Jahutusradikalt toru eemaldamine (tervelt)?
#1

Tere!

On tekkinud vajadus paigaldada uus mootori jahutusradikas.

Komistasin aga pisike probleemi otsa ja ei saa ühte viimast toru lahti...
Ideid kuidas see tervelt kätte saada?
Siiani proovitud kuuma anda ja ikka keerab koos toruga kaasa.

[Pilt: 01115137979e40c.jpg]
Vasta
#2

Kaugel toru järgmine ühenduskoht on, kas sealt ei kannata lahti päästa ja siis koos radikaga eemaldada?   Ehk saab koos toruga kätte ja siis alles kuidagi see küljest? 
Seda toru on maru kräpp kinni ka hoida kuidagi. Kunagi oli ühe masina piduritoruga sama jura. Niplit keerates hakkas toru väänama.  Lõpuks külma südamega võtsin miskised jämedamad kullinokad ja hoidsin toru  kinni, arvestades juba sellega, et kui läheb, siis panen uue. Tegi ühe krõksu ja murdis oksiidikihi lahti. Aga kui sa tervelt tahad päästa, siis es tasu vist riskida...

Almost Again
Vasta
#3

Kuna automark on saladus, siis OE kataloogist vaadata, mismoodi see toru tervena ja eemaldatuna välja näeb, kah ei saa.
(ma varjaks ka, sest eriti briti ja vene luurest räägitakse viimasel ajal jube palju ja nad näevad ja loevad kõike!)

Kui automaatkasti jahutustoruga tegu, siis mõistliku kauguse pealt pooleks ja pärast jupp voolikut klambritega peale.
Kui radikas maas, siis saab selle kännu ikka lahti. Tõenäoliselt pole tegu mingi eluprojektautoga.

.
Vasta
#4

(17-03-2018, 16:13 PM)stihl Kirjutas:  Kui automaatkasti jahutustoruga tegu, siis mõistliku kauguse pealt pooleks ja pärast jupp voolikut klambritega peale.

Oleneb autost ja kasti mudelist. Mõnel võib seal torus üle 20 ati olla, siis ei saa isegi mitme siksakis pandud tiguklambriga pidama. Mind üllatas üks Bemar kunagi selle teemaga.
Tundub, et päästa on vaja toru. Urgitseks ehk otsfreesiga ümbritsevat hülssi tasapisi vähemaks kuni liikuma hakkab?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#5

No võta mingi suurem rauast kolakas ja pane nagu alasiks alla,kõrvale jne.... ja teiselt poolt koputa mutri peale. Kui natike kolkida siis peaks vast lahti tulema.
Vasta
#6

(17-03-2018, 16:50 PM)Marko Kirjutas:  Oleneb autost ja kasti mudelist. Mõnel võib seal torus üle 20 ati olla, siis ei saa isegi mitme siksakis pandud tiguklambriga pidama. Mind üllatas üks Bemar kunagi selle teemaga.


Mis krdi bemar see siis selline oli???

Mingit 5HP-d ma olen ka mujale autodele peale toppinud ja ise pikast vasktorust + kummiitorudest ette radikaid teinud; neil küll tühikäigul  vaid soriseb nagu väikesest veepudelist kallaks... Cool
Vasta
#7

Sõiduk vist on 98 Cadillac Seville.

Ford Granada
Vasta
#8

Tere!

Auto ei ole saladus - Cadillac Seville 98+

Toru vaja tervelt kätte saada ja koos toruga ei mahu seda radikat eemaldama.

Tegemist ei ole tõesti eluprojektiga! Perekondlikel põhjustel tuleb auto müüki panna aga sitta müüa ei taha, pornot teha ei taha! Samas selle müügiteadmise tõttu ei taha ka mõtetult kõike võimaliku vahetada!
Vasta
#9

(18-03-2018, 08:49 AM)stihl Kirjutas:  Mis krdi bemar see siis selline oli???
Pakun E34  5HP30-ga, auto siis 540. Päris kindel ei ole, see oli väga ammu.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#10

(18-03-2018, 13:18 PM)Marko Kirjutas:  Pakun E34  5HP30-ga, auto siis 540. Päris kindel ei ole, see oli väga ammu.

Vanasti oligi rohi rohelisem ja talved lumerohkemad ja juba oktoobris tuli lumi maha... Toungue

Aga üldiselt on ikka nii, et kui esiradikas seest lõhki, siis läheb kast jahutusvedelikku täis, mitte jah süsteem kastiõli.
Ehk siis seal aut kasti cooleris ringleb õli alla 1,5bar rõhuga.

.
Vasta
#11

Pakuks ka, et miskit möginat (Boltex) vahele lasta ja katsuda koputada samal ajal toestades.
Vasta
#12

Tänud kaasa mõtlemast.

Toru saime lahti ja kehtima jäi ütelus, et "tark ei torma".

2 päeva leotamist wurth rost off-ga ja kolmas päev tundus, et see toru poleks nagu kinni olnudki!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne