23-01-2019, 23:06 PM
See roolivõimendi asi nii ei ole et keerad ja võimendab.
Seal võimendi pea sees on soontega jagaja, mis pöörleb koos hammasrattaga.
Juhitakse teda aga nõnda, et kui roolivõllist keerata siis võll on hammasrattaga ühendatud väändevedru kaudu ja kuna hammasratas on seotud ratastega avaldab ta rooli keeramisel vastupanu, mille tulemusel vedru väändub ja seega pöördub jagaja siiber ning juhib õli silindrisse mis aitab rooli pöörata.
Kui keeramine lõpetada lükkab silinder jagaja tagasi neutraalasendisse ja keeramine lõpeb.
Ehk siis ilma mehaanilise tagasisideta asi ei toimi.
Küll aga on võimalik see vigur roolilati küljest maha lõigata ja paigutada rooliratta ja roolikarbi võlli vahele nõnda, et hammasratas on ühenduses roolikarbiga ja võll rooliga ning silinder on torude otsas silla juurde viidud.
Seal võimendi pea sees on soontega jagaja, mis pöörleb koos hammasrattaga.
Juhitakse teda aga nõnda, et kui roolivõllist keerata siis võll on hammasrattaga ühendatud väändevedru kaudu ja kuna hammasratas on seotud ratastega avaldab ta rooli keeramisel vastupanu, mille tulemusel vedru väändub ja seega pöördub jagaja siiber ning juhib õli silindrisse mis aitab rooli pöörata.
Kui keeramine lõpetada lükkab silinder jagaja tagasi neutraalasendisse ja keeramine lõpeb.
Ehk siis ilma mehaanilise tagasisideta asi ei toimi.
Küll aga on võimalik see vigur roolilati küljest maha lõigata ja paigutada rooliratta ja roolikarbi võlli vahele nõnda, et hammasratas on ühenduses roolikarbiga ja võll rooliga ning silinder on torude otsas silla juurde viidud.