinnituse mutri aluse vedruseibi mootorisseja sai tööle panna, asi kilises ja kolises mehemoodi, aga sai 10 meetrit sõita, kui mootor kinni oli... ta nuttis ja jamas poole ööni, aga tööle ta selle saiBig Grin

ise kui restaureerisin minski, tekkis huvi proovitiir teha ja nii ma siis läksingi ilma siduri, piduri ja suretuseta tiiru tegema, aga tahtsin sõita garaazi ette tagasi ja tuul lükkas samal hetkel ukse koomale ja mul opli hale vastu ust kah sõita ja sõitsin garaazi alla, garaazis oli gaasikeevitus, värvitud VAZ 21213 ja ahiBig GrinBig Grin ja ahjuõrval paadi aerud ja sinna nurka ma siis läksingi, ise jalgadega pidurdades....Sad aga teate, selline pauk käis, et aerud olid nurgas segi ja esi porikas kõver, ag asee sai 30 min-ga korda....
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne