18-11-2018, 23:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-11-2018, 00:06 AM ja muutjaks oli mlsluik.)
Luik-kriimsilma CV's on ka rongijuhi amet esindatud, seda siis 17 aastasena ja vedasin turvast TU6A-tüüpi veduritega. Samas reisirongiga veel kunagi sõitnud ei ole... :
Nüüd asja juurde, kuna veerem ja vedurid olid kõik 20 aastat surmale võlgu siis tuli käepäraste vahenditega neid elus hoida. Kui rattapaar oli nii väikseks kulunud et vahekast jooksis juba mööda liipreid siis läksid need rattapaarid suurde treipinki, kus siis uus kiht peale keevitatud ja taas ümaraks treiti... Siis sain esimest korda aru miks just selline koonusega kuju tuleb neile anda.... seda muidugi katse eksitus meetodiga. Pealt siledaks treitud ratastega koormatud vagunid tulid maru raskelt järgi kurvides...
Nüüd asja juurde, kuna veerem ja vedurid olid kõik 20 aastat surmale võlgu siis tuli käepäraste vahenditega neid elus hoida. Kui rattapaar oli nii väikseks kulunud et vahekast jooksis juba mööda liipreid siis läksid need rattapaarid suurde treipinki, kus siis uus kiht peale keevitatud ja taas ümaraks treiti... Siis sain esimest korda aru miks just selline koonusega kuju tuleb neile anda.... seda muidugi katse eksitus meetodiga. Pealt siledaks treitud ratastega koormatud vagunid tulid maru raskelt järgi kurvides...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB