03-11-2018, 11:31 AM
(03-11-2018, 00:10 AM)viplala Kirjutas: Üks asi on see kui tõesti ei ole võimalik kasutada märga kütet, kuid kui on märja võimalus olemas, siis tuleks just seda eelistada. Mingi 300w lätakas karteri küljes ei ole normaalse võimsusega ja tänu sellele ning mootori materjalide füüsikalistele parameetritele, ei saa sealt ka soojus levida normaalselt (ka ajaliselt) üle/läbi mootori. See on aseaine mitte plokisoojendus. Kui paremat pole, siis on parem kui mitte midagi, kuid kui parema jaoks on võimalus olemas, võiks sellest kauge kaarega mööda minna.
Olen neid karteri vastu käivaid soojendusi paigaldanud.Olen ka täheldanud,et mõned kunded kel on see küljes olnud ja läbi kärssanud neil puudus(või oli ära kuivanud) karteri ja seadme vahel termopasta,ilma selleta minu nägemust mööda põleb ta ilma läbi. Need kellele paigaldanud olen ütlevad,et on suurte külmdega kasu küll .Väidavad,et teeb karteri leigeks küll.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983