Pobeda esiklaas
#1

Kas oskab keegi soovitada kus saab Tartus tellida Pobedale esiklaasi.Sellest on siin foorumis korra juttu olnud,kuid ei suuda enam leida.
Tartus asuv firma kus tehakse kohapeal tellimise järgi?
Vasta
#2

http://www.sekurit.ee/Tooted_702

Nemad ehk aitavad?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#3

Tegelikult Tõrvandis asuv Lamitex.
Tamme 27, Tõrvandi, 61715 Tartu maakond
Vasta
#4

(04-03-2018, 19:10 PM)kopamees1 Kirjutas:  Kas oskab keegi soovitada kus saab Tartus tellida Pobedale esiklaasi.Sellest on siin foorumis korra juttu olnud,kuid ei suuda enam leida.
Tartus asuv firma kus tehakse kohapeal tellimise järgi?

Mina kasutasin www.glassdrive.ee teenust, gaz51 esiklaasid tehti paari päevaga ja hind oli u 15€ tk
Vasta
#5

Ma tellisin enda Pobile ka esiklaasi Glassrivest. Vana klaas näidiseks kaasa ja lõikavad uue.

Gaz m20 Pobeda
Vasta
#6

Tegelikult võib abi saada ka kõrvaltänavas olevast klaasitöökojast. Nendelt, kes tavalise lehtklaasiga tegelevad. Laminaati saab ka klaasinoaga lõigata ja pärast kile tavalisega läbi. Kunagi nägin seda protsessi oma silmaga.
Tehase kirja "Stalinit" ei tule muidugi ühestki kohast.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#7

Tehase kirja "Stalinit" ei tule muidugi ühestki kohast. 
   Aga karastatud klaasi ikka saab.
Vasta
#8

Esiklaas ei ole karastatud.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#9

(04-03-2018, 23:05 PM)viplala Kirjutas:  Esiklaas ei ole karastatud.

Pobeda oma on.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#10

(04-03-2018, 23:06 PM)Marko Kirjutas:  Pobeda oma on.

See küll üllatus minu jaoks. Samas hakkan meenutama, et kas mitte ka teistel vanematel ei olnud. Meenub mingi esiklaasi tükkideks minek varajasest lapsepõlvest, kuid autot enam ei mäleta.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#11

(04-03-2018, 23:09 PM)viplala Kirjutas:  
(04-03-2018, 23:06 PM)Marko Kirjutas:  Pobeda oma on.

See küll üllatus minu jaoks. Samas hakkan meenutama, et kas mitte ka teistel vanematel ei olnud. Meenub mingi esiklaasi tükkideks minek varajasest lapsepõlvest, kuid autot enam ei mäleta.
Kõigil vene masinatel olid kuni žigullini staliniidist klaasid, reeglina need ei purunenud nagu nüüd, et iga aasta vaheta klaasi. Ma ei mäleta vene ajast ühtegi klaasivahetust ...
Vasta
#12

Aastal 79 Piritalt linna sõites läks GAZ 52 l esiklaas pauguga võrguliseks. Samas olin eraldatud vastassuunast laia haljasalaga ja vastutulevaid sõidukeid ei olnud... vaakum...  Tehase kabiin oli  äsja paigaldatud  Tartus. ainuke seletus oleks , et sisepinged. 
## Lahingumasinatele mis läksid sõjaväele paigaldati alati "triplex " esiklaasid, nagu oli zigulidel.  

Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#13

(05-03-2018, 00:54 AM)h2rra Kirjutas:  ... läks GAZ 52 l esiklaas pauguga võrguliseks. ...

Staliniidist klaas ei läinud võrguliseks, see pudenes teravast löögist vms lihtsalt "herneteradena" salongi, mul küll kogemus tagaklaasiga, aga sama on rääkinud avariid läbielanud mehed ka esiklaasi kohta, ei jäänud mingi segava faktorina ette, vaid käis pauguga puruks ja pilt ees selge aga ilma klaasita.
Vasta
#14

##  Tuutu, see pudenes ju pärast puudutamist sülle ja mitu aastat leidsid terasi takkajärge#

Parimat h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#15

(05-03-2018, 00:11 AM)honkomees Kirjutas:  Kõigil vene masinatel olid kuni žigullini staliniidist klaasid, reeglina need ei purunenud nagu nüüd, et iga aasta vaheta klaasi. Ma ei mäleta vene ajast ühtegi klaasivahetust ...

Minu 1970 a. vene bussil on küljeklaasid kilega.... vaat see on mõistatus. Mis põhjusel pandi "melioraatorite "bussile kilega klaase. Üks tore seik kuskil 80-ndatest kus buss seisis kuskil Võhmas ja meestel niipalju aega,et üksteise kallal norida. Üks siis kuulis midagi enda aadressil ja saatis õllepudeli teise poole lendu. Pudel lendas õnnetul kombel bussiaknasse ja kõik imestasid,et miks see ära ei pudenenud.... ei olnudki staliniit. See bussiaken siiamaani omal kohal.
Vasta
#16

Kui klaasi ja lendava objekti kokkupuutel pole teravat nurka, siis löögienergia jaotub suuremale pinnale ja sumbub.
Olen samasugust asja näinud silikaat telliskivi ja mazda küljeklaasi kokkupuutel.
Pühiti vaid telliskivi tolm klaasilt.
Vasta
#17

Korralik karastatud klaas on päris tugev. Ma olen korduvalt näinud kuda poolik tellis küljeklaasilt tagasi põrkab kui seda sisse tahad lüüa. Aga kui Jumzi mast kabiini tagaakna mul katki tegi, lendasid killud küll hooga näkku ja suppi tuli korralikult. Teel olles mingi 90km/h ei tahaks midagi sellist eriti kogeda.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#18

OT vaatamist:  https://www.youtube.com/watch?v=ho2ViKc7G4Y 
Oma kogemusest võin öelda, et kui klaas pinges on (nt lüüa kruvikas kiiluks)- läheb hõlpsamalt.
Vasta
#19

Oli ka algusaastate Ladadel staliniit ees. Tartu maanteel Assakul sai kivi, pauguga oli tihe ruudustik silmade ees ja terve klaasi ulatuses, sülle ei kukkunud. Käega tegin augu sisse, et näha kuhu sõita. Järve teeninduses sõbra kaudu sain katkise tripleksi ette, nädalavahetusel sai Kadaka autoturult uue.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#20

70-pealt on mul lennanud Mossele väike kivike esiklaasi. Isegi nägin seda lendamas. Vast oli nii 1x1 cm. Lõi pildi eest koheselt. Ei juhtunud muud,kui ehmatas ämma tagaistmel ära. Big Grin  Keerasime otsa ringi ja võtsime kodust järgmise käula.

T.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne