GAZ 52 Rallikas bmw südamega
#1

Hobikorras mõnikord kärutan rajapeal ka veokaga, et kino rohkem saaks siis tuleb valmis teha järgmine isend. Kuna võistlustel pole nagunii aega käia siis ehituse juures on käed vabad, varasemalt olnud igasuguseid bemari mootoreid peale viskand ja ei erine seegi kord. (3.0D 160kw kuni V12)   Kui siis niipalju et R6 bensukat pole veel kasutanud, peale "kerget modivitseerimist" peaks olema ca 150kw. Bemmi kasti ja tagasilla vahele panna veel üks gaz 53 käigukast...

Antud hetkel puudu veel turvaraam, õigemini kaar. Vanakooli karbist raam oleks kõige lahedam. Masinale jäävad alla otseloomulikult topeltrattad, selline õige retro masin va mootor. Peamiselt selline jääraja masin siiski.

Üldiselt võib gaz veokaid ikka pakkuda, neid kabiine ja varuosi ikka "kulub" aastajooksul omajagu.

Doonoriks tõin ühe E39, kellel siit varuosi vaja siis panen mõned pildid ka sellest, peale mootori ka käigukasti ning aju on saada enamus varuosi. Veljed, sisu, kere koos dokumentidega jne jne...

Gaazikul jäävad rool ja pidurid orginaalid et see õige fiiling oleks sõites... Big Grin Toungue  

[Pilt: 011151536179c46.jpg]
[Pilt: 0111515363bdb74.jpg]
[Pilt: 0111515365de711.jpg]
[Pilt: 01115153693de66.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#2

Ja doonorauto seekord sai selline, siit saate varuosi kellel miskit vaja... Uksed ilma roosteta, must nahksisu ja must lagi, 4xel aknad, 15" valuveljed,stanged jne jne . Dokumendid olemas ja ülevaatus kehtib.

[Pilt: 0111515353b5d92.jpg]

[Pilt: 0111515349d833b.jpg]

[Pilt: 0111515345bcf34.jpg]

[Pilt: 01115153438f892.jpg]

[Pilt: 0111515371526e3.jpg]

[Pilt: 011151537585294.jpg]

[Pilt: 0111515377986fe.jpg]

[Pilt: 011151537903c82.jpg]
[Pilt: 0111515381d20af.jpg]

[Pilt: 011151538925f94.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#3

Ja ennetavalt vastan ka ära küsimusele et miks orginaal mootorit ei ehita sellele. Vastus on kaine mõistus. Viibides ise ca 5 kuud aastast eestist eemal siis lihtsalt pole aega, hetkel rootsist siia võistlustele tulla oleks üsna tülikas.
Teisalt poleks niisama omalõbuks sõites see ka majanduslikult mõtekas, ca 20 000 eurot panna mootorisse et seal 250hp kätte saada.... Sad
Samad hõbujõud koos väändega saab kenasti kasvõi 3.0 R6 diislit kätte mis maksab 500€
Hetkel on paarsada hobest paarisaja euro eest...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#4

Oh ajad, oh kombed! Küljekarbimõlgiga E39 läheb Vene krusale elundidoonoriks Sad
Asjast ka - selliste ehituste kirjeldused on alati jõudnud tõdemuseni, et sõiduauto sidur jääb nõrgaks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#5

Tänapäeval on häid sidureid...  Big Grin

Ja mõistlik on osta terve auto ja ebavajalik varuosadeks müüa...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#6

(17-03-2018, 23:31 PM)Marko Kirjutas:  Oh ajad, oh kombed! Küljekarbimõlgiga E39 läheb Vene krusale elundidoonoriks Sad
Asjast ka - selliste ehituste kirjeldused on alati jõudnud tõdemuseni, et sõiduauto sidur jääb nõrgaks.

Miks ta peaks nõrgaks jääma? Suuremate rataste pärast?

See roogitud gazoon ei kaalu ju eekolmekümneüheksast nii palju rohkem.



Veoautole loomulikult sõiduauto agregaadid ei sobi, peamiselt ebasobiva momendikõvera tõttu, mis siduri ära mõrvab. Antud juhul on tegu ikkagi paarutamismasina, mitte tööloomaga.
Vasta
#7

Justnimelt kaalu pärast. Pidevalt kahetonnist käru vedades läheb sõidukal ka sidureid rohkem kui lapsetooliga kulgedes Smile
Meelis, ma sain kolmest punktist aru küll. Ütlesin ka telefonivestluses, et komplektne käivituv doonor on võrreldes siinseal paiknevate komponentidega kindlasti parem.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#8

Sai toodud vahepeal varuosadeks juurde toorikuid, üks neist sattus olema hoopis huvitav aretus. Täna sikutasin koju ära ja nüüd mõtlengi mis sellega peale hakata. 

Üldiselt masin on arvel, ümberehitusluba ka antud. Kabiin vahetatud seanina vastu (mu-meelest on see uus kabiin kole kui öö) ja V8 asemel on Mercedes Benz Unimogi diisel koos käigukastiga. Ümberehitus on pooleli jäänud, kardaan küljes ja sellega asi ka piirdub. Mootor iseenesest pidi olema väga korralik ja töökorras. Siduripump on koja küljest puudu. Kasti kallutamise jaoks oli kaasas tagaluuktõstuki 24v elektriline hüdropump koos solenoididega jagajaga. Nüüd ongi mõttekoht, kas panna käima ja jätta hoovinarriks, hea materjali vedada talu ümber või võtta asi käsile ja ära lõpetada ümberehitus... või müüa mootor koos kastiga maha ning ülejäänud varuosadeks. 

[Pilt: 0111872783e969c.jpg]

[Pilt: 01118727878bd85.jpg]

[Pilt: 011187278958b05.jpg]

[Pilt: 0111872791602d6.jpg]

[Pilt: 0111872793e5676.jpg]

[Pilt: 011187279590e9e.jpg]

[Pilt: 01118727853ac50.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#9

Karta on, et see kombo aeglane nagu eestlase mõtlemine Leedu anekdootides.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#10

Mnjahh, mootorit vaadates tundub sama vist, kui see mille ise ühele paigaldasime. Tõsi -gazi enda käimariga sest noh... Kallutada on ka vaja  Big Grin uue ninaga kolmel on vast kiire differ juba all. See suvi tuvastas mõõtmine 80km/h kulgemisena.

Aga täna hakata seda endale ehitama siis... Ei hakkaks enam. Maja ümber on korralikust traktorihaagisest rohkem kasu. Tee peale... On turgu seal või?
Vasta
#11

Ega see mootor pole mingi mannetu mtz-i kärakas vaid ikkagi Mercedes.

Kui on 37x6 tagasild, siis on kiirus 80km/h gps-i  ja kannatab ilusti ka pikka maad niimoodi sõita. See siis otsekäiguga, aga kui on kiirendava viiendaga kast, siis on kiirus veelgi suurem.
Vasta
#12

Minu juures ehitab sõber 53-me millele panime mb seanina mootori 85kw turboga,koos kastiga,ümber sai tehtud käsipidur jne.Veel päris valmis pole,aga sõidab ja pidurdab.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#13

Tee mulle käruks ja ostan ära mõistliku hinnaga!

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#14

Nüüd on jah mõttekoht mis sellega peale hakata... 
Vanatüübi kabiini oleks hästi korralikku vaja koos esiotsaga, siis saaks selle jubeduse maha võtta. Iseenesest on see kabiin igati tugev tükk ja üsna korralik veel. 



[Pilt: 0111874819990e1.jpg]

[Pilt: 01118748296dac8.jpg]

[Pilt: 011187482565e89.jpg]

[Pilt: 011187483112bcb.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#15

(13-11-2018, 10:23 AM)saarrand Kirjutas:  Tee mulle käruks ja ostan ära mõistliku hinnaga!

Auto 24 müüa 1000 euri.3 külge kallav.Ehk annab alla kaubelda.
Vasta
#16

(14-11-2018, 00:11 AM)mlsluik Kirjutas:  Vanatüübi kabiini oleks hästi korralikku vaja koos esiotsaga, siis saaks selle jubeduse maha võtta.

Kas just ülikorralik, aga vähemalt liigse kaasavarata
https://www.osta.ee/gaz-52-53-kabiin-116135122.html
Vasta
#17

Vahepeal lisandus üks Gaz 52-04 gaz 51 raami ja gaz 53 sildadega. Üldiselt enamvähem komplektne ja käib isegi kuidagimoodi. 

[Pilt: 0112229363566ec.jpg]

[Pilt: 0112229357b9905.jpg]

[Pilt: 01122293111e5e1.jpg]

[Pilt: 01122293071409c.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne