Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

(30-03-2019, 21:02 PM)tcumen Kirjutas:  
(30-03-2019, 20:29 PM)Daff Kirjutas:  Kas on kusagilt võimalik leida varuosi HPG muruniidukile. Lõin kogemata õhupuhastaja küljest maha. Jalg puru. Mark HPG 139 cc.

Ostad uue HPG, sealt saad.

Kahtled minu võimetes? Suvel ostsin uue HPG sae, võtsin karbist välja ja lõikasin 50 tuhaplokki pooleks. Õhtuks oli kutu. Viskasin minema. 
See muruniiduk on 3 suve uudismaad planeerinud ilma ühegi apsuta. Kahju sellist töölooma minema visata. Mõtlesin, et las mürab veel.

Aquila captas non muscas.

Mis pagana moodi suuremad mehed T-16 rooli taha ära mahuvad? Mul kasvu 190cm, niisma annab nagu veel olla, aga enne igat pedaalivajutust käib põlv lõua all ära. Kunagi ammu sai ilma kabiinita versiooniga põristatud, ei mäleta et sellist kitsikust oleks olnud. Paljukirutud T-40ne kuldnokapuuris on nagu lahedam.

(30-03-2019, 22:17 PM)Suprudko Kirjutas:  Mis pagana moodi suuremad mehed T-16 rooli taha ära mahuvad? Mul kasvu 190cm, ...
vene traktorist nagu tankistki peab olema kasvuga kuni 165 cm ... kolgedel pole traktorile asja Toungue

(30-03-2019, 22:17 PM)Suprudko Kirjutas:  Mis pagana moodi suuremad mehed T-16 rooli taha ära mahuvad? Mul kasvu 190cm, niisma annab nagu veel olla, aga enne igat pedaalivajutust käib põlv lõua all ära. Kunagi ammu sai ilma kabiinita versiooniga põristatud, ei mäleta et sellist kitsikust oleks olnud. Paljukirutud T-40ne kuldnokapuuris on nagu lahedam.

Peale esimest poolikut olid kõik liigutused juba sujuvad ja ise ka tunduvalt plastilisemas olekus; samal põhjusel polnud ka soojendustele mõtet ressurssi kulutada....

Zid mootor.
Kas sel migit on/off nuppu ei olegi?
Saab villand töötamisest, siis rabad piibujuhtme maha? Rolleyes

(31-03-2019, 09:00 AM)pannkook Kirjutas:  Zid mootor.
Kas sel migit on/off nuppu ei olegi?
Saab villand töötamisest, siis rabad piibujuhtme maha? Rolleyes

Magneeto all/küljel väike nupp?


(31-03-2019, 09:00 AM)pannkook Kirjutas:  ...Saab villand töötamisest, siis rabad piibujuhtme maha? Rolleyes

Küünla kõrvale on korpuse külge needitud pikk terasleht. See ulatub küünlani. Kui vaja seisma jätta lükkad teraslehe näpuga küünla elektroodi vasta. See oli siis, kui küünlapiip oli avatud.

Motamehe jutule illustratsioon lisaks:
   
Jutuksolev kõrgtehnoloogiline seiskamisseade on detail nr. 13.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.

tänan. oli jahh metallleht. ei saanud aru, milleks.
A käiguvahetus?
Tuleb teha enne, kui käima paned või peaksid need töötava mootoriga ka sisse minema? Rolleyes
Sidurit nigu pole...?

(31-03-2019, 11:11 AM)pannkook Kirjutas:  tänan. oli jahh metallleht. ei saanud aru, milleks.
A käiguvahetus?
Tuleb teha enne, kui käima paned või peaksid need töötava mootoriga ka sisse minema? Rolleyes
Sidurit nigu pole...?
Käiguvahetus ainult seisva mootoriga. See nagu rohkem reduktor, mitte käik...

(31-03-2019, 11:11 AM)pannkook Kirjutas:  Tuleb teha enne, kui käima paned või peaksid need töötava mootoriga ka sisse minema? Rolleyes
Sidurit nigu pole...?

see on suunamuutereduktor mitte käigukast seal.sidur on sul võimalik ise tekitada ja samuti on võimalus ise käigukast sinna otsa toppida.

(31-03-2019, 12:01 PM)muska71 Kirjutas:  see on suunamuutereduktor mitte käigukast seal...

??? see siis midagi uut. vanasti oli ikka ülekande muutmine pulka sisse-välja liigutades.
suund ei muutunud kuhugi. ja lülitamine ainult seisva mootoriga.

minuarust muudab ta kiirust, mitte suunda. Aga käik sees käima tõmmata, on kole keeruline Rolleyes

Suunda see reduktor kuidagi ei muuda. Muudab ülekande arvu. 
Ja sellest käik sees käima tõmbamisest ei saanud aru...
Selleks peaks eraldi käigukast ja sidur olema.

no see punn, mis käigu sisse paneb, on otse mootori küljes. Seal vahel mingit sidurit pole. Ja kuna hiljem ka ei ole, siis kui tahad et liiguks, pead enne käivitamist punni sisse lülitama, siis rabad nöörist ja jooksed aisade taha Big Grin

(31-03-2019, 12:29 PM)diesel Kirjutas:  
(31-03-2019, 12:01 PM)muska71 Kirjutas:  see on suunamuutereduktor mitte käigukast seal...

??? see siis midagi uut. vanasti oli ikka ülekande muutmine pulka sisse-välja liigutades.
suund ei muutunud kuhugi. ja lülitamine ainult seisva mootoriga.
muudab küll,kui mootor käib päripäeva nagu iga teine mootor siis reduktorist väljub ju vasak pöörlemine ja lisaks jah 2 eri kiirust.

(31-03-2019, 13:56 PM)pannkook Kirjutas:  no see punn, mis käigu sisse paneb, on otse mootori küljes. Seal vahel mingit sidurit pole. Ja kuna hiljem ka ei ole, siis kui tahad et liiguks, pead enne käivitamist punni sisse lülitama, siis rabad nöörist ja jooksed aisade taha Big Grin

kas sikka oli nii?needd juu kaubaveo rolleri omad ja kasutati nt balti jaam rahvarohked kohad ja ohtlik ju kui käima minnes koha punuma paneb.

Tere.
Kas keegi omab kokkupuudet Passati elektrilise seisupiduri hiinas tehtud mootoritega?
Näiteks selline.
Tahaks teada, kas on ainult ostmise-vahetamise rõõm, või kestab ka mõnda aega.

kas keegi teab,kus müüakse Tallinnas oblikhapet.
tänud ette.

(31-03-2019, 15:35 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kas keegi teab,kus müüakse Tallinnas oblikhapet.
tänud ette.

http://www.seemi.ee/kauplused  Üldiselt kõik mesinduspoed peaks müüma, netist kõigelihtsam tellida näiteks:  https://mesinduspood.ee/kahjurite-torje/...g-326.html
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne