Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

Tänan. Vinge masin välimuse poolest mu arust. Rolleyes
Aga uuriks siis juba ka, kas selle pildi põhjal saab midagi öelda sõjaväelise auastme ja selle seisuse kohta, ma ei tea selleaegsete kohta midagi.

[Pilt: lavctH.jpg]

Tsitaat: kas selle pildi põhjal saab midagi öelda sõjaväelise auastme ja selle seisuse kohta, 
VLKNÜ liige ehk lihtsamalt komsomol. Seda medalit ei tunne aga midagi anti Lenini sünnipäeval (1970) väga paljudele ja mõned said ka muid medaleid. Auastet ei määra, võimalikud variandid: reamees, jefreitor, nooremseersant, seersant, vanemseersant. Aastal 68 olid veel staršinaad e vanemad aga neil oli pikipael lisaks, mis antud pildil oleks ka näha. Väeliiki peab otsima ristikujuliste hulgast. Kahurvägi, lennuvägi ka "risti" kujuga ja rohkem praegu ei meenu aga oli kindlasti veel.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Tean seda, et oli sõjaväes 66. aastal (pildid peaks olema tehtud 66) Asukoha info on natuke mälus segi läinud kuna kõlavad veidi sarnaselt ja võis olla ka nii, et onu oli ühes kohas neist ja keegi sugulane teises, variantideks on Sevastopol ja Simferopol.

Medali lint tundub olema: Юбилейная медаль «Двадцать лет Победы в Великой Отечественной войне 1941—1945 гг.»

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

(23-01-2019, 13:42 PM)jussm Kirjutas:   panin küll esimene kord 2 klambriga kõvasti kinni siis tuleb lödinal läbi.

Seal on rõhku 20+ baari, tiguklambrid võid ära unustada! Originaaljupp asemele, muud midagi.
Nähtud-tehtud, võid uskuda.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Algul puudi manult küsi uut juppi, tihtipeale tuleb nii kõige odavam. Kui pole kohe võtta siis läheks ise selle jupiga hüdrotarvete poodi ja lasejs seal ratsi teha. Kes tartu kandis toimetab võib selliste probleemidega minu poole pöörduda, mul voolikupressid ja hüdrovoolikud ning märkimisväärne kogus hüdrotarvikuid kodus olemas ja saan sellised probleemid kiirelt ära lahendada. Teen ka nädalavahetusel kui juhtun eestis olema, sest tavaliselt sellised asjad juhtuvad ikka siis kui vastavad poed kinni on ?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Kas kõik kes tegelevad auto juhtimisega on saanud MTA-lt kirja seoses muudatustega tarbimisse lubatud vedelkütuse käitlemise osas. 
Jääb mulje nagu oleksin mingi mega kütuseärikas.
Tunneb keegi neid seaduse telgitaguseid ja oskab öelda millest selline kõrgendatud huvi minu tagasihoidliku isiku vastu?

Aquila captas non muscas.

veeretan sõrmede vahel ühte oblika roolivõimu õigemini selle latti ja tundub,et see 2 ühes junn roolivarda ümber tundub olema dosaatorpump ja all latil silinder sees.kas nii saan tööle asja,et suva nt t16 kastitõste silindri silla külge ja latil olevast dosaatorpumbast viin torud mis orginaalis lähevad lati silindrile ,et need viin nüüd teisele silindrile?käiku pean piirama muidu lõhub.nii oleks hää lihtne teha.saab ka roolilati orginaalina külge aretada,aga keerukam.ringi hakkab ajama oblika pumba asemel nz10 mis läheb vahesiduri abil väntvõlli rihmaseibi külge.sõber googelmoogel vastuseid ei andnud ja äkki saan siit targemaks`?

Kui seal on dosaatorpump (milles ma kahtlen), siis pead jälgima ka töömahtu.

See roolivõimendi asi nii ei ole et keerad ja võimendab.
Seal võimendi pea sees on soontega jagaja, mis pöörleb koos hammasrattaga.
Juhitakse teda aga nõnda, et kui roolivõllist keerata siis võll on hammasrattaga ühendatud väändevedru kaudu ja kuna hammasratas on seotud ratastega avaldab ta rooli keeramisel vastupanu, mille tulemusel vedru väändub ja seega pöördub jagaja siiber ning juhib õli silindrisse mis aitab rooli pöörata.
Kui keeramine lõpetada lükkab silinder jagaja tagasi neutraalasendisse ja keeramine lõpeb.
Ehk siis ilma mehaanilise tagasisideta asi ei toimi.
Küll aga on võimalik see vigur roolilati küljest maha lõigata ja paigutada rooliratta ja roolikarbi võlli vahele nõnda, et hammasratas on ühenduses roolikarbiga ja võll rooliga ning silinder on torude otsas silla juurde viidud.

Tere!

Kas keegi oskab öelda,kus kohast võiks leida miniatuurses skaalas stabika kondi sarnast jupstükki?  Illustreeriv pilt on lisatud. Tegemist ühe auto külge käiva tulede asendianduri vardaga, mis originaalis maksab päris mitusada eurot Smile
Ei pea olema identne pikkuse poolest ja kuulliigendite nurga poolest, neid saaksin ise parajaks tuunida.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

(24-01-2019, 09:06 AM)ivoalaska Kirjutas:  Tere!

Kas keegi oskab öelda,kus kohast võiks leida miniatuurses skaalas stabika kondi sarnast jupstükki?  Illustreeriv pilt on lisatud. Tegemist ühe auto külge käiva tulede asendianduri vardaga, mis originaalis maksab päris mitusada eurot Smile
Ei pea olema identne pikkuse poolest ja kuulliigendite nurga poolest, neid saaksin ise parajaks tuunida.
 Audi 80ne stabikakont? Neid on plastmassist ka. https://www.ladu24.ee/audi-varuosad/80+a...saator-rts

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

ostad suvalisest poest pisikesi uniballe ja kruvid sobivas pikkuses varda vahele.

Nimeta mõni suvaline pood, kust neid leida. Ma tõesti ei ole tähele pannud kaubanduses.

no würth ja balti polt ja muud taolised kindlasti.
küllap on ka riistamarketis ja eks neid müüjaid on hulgim ikka.
pisemad poed vast sees ei hoia.
palun vabandust, mul ei ole hetkel aega hakata poode läbi helistama, et täpsemalt uurida.

edit: kui eesti keelse nimega "kuulliigend" otsida, siis ilmselt leiab müüjaid oluliselt rohkem.

Tänud, uurin asja edasi.

Soov saada head nõu millega lõigata transporttöör linti paksus 8-10mm. ja umbes 8 meetri pikkuselt

(24-01-2019, 14:20 PM)juri73 Kirjutas:  Soov saada head nõu millega lõigata transporttöör linti paksus 8-10mm. ja umbes 8 meetri pikkuselt

Tikksaega, millel metallitera. Ise küll lõiganud 5mm, ehk lõikab ka paksemat.

Paned lindi alla prussi lõikekohast murdma ja lõikad kipsinoaga. See on ainus puhas, kiire ja normaalne tegevus taolise lõikamiseks. Igasugused rellakad ja tikksaed unusta ära kui tahad, et need terveks jääks.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Terava kipsinoaga Big Grin

Võib-olla pidevalt õlitatav saag saab ka hakkama, aga 8 m on päris pikk maa minna.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne