Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

Pobeda 1953 teemast, et seda mitte risustada - Selgitage mulle palun mu ränka eksimust. 

Triteerime kah:  


Eesti must number on sisuliselt kvaliteedimärk taastamistööle ehk siis paberil kõigile aga tegelikkuses vaevuvad selleks vähesed. 

[/url]
[b][url=https://forum.automoto.ee/member.php?action=profile&uid=169]Aspelund
[/b]  

Eesti musta numbrit hinnates eksid Sa rängalt...

eesti must nummer on originaalsuse eest. taastama ei pea üldse.

(03-03-2019, 17:56 PM)diesel Kirjutas:  eesti must nummer on originaalsuse eest. taastama ei pea üldse.

Vaevalt, et keskmine ütleme 40 aastat vana roosteplekine ja kohati auklik auto kvalifitseerub mustale numbrile isegi, kui tal on kõik osad on mudelikohased. Kuna teemas oli võrdlus Soome musta numbriga, siis lihtsalt minu meelest on Soomes latt (paralleelina kõrgushüppele) pandud kuskil 1 meetri kohale, Eestis meeter kõrgemale. Mis arvate kumb süsteem innustab laiemat massi tegelema vanatehnika, kui hobiga? Mujal maailmas on vanatehnika üritused, kus valitakse neid kõige-kõigemaid ja olenevalt ürituse mainest on vastav seos ka väljaantava auhinna ihaldusväärsus. Eestis on see siis reguleeritud riiklikult. Pealegi välistab Eesti süsteem kõik muud suunad peale originaali.

ma kordan. eestis on must nummer originaalsuse eest.
roosteplekid ei olnud kindlasti originaalis küljes.

Mis see autode maagaas (CNG) praegu maksab? Sõitsin ühe sellise autoga, peamiselt maanteel tehtud sõidu keskmiseks kuluks tuli 6,1 kg/100 km.

Kui on tahtmine värviline number autole külge saada võib ju ja turvapuuri paigaldada või diplomaadiks hakata. Ega see must number mingi rahvusvaheliselt tunnustatud asi ju ei ole, lihtsalt meie originaalsete vanaautodega tegelejate huvigrupp on piisavalt tegutsenud selle nimel et endale eraldi tunnustust märkiv number saada. Kui näiteks kollaste pesoode huvilised suruks läbi et iga kollane pesoo saaks roosa numbri siis oleks ka probleem et miks kollane renoo ei saa või miks roheline pesoo ei saa? Tegeleme oma asjaga nii nagu meile meeldib ja ei tasu igasugustest sildistamistest välja teha. 
Kindlasti on meie musta numbri süsteem innustanud nii mõndagi taastajat pisiasjadega lõpuni tegelema ja tulemuseks on maailmatasemel autod. Mis ilma meie musta numbri süsteemita oleks võib-olla kraad lahjemalt taastatud.

(03-03-2019, 19:16 PM)veix__ Kirjutas:  Mis see autode maagaas (CNG) praegu maksab? Sõitsin ühe sellise autoga, peamiselt maanteel tehtud sõidu keskmiseks kuluks tuli 6,1 kg/100 km.

Mingi 0,87 €/kg.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)

(03-03-2019, 19:16 PM)veix__ Kirjutas:  Mis see autode maagaas (CNG) praegu maksab? Sõitsin ühe sellise autoga, peamiselt maanteel tehtud sõidu keskmiseks kuluks tuli 6,1 kg/100 km.

Mis pill oli? Muidu peaks vähe vähem võtma Rolleyes

Siis 5,3 eur/100 km, pole ka paha. Tegu 2,0 L mootoriga kaubikuga, reaalne mass sõitmise ajal ilmselt alla 2000 kg ei jäänud. Diiselmootoriga sarnase autoga sõites on olnud kütusekulu umbes samad numbrid liitrites.

Küsimus selline tööautol jamab salongiventilaator (autoks VW LT 35) Nimelt probleem on selles et külmalt käib ilusti kõik astmed 0-4 töötavad aga soojenedes hakkab ventilaatoril jõud kaduma. Vendika mootor on korras, proovitud lisajuhtmetega järele. Kus viga otsida? lüliti töötab ja peaks nagu mingi relee vahel olema aga kus see asub? Ehk keegi teab

Veel pole maha löödud

(04-03-2019, 20:09 PM)JaakH Kirjutas:  Küsimus selline tööautol jamab salongiventilaator (autoks VW LT 35) Nimelt probleem on selles et külmalt käib ilusti kõik astmed 0-4 töötavad aga soojenedes hakkab ventilaatoril jõud kaduma. Vendika mootor on korras, proovitud lisajuhtmetega järele. Kus viga otsida? lüliti töötab ja peaks nagu mingi relee vahel olema aga kus see asub? Ehk keegi teab

Transporteril vähemalt on kiiruste jaoks reostaat, mis asub õhukanalis, kohe peale ventilaatorit. Õhukanalit läbiv õhk peaks teda siis jahutama. Pääseb ligi kui kindalaegas eemaldada. Aga selles saab viga olla ainult siis kui jõud kaob ainult 1-3 kiirustel. Viimane kiirus on otse, ilma lisa takistuseta.

Eks seal võib mitmeid vigu olla, aga
Meenus, et kunagi ühel soojendusel hakkas radika soojenedes (soojuspaisumised) ventilaatorit hõõruma.
Võib olla ka koormustakisti erinevate pöörete jaoks (näiteks mingi ühenduse viga). Kuskilt õhutunnelist peaksid otsima pildil olevaid asju.

       

(04-03-2019, 20:34 PM)motamees Kirjutas:  Eks seal võib mitmeid vigu olla, aga
Meenus, et kunagi ühel soojendusel hakkas radika soojenedes (soojuspaisumised) ventilaatorit hõõruma.
Võib olla ka koormustakisti erinevate pöörete jaoks (näiteks mingi ühenduse viga). Kuskilt õhutunnelist peaksid otsima pildil olevaid asju.

oot Motamees!!! See junntükk on mu autol puhta roostes

Veel pole maha löödud

(04-03-2019, 20:41 PM)JaakH Kirjutas:  See junntükk on mu autol puhta roostes

Puhasta klemmid ja proovi uuesti.

https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=60822&pid=463328#pid463328

(03-03-2019, 18:25 PM)sugraM Kirjutas:  
(03-03-2019, 17:56 PM)diesel Kirjutas:  eesti must nummer on originaalsuse eest. taastama ei pea üldse.

Vaevalt, et keskmine ütleme 40 aastat vana roosteplekine ja kohati auklik auto kvalifitseerub mustale numbrile isegi, kui tal on kõik osad on mudelikohased. Kuna teemas oli võrdlus Soome musta numbriga, siis lihtsalt minu meelest on Soomes latt (paralleelina kõrgushüppele) pandud kuskil 1 meetri kohale, Eestis meeter kõrgemale. Mis arvate kumb süsteem innustab laiemat massi tegelema vanatehnika, kui hobiga? Mujal maailmas on vanatehnika üritused, kus valitakse neid kõige-kõigemaid ja olenevalt ürituse mainest on vastav seos ka väljaantava auhinna ihaldusväärsus. Eestis on see siis reguleeritud riiklikult. Pealegi välistab Eesti süsteem kõik muud suunad peale originaali.

+1

Kas mosse pirukale sobib mõne muu auto bensukork? Just selline, mis käib võtmega lukus

(08-03-2019, 11:12 AM)HendrikR Kirjutas:  Kas mosse pirukale sobib mõne muu auto bensukork? Just selline, mis käib võtmega lukus
Nahui nado ...
Mul uuel tänapäeva autol selline võtmega kork, igavene ikaldus, talvel külmub kinni, ei saa tankida jne. Viskasin minema ja kasutan ainult nn universaalset korki, ilma mingite lukkudeta.

(08-03-2019, 11:30 AM)honkomees Kirjutas:  
(08-03-2019, 11:12 AM)HendrikR Kirjutas:  Kas mosse pirukale sobib mõne muu auto bensukork? Just selline, mis käib võtmega lukus
Nahui nado ...
Mul uuel tänapäeva autol selline võtmega kork, igavene ikaldus, talvel külmub kinni, ei saa tankida jne. Viskasin minema ja kasutan ainult nn universaalset korki, ilma mingite lukkudeta.
Pigem just kütusevarguse vältimiseks, Lasnamäel on igasugu karvaseid ja sulelisi

(08-03-2019, 12:57 PM)HendrikR Kirjutas:  Pigem just kütusevarguse vältimiseks, Lasnamäel on igasugu karvaseid ja sulelisi
Kas need pehmed ja karvased korki lahti ei murra? Üks väga hea, kuigi hulga tööd nõudev lahendus pärineb veel nõuka ajast ja teiselt masinalt, aga toimis. Objektil seisva traktori käivitusmootori paak tehti igal öösel pärdikute poolt tühjaks. Traktoristil sai lõpuks süda täis ja tegi salapaagi. Originaalpaaki segas mõnusa siirupi. Mõned korrad tehti siirupipaak tühjaks, siis miskipärast enam ei tahetud... Kas pirukal ei anna tankimisava mujale viia ja originaaltorule kankut vale ollusega külge pookida? Mul pirukat nii hästi silma ees pole.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Pirukal saaks terve kuudi bensiini täis lasta, seda kogust ei jõua keegi ära varastada Big Grin
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne