09-04-2018, 15:02 PM
Aga kes siis veel võiks öelda, et auto XYI täismassi viimine 3500 kg peale on OK, kui mitte autot XYI müüv ettevõte? Ning seadusandjale ei kirjutata selle tõendiga ju midagi ette. Lihtsalt tõendatakse, et tõepoolest me valmistame naeruväärse kandevõimega modifikatsiooni maksude optimeerijatele. Sõnastus on küll vähe teine, aga ega priboori iseloom sellest muutu
Kuigi ma hästi ei taipa, milleks säärane tegevus vajalik on. Mingi erivahend? C1 või C load oleks ilmselt parema hinna-kvaliteedi suhtega investeering, kui säärane keberniit. Mis pealegi jääb alatiseks sõltuma kordniku suvast ja tulevaste seadusandjate armust.
Omaette probleem tekib asjaolust, et kui priboori tühimass on 3499 kg (näiteks) siis, selle 1 kg sisse ei õnnestu kuidagi mahutada isegi juhti, rääkimata koormast. Sest B kategooria juhtimisõigusele lubatud mootorsõiduk (ei ole vahet, kas reisijate veoks mõeldud M1 või kauba veoks mõeldud N1 kategooria sõiduk) tohib olla täismassiga kuni 3500 kg.
Kuigi ma hästi ei taipa, milleks säärane tegevus vajalik on. Mingi erivahend? C1 või C load oleks ilmselt parema hinna-kvaliteedi suhtega investeering, kui säärane keberniit. Mis pealegi jääb alatiseks sõltuma kordniku suvast ja tulevaste seadusandjate armust.
Omaette probleem tekib asjaolust, et kui priboori tühimass on 3499 kg (näiteks) siis, selle 1 kg sisse ei õnnestu kuidagi mahutada isegi juhti, rääkimata koormast. Sest B kategooria juhtimisõigusele lubatud mootorsõiduk (ei ole vahet, kas reisijate veoks mõeldud M1 või kauba veoks mõeldud N1 kategooria sõiduk) tohib olla täismassiga kuni 3500 kg.