Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)
#1

Väikeveoki hüdrosüsteemis on eelmisest omanikust punane BIO hüdroõli. Kas antud õli hvlp46-ga segamine on hüdrotõstuki/kasti tõstesilindri eluiga mõjutav? Või oleks kindlam teha süsteemis õli vahetus?
#2

(04-04-2018, 21:34 PM)Raigo Kirjutas:  Väikeveoki hüdrosüsteemis on eelmisest omanikust punane BIO hüdroõli. Kas antud õli hvlp46-ga segamine on hüdrotõstuki/kasti tõstesilindri eluiga mõjutav? Või oleks kindlam teha süsteemis õli vahetus?

On kindel, et ei ole tegu ATF-ga? Paljud tagaluugid jm hüdraulikasisteemid kasutavad. Segunevad nad omavahel kõik (ATF-VAG roheline-hüdroõli), kohe ei juhtu midagi, pikas perspektiivis pole katsetanud.
#3

(04-04-2018, 21:59 PM)hulgus Kirjutas:  
(04-04-2018, 21:34 PM)Raigo Kirjutas:  Väikeveoki hüdrosüsteemis on eelmisest omanikust punane BIO hüdroõli. Kas antud õli hvlp46-ga segamine on hüdrotõstuki/kasti tõstesilindri eluiga mõjutav? Või oleks kindlam teha süsteemis õli vahetus?

On kindel, et ei ole tegu ATF-ga? Paljud tagaluugid jm hüdraulikasisteemid kasutavad. Segunevad nad omavahel kõik (ATF-VAG roheline-hüdroõli), kohe ei juhtu midagi, pikas perspektiivis pole katsetanud.

Kindel ma ei ole muidugi. Aga soomlane on paagi peale markeriga kirjutanud BIO öljy vms.
#4

YTere jõudu kõigile.
Meitel läks vaidluseks mis aastal suleti Rataskaevu tänav auto liiklusele? 
See, et korra mingi remondi raames oli avatud, ei oma tähtsust, ikka pigem üldiselt.
Ehk keegi mäletab ?
#5

(04-04-2018, 22:46 PM)reljo86 Kirjutas:  
(04-04-2018, 22:41 PM)marguliina Kirjutas:  
(04-04-2018, 22:33 PM)peeter11 Kirjutas:  
(04-04-2018, 22:08 PM)marguliina Kirjutas:  Husqu murutraktor kohler 1sil, 17hp mootor ,ilma küünlata ketrab,mis kole. Küünlaga ei tee mootor poolt pööretki mitte proovitud erinevaid akusi ja klapi vahed ka kontrollitud.Eelmine suvi toimis ilusti.Miks ei jõua mootorit ringi ajada?

Dekompressor vaata üle.

masin pidevalt soojas ja kuivas ,dekompressori ülevaatamiseks vaja mootor pulkadeks võtta ?
https://youtu.be/dQg6_h39wkU

Vaata üle et tera rihm pingul ei oleks. Äial oli sarnane mure üks aasta, et ei jõudnud vedada. Hiljem tuli välja, et tera veo rihm oli mingil põhjusel liiga pingul...
#6

(05-04-2018, 14:39 PM)maisalup Kirjutas:  
(04-04-2018, 22:46 PM)reljo86 Kirjutas:  
(04-04-2018, 22:41 PM)marguliina Kirjutas:  
(04-04-2018, 22:33 PM)peeter11 Kirjutas:  
(04-04-2018, 22:08 PM)marguliina Kirjutas:  Husqu murutraktor kohler 1sil, 17hp mootor ,ilma küünlata ketrab,mis kole. Küünlaga ei tee mootor poolt pööretki mitte proovitud erinevaid akusi ja klapi vahed ka kontrollitud.Eelmine suvi toimis ilusti.Miks ei jõua mootorit ringi ajada?

Dekompressor vaata üle.

masin pidevalt soojas ja kuivas ,dekompressori ülevaatamiseks vaja mootor pulkadeks võtta ?
https://youtu.be/dQg6_h39wkU

Vaata üle et tera rihm pingul ei oleks. Äial oli sarnane mure üks aasta, et ei jõudnud vedada. Hiljem tuli välja, et tera veo rihm oli mingil põhjusel liiga pingul...

Kui käivitad ,siis terarihm ehk vaba. Rolleyes
#7

(05-04-2018, 15:49 PM)linnuke Kirjutas:  
(05-04-2018, 14:39 PM)maisalup Kirjutas:  
(04-04-2018, 22:46 PM)reljo86 Kirjutas:  
(04-04-2018, 22:41 PM)marguliina Kirjutas:  
(04-04-2018, 22:33 PM)peeter11 Kirjutas:  Dekompressor vaata üle.

masin pidevalt soojas ja kuivas ,dekompressori ülevaatamiseks vaja mootor pulkadeks võtta ?
https://youtu.be/dQg6_h39wkU

Vaata üle et tera rihm pingul ei oleks. Äial oli sarnane mure üks aasta, et ei jõudnud vedada. Hiljem tuli välja, et tera veo rihm oli mingil põhjusel liiga pingul...

Kui käivitad ,siis terarihm ehk vaba. Rolleyes

No mehed näevad nii vaeva, kastide paljundamisega, ma aitan kaasa. Võtke hääks.
#8

Alati ei ole vaba. Meil oli ka kang maha lastud, kuid rihmaratastega oli mingi teema, midagi oli kusagil paigast ära ja starter vedas terasid kaasa. 5 aastat tagasi oli see juhtum ja mu pea pole prügikast 5minutit hiljem on kõik ununenud. Kui varem mootor töötas, siis vaevalt ta kuuris seistes kohe nii katki läks ise
#9

(05-04-2018, 18:32 PM)motamees Kirjutas:  
(05-04-2018, 15:49 PM)linnuke Kirjutas:  
(05-04-2018, 14:39 PM)maisalup Kirjutas:  
(04-04-2018, 22:46 PM)reljo86 Kirjutas:  
(04-04-2018, 22:41 PM)marguliina Kirjutas:  masin pidevalt soojas ja kuivas ,dekompressori ülevaatamiseks vaja mootor pulkadeks võtta ?
https://youtu.be/dQg6_h39wkU

Vaata üle et tera rihm pingul ei oleks. Äial oli sarnane mure üks aasta, et ei jõudnud vedada. Hiljem tuli välja, et tera veo rihm oli mingil põhjusel liiga pingul...

Kui käivitad ,siis terarihm ehk vaba. Rolleyes

No mehed näevad nii vaeva, kastide paljundamisega, ma aitan kaasa. Võtke hääks.

Teema vana nagu Mammuti s...t Smile Vaata endagi "kastid"üle.Hea kui pole viimaseks jäänud
#10

Niiduorganit pole isegi küljes hetkel ja ise kahtlustan starteri või dekompressiooni viga
#11

(05-04-2018, 19:36 PM)marguliina Kirjutas:  Niiduorganit pole isegi küljes hetkel ja ise kahtlustan starteri või dekompressiooni viga

Hooratta  kiil on purunenud viimatisel mootori seiskamisel. Mul olnud samal mootoril selline juhtum paar aastat tagasi. Võta pealt kate ära ja uuri väntvõlli otsa.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
#12

300lk, 5841 postitust ja 924 923 vaatamist on ühele teemale (ja serveri ja-või foorumitarkvara võimekusele ja-või netiühenduse kiirusele) piisav piir. Jätkame vääritute küsimustega siinses teemas.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
#13

Kus kasutati veel selliseid lüliteid 24V... 10A?

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=59231&pid=447418#pid447418

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
#14

(06-04-2018, 17:17 PM)h2rra Kirjutas:  Kus kasutati veel selliseid lüliteid 24V... 10A?

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=59231&pid=447418#pid447418

Selgituseks pilt aga kus näinud olen, ei meenu. Kas mitte mingitel raadiojaamadel sõjaväes äkki?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
#15

Zak keevitusel on.
#16

(06-04-2018, 21:33 PM)Kodanik2 Kirjutas:  Zak keevitusel on.

Täpselt nii. Nüüd tuli kah meelde et on seda vahitud omajagu.. Tänud.

Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
#17

Küsimus siis suurele ringile - kustkohast leida 12v vaakumlülitit. Vaja siis oleks auto peal elektrilise vaakumpumba käitamiseks. Umbes nii, et -0,5 juures lülib sisse ja -0,8 juures lülib välja. Või on kellelgi kohe pakkuda midagi. 
Asjaga on pisut nagu kiire kah.


Tasuta ei taha...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
#18

Länkkaritel on miski selline vidin otsapidi pidurivõimu keeratud: https://www.famousfour.co.uk/new_parts/f...part=17288

See küll vilgutab tuld ja käitab inisejat, kui vaakum alla kriitilise langeb, aga läbi relee ta võiks ju teoreetiliselt mida iganes juhtida...

.
#19

Kui praegu C kategooria autol on tühimass 3,5 tonni, kandejõud 2,5 tonni ja autorongi mass on märgitud 14 tonni, siis kui registreerida selline auto B kategooria autoks, ehk oleks tühimass 3,5 tonni ja kandejõud 0 tonni, siis peaks seaduse järgi langema autorongi mass 7 tonni peale, mille täies ulatuses kasutamine eeldab juba BE kategooria lube.
Nüüd minu küsimus on aga see, et kas olen õigesti asjast aru saanud, et sellise registreeringuga sõiduk tohib avalikel teedel enda järel vedada piduriteta kerghaagist (750 kilo) ilma BE kategooria olemasoluta?
#20

Ei saa enam kandejõu arvelt registrimassi muuta.
Jah 3500 täismassiga võib vedada kerghaagist B lubadega ilma E-ta
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne