29-01-2019, 07:28 AM
Ilmselt mängib rolli ka kasutatava terasae mark. Ikka palju aastaid tagasi kui mootorratast ehitasin,tekkis vajadus ka esimese ketaspiduri järgi. Suures Kirovi kalurikolhoosi töökojas sai lastud teha siis(õigemini isa lasi teha )
Noh tehti ilmselt millest sai siis. Läbimõõtu vast 200..250mm oli,aga paksus oli vist 6..7mm. Sadulana kasutasin mingit kardi küljest võetut. Ühesõnaga paar äkilisemat pidurdust ja kõver ta oligi. Ja no krt ikka kohe väga kõver. Siis sai tehtud väidetavalt paremast materjalist uus ketas. Aga selle sobilikkust ei jõudnud proovida. Ma arvan,et pöördu Kavorisse või Vihurisse. Või mist neist nüüd saanud on. Oskavad äkki õige materjali margini juhatada.
Minu ketas siis oli nii öelda täis ketas,ehk mingeid auke ei olnud sisse puuritud kergendamise/jahutamise eesmärgil.
Seda siis ajast kui muru oli rohelisem ja taevas sinisem
Noh tehti ilmselt millest sai siis. Läbimõõtu vast 200..250mm oli,aga paksus oli vist 6..7mm. Sadulana kasutasin mingit kardi küljest võetut. Ühesõnaga paar äkilisemat pidurdust ja kõver ta oligi. Ja no krt ikka kohe väga kõver. Siis sai tehtud väidetavalt paremast materjalist uus ketas. Aga selle sobilikkust ei jõudnud proovida. Ma arvan,et pöördu Kavorisse või Vihurisse. Või mist neist nüüd saanud on. Oskavad äkki õige materjali margini juhatada.
Minu ketas siis oli nii öelda täis ketas,ehk mingeid auke ei olnud sisse puuritud kergendamise/jahutamise eesmärgil.
Seda siis ajast kui muru oli rohelisem ja taevas sinisem
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)