22-10-2018, 07:28 AM
(21-10-2018, 22:08 PM)mossepower Kirjutas:Mitmeid aastaid Saksas suveti puhkamas käidud,seaalsel diislil on ikka mesine värvus ja kui paaki lased käib selline lurin nagu kisselli laseks paaki.Minu diisel rondid millega seal käidud (trafic 2,5 ja a6 1,9 81kw) lõpetavad igasuguse tossamise juba poola küttega,siinse solgiga on tohu taga.(21-10-2018, 21:24 PM)t4rio Kirjutas: Sõbra 2004a Avensis 2,0 d4d oli küll üks igavene ikaldus. Saksast tulnuna ja sisuliselt kohe hakkas jama pihustitega. Asi ei käinud absoluutselt ja tahmas jne. Lõppudelõpuks sai 1300 euro eest neli uut pihustit+ remonditöö.Mina sain pumppihustitega 1.9 diisel-passatiga oma õppetunni kätte. Üks pihusti hakkas läbi laskma ning vahetusse/remonti minnes diislispetside juurde oli esimene küsimus, et mis kütust masinale tangid? Sel ajal sõitsin vanast harjumusest vene diisliga kuna nii oli "odavam" ja eelmine KSP-ga vanem diisel VW olin koguaeg sellega sõitnud. Soovitati edaspidi ainult Statoilist tankida, nii ka teen ja järgmised 100k km pole pihustiprobleeme enam esinenud.
Selle kogemuse põhjal pakuksin pigem välja kütusekvaliteedi vahet Saksa ja siin tangitava diisli vahel, mis juba tõenäoliselt niigi kulunud pihustitele lõpparve esitas. Ei tahaks eriti uskuda, et pihusteid saab "traadi ja teibiga" ajutiselt parandada/varjata täpselt nii kauaks kuni kunde oma autoga kodumaale tagasi jõuab.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983