11-08-2018, 10:05 AM
(10-08-2018, 23:05 PM)viplala Kirjutas:Tehase nõuded on äärmiselt lihtsad - kui laager teat. surve juures välja ei tule siis ohutuse tagamiseks tuleb detailid asendada uutega. Ole siis hiromant ja tee kliendile selgeks et esiratta laagri vahetuse juures tuleb rattarumm ja käändtelg välja vahetada selleks et garanteerida sõlme ohutu töö. Sind vaadatakse kui lollakat. Uuemate autode laagritel käib juba kogu laagrisõlm poltidega, pole seal midagi pressida. Kodus oma värkstoas võid kuumutada, külmutada, föönitada ja teha muid võimlemisliigutusi...(10-08-2018, 22:42 PM)autojuht Kirjutas:viplala Kirjutas:Oled päris kindel, et kõik kes suure jõuga rattalaagreid pressivad, on idioodid?
Laias laastus võib sedasi arvata küll.
Aga äkki tutvustad oma võtteid, sest ega kuld mööda külgi maha jookse. Aga igaks juhuks anna ka kuumutamis-külmutamis kraadid, et metalli struktuur ei kannataks. Räägi paari sõnaga ka ohutusnõuetest töökodades, kui tegemist on lahtise tulega ning ka gaasi hoidmisest, kuumutamise ja külmutamise võimalustest, kontrollimisest ning tööliste koolitamisest. Räägi ka tehase poolt ette antud metalli karakteristikate säilimisest vastavalt kuumutamisele või külmutamisele ning üldiselt tehase poolt ette antud töövõtete järgimisele või garantiist kui neid töövõtteid on muudetud vastavalt oma suvale, ning tulemuseks on mõni tõsine viga.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)