04-12-2018, 20:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2018, 20:39 PM ja muutjaks oli YYYY.)
(04-12-2018, 11:22 AM)olli Kirjutas:Kajutikoht ei olnud kohustuslik ja võis osta tekipileti. Ametlikult olid ööbimiseks mõeldud neljandal tekil asuvad istekohad.(03-12-2018, 21:16 PM)YYYY Kirjutas: Minu mäletamise järgi ööbisid enamus autojuhte esimesel tekil mis asetses praktiliselt all pool veepiiri. Pääsesid need kes oskasid õigel ajal kõrgemale joosta ja ukse kaudu end seitsmendale tekile hiivata.
Kas juba tol ajal oli kohustuslik kõigil reisijatel osta kajutikoht, nii nagu tänapäeval? Tean, et bussijuhtide seas oli õnnetuse eelsel ajal populaarne ööbida autotekil, bussis. Vähemasti kuidagi õnnestus bussijuhtidel ilma kajutikohata pardale pääseda, ju siis sai raha kokku hoida. Autoteki uksi oli võimalik seest poolt avada kogu reisi vältel. Kui üks bussijuhtidest käis vahepeal ära, siis paarimees tegi hiljem seest poolt autoteki ukse uuesti lahti ja lasi teise mehe tagasi bussi juurde.
Seda bussijuhtide juttu ei oska väga kommenteerida, ehk härr oltsberg teab midagi lisada.Teoorias ei saanud autotekile ilma meeskonna teadmiseta jääda. Autoteki uksed olid küll seespoolt avatatavad kuid vähemalt ahtri ja vööri pool oli kaameratega kaetud ja vahimadrus käis iga tund ringkäigul...kahtlane kas seal sai salaja toimetada.
Kindlalt on teada, et sel saatuslikul ööl magas inimene autos. See oli sportlaste pundist Jaan Pehk kes oli kohe reisi algul autosse jäänud, et korralikult välja puhata ja varustust valvata. Pääsenud Juhanson ja Arak on seda korduvalt väitnud, kuid millegipärast on see vähe kajastust pälvinud.