28-07-2018, 14:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-07-2018, 14:30 PM ja muutjaks oli CHRhmm.)
Kui oleks ainult küünaldes viga, siis peaksid mõlemad kolvid ühesugused olema. Seega nõks soem küünal võis soodustada kergemalt kolvi sulamist. Teisisõnu tänu küünlale tuli viga kergemini esile ja jahedama küünlaga oleks protsess olnud aeglasem ning sõitja võinuks rutiinse küünla kontrolliga ennetada kolvile augu läbi põlemist.
Siin on pigem olnud olulisemaks mänguriks lahja segu ühes silindris ehk ebatihedus.
Siin on pigem olnud olulisemaks mänguriks lahja segu ühes silindris ehk ebatihedus.
Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid