Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

(06-04-2019, 08:20 AM)maisalup Kirjutas:  Kus kohas on see sarvbellarussi velmamise teema? No ei suuda leida  Rolleyes
Nimelt tekkis vajadus suurema pindala hooldamise järgi. Selleks sai omale ka koju toodud üks sarvbellaruss
On tekkinud mõned küsimused ja mõndadele saaks ilmselt sealt teemast vastused

https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=56764&pid=410192#pid410192


(30-03-2019, 21:30 PM)Daff Kirjutas:  
(30-03-2019, 21:02 PM)tcumen Kirjutas:  
(30-03-2019, 20:29 PM)Daff Kirjutas:  Kas on kusagilt võimalik leida varuosi HPG muruniidukile. Lõin kogemata õhupuhastaja küljest maha. Jalg puru. Mark HPG 139 cc.

Ostad uue HPG, sealt saad.

Kahtled minu võimetes? Suvel ostsin uue HPG sae, võtsin karbist välja ja lõikasin 50 tuhaplokki pooleks. Õhtuks oli kutu. Viskasin minema. 
See muruniiduk on 3 suve uudismaad planeerinud ilma ühegi apsuta. Kahju sellist töölooma minema visata. Mõtlesin, et las mürab veel.

Ülejäänud kolm suve käib sul see niiduk ka vabalt ilma õhupuhastajata, ning ei juhtu ka midagi...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Osadel kütteseadmetel mis muudavad töö käigus temperatuuri on peal termokleepsud (ohutuse pärast) mis muudavad värvi vastavalt seadme temp. -le, näit. must muutub punaseks. Mis materjaliga tegu ning kas seda kuskilt osta ka saab, pean silmas veidi suuremas formaadis et soovitud asi sealt välja lõigata.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

(07-04-2019, 11:46 AM)Walter Kirjutas:  Osadel kütteseadmetel mis muudavad töö käigus temperatuuri on peal termokleepsud (ohutuse pärast) mis muudavad värvi vastavalt seadme temp. -le, näit. must muutub punaseks. Mis materjaliga tegu ning kas seda kuskilt osta ka saab, pean silmas veidi suuremas formaadis et soovitud asi sealt välja lõigata.

heat sensitive label näiteks sobib otsisõnaks.

Oskab ehk keegi aidata. Vaja leida kastmispump. Eelnevalt olen kasutanud üht kütusepumpamiseks mõeldud pumpa, aga see ei kesta üle paari aasta. Probleem selles, et vee anum asub kõrgemal, kui kastetav pind ning enamike proovitud pumpadega jookseb anum tühjaks vaikselt.  Pump siis peaks olema selline, mis töötab vaid hetkedel, kui vool taha tuleb ning seiskamise ajal ei jää nirisema vesi voolikutesse.

Sa vajad kummist impelleriga pumpa

Hammasrataspump.

Tsitaat:vee anum asub kõrgemal, kui kastetav pind 
Kui kõrgel, kas vooliku otsa ei saa siiis veel kõrgemale panna? No kasvõi kolme meetrise luuavarrega.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Pane ühesuunaklapp vahele ja kasuta misiganes pumpa! Mul on ka üks 220V pump üleliigne, täitsa uus tundub olevat.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Pane tavaline hüdrofoor.

Aquila captas non muscas.

(10-04-2019, 17:39 PM)Daff Kirjutas:  Pane tavaline hüdrofoor.
ja kraan toruu otsa.avad kraani vesi tuleb sinu poolt valitud survega ja kraan kinni taas vaikus.

(10-04-2019, 15:00 PM)null Kirjutas:  Oskab ehk keegi aidata. Vaja leida kastmispump. Eelnevalt olen kasutanud üht kütusepumpamiseks mõeldud pumpa, aga see ei kesta üle paari aasta. Probleem selles, et vee anum asub kõrgemal, kui kastetav pind ning enamike proovitud pumpadega jookseb anum tühjaks vaikselt.  Pump siis peaks olema selline, mis töötab vaid hetkedel, kui vool taha tuleb ning seiskamise ajal ei jää nirisema vesi voolikutesse.

Täpsusta mis süsteem sul on. Kas lihtsalt lased voolikust vett või on mingi peenem teema? Tilkkastmine, koguse pealt või veel midagi muud?

Aquila captas non muscas.

Suutsin tabada kivi Seat Alteaga millel on mootoriks 2.0l 103kW Löögikoht pole suur vaid pikk kriim kust immitseb õli. Ja küsimus kas annab nt lappida millegiga või tuleb uus õlivann (kasutatud) osta. Mõtlen lappimist nii et õlivanni ei pea alt ära võtma. On olemas mitmesuguseid kahekomponentseid liime mul 
Tänud vastajatele

Veel pole maha löödud

(10-04-2019, 21:09 PM)JaakH Kirjutas:  Suutsin tabada kivi Seat Alteaga millel on mootoriks 2.0l 103kW Löögikoht pole suur vaid pikk kriim kust immitseb õli. Ja küsimus kas annab nt lappida millegiga või tuleb uus õlivann (kasutatud) osta. Mõtlen lappimist nii et õlivanni ei pea alt ära võtma. On olemas mitmesuguseid kahekomponentseid liime mul 
Tänud vastajatele

Pakun puusalt, et alt ära võtmisest sa ei pääse. Normaalne keemia õlist vanni küll ära ei paika nii, et õli paranduse ajal immitseb.

Uus on kindla peale minek - kallis ka pole (suvaline näide sarnasest mootorist): https://aeromotors.ee/kataloog/seat/alte...903;s10589
Tihend juurde ja korras.

Põhjakaitse aitab üldiselt selliste asjade vastu.

(10-04-2019, 21:09 PM)JaakH Kirjutas:  Suutsin tabada kivi Seat Alteaga millel on mootoriks 2.0l 103kW Löögikoht pole suur vaid pikk kriim kust immitseb õli. Ja küsimus kas annab nt lappida millegiga või tuleb uus õlivann (kasutatud) osta. Mõtlen lappimist nii et õlivanni ei pea alt ära võtma. On olemas mitmesuguseid kahekomponentseid liime mul 
Tänud vastajatele

Sõltub aastakäigust, 2003-2010 tuleks taastada õlipumbaajam,kui karter alt ära on.

(10-04-2019, 21:20 PM)ivo86 Kirjutas:  
(10-04-2019, 21:09 PM)JaakH Kirjutas:  Suutsin tabada kivi Seat Alteaga millel on mootoriks 2.0l 103kW Löögikoht pole suur vaid pikk kriim kust immitseb õli. Ja küsimus kas annab nt lappida millegiga või tuleb uus õlivann (kasutatud) osta. Mõtlen lappimist nii et õlivanni ei pea alt ära võtma. On olemas mitmesuguseid kahekomponentseid liime mul 
Tänud vastajatele

Pakun puusalt, et alt ära võtmisest sa ei pääse. Normaalne keemia õlist vanni küll ära ei paika nii, et õli paranduse ajal immitseb.

Uus on kindla peale minek - kallis ka pole (suvaline näide sarnasest mootorist): https://aeromotors.ee/kataloog/seat/alte...903;s10589
Tihend juurde ja korras.

Põhjakaitse aitab üldiselt selliste asjade vastu.

Tänud Ivo

Veel pole maha löödud

Puuri auk ümmarguseks ja kummist sobiv punn ette.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss

(10-04-2019, 18:11 PM)Daff Kirjutas:  
(10-04-2019, 15:00 PM)null Kirjutas:  Oskab ehk keegi aidata. Vaja leida kastmispump. Eelnevalt olen kasutanud üht kütusepumpamiseks mõeldud pumpa, aga see ei kesta üle paari aasta. Probleem selles, et vee anum asub kõrgemal, kui kastetav pind ning enamike proovitud pumpadega jookseb anum tühjaks vaikselt.  Pump siis peaks olema selline, mis töötab vaid hetkedel, kui vool taha tuleb ning seiskamise ajal ei jää nirisema vesi voolikutesse.

Täpsusta mis süsteem sul on. Kas lihtsalt lased voolikust vett või on mingi peenem teema? Tilkkastmine, koguse pealt või veel midagi muud?

Tehtud on automaatkastmissüsteem, kus taimer annab teatud ajal voolu pumbale. Senini ongi olnud kasutusel hammasratas pump, aga see ei kesta üle paari aasta. Kraane vahele ei saa panna, kuna ei ole kedagi kes neid avab (ei tahaks mingeid elektroonilisi klappe ka vahele aretada). Pump pumpab vihmavee tünnist.

Kummist impelleriga pump tundub huvitav. Keegi Eesti kaubandusvõrgust mõnd leida oskab. Ise googeldades ei leidnud esimese hooga.

(11-04-2019, 07:39 AM)null Kirjutas:  
(10-04-2019, 18:11 PM)Daff Kirjutas:  
(10-04-2019, 15:00 PM)null Kirjutas:  Oskab ehk keegi aidata. Vaja leida kastmispump. Eelnevalt olen kasutanud üht kütusepumpamiseks mõeldud pumpa, aga see ei kesta üle paari aasta. Probleem selles, et vee anum asub kõrgemal, kui kastetav pind ning enamike proovitud pumpadega jookseb anum tühjaks vaikselt.  Pump siis peaks olema selline, mis töötab vaid hetkedel, kui vool taha tuleb ning seiskamise ajal ei jää nirisema vesi voolikutesse.

Täpsusta mis süsteem sul on. Kas lihtsalt lased voolikust vett või on mingi peenem teema? Tilkkastmine, koguse pealt või veel midagi muud?

Tehtud on automaatkastmissüsteem, kus taimer annab teatud ajal voolu pumbale. Senini ongi olnud kasutusel hammasratas pump, aga see ei kesta üle paari aasta. Kraane vahele ei saa panna, kuna ei ole kedagi kes neid avab (ei tahaks mingeid elektroonilisi klappe ka vahele aretada). Pump pumpab vihmavee tünnist.

Kummist impelleriga pump tundub huvitav. Keegi Eesti kaubandusvõrgust mõnd leida oskab. Ise googeldades ei leidnud esimese hooga.

aga tagasivooluklapp vahele panna?pump seisab siis ei tilgu jookse ja pump käivitub siis survega avab klapi.

(11-04-2019, 08:14 AM)muska71 Kirjutas:  
(11-04-2019, 07:39 AM)null Kirjutas:  
(10-04-2019, 18:11 PM)Daff Kirjutas:  
(10-04-2019, 15:00 PM)null Kirjutas:  Oskab ehk keegi aidata. Vaja leida kastmispump. Eelnevalt olen kasutanud üht kütusepumpamiseks mõeldud pumpa, aga see ei kesta üle paari aasta. Probleem selles, et vee anum asub kõrgemal, kui kastetav pind ning enamike proovitud pumpadega jookseb anum tühjaks vaikselt.  Pump siis peaks olema selline, mis töötab vaid hetkedel, kui vool taha tuleb ning seiskamise ajal ei jää nirisema vesi voolikutesse.

Täpsusta mis süsteem sul on. Kas lihtsalt lased voolikust vett või on mingi peenem teema? Tilkkastmine, koguse pealt või veel midagi muud?

Tehtud on automaatkastmissüsteem, kus taimer annab teatud ajal voolu pumbale. Senini ongi olnud kasutusel hammasratas pump, aga see ei kesta üle paari aasta. Kraane vahele ei saa panna, kuna ei ole kedagi kes neid avab (ei tahaks mingeid elektroonilisi klappe ka vahele aretada). Pump pumpab vihmavee tünnist.

Kummist impelleriga pump tundub huvitav. Keegi Eesti kaubandusvõrgust mõnd leida oskab. Ise googeldades ei leidnud esimese hooga.

aga tagasivooluklapp vahele panna?pump seisab siis ei tilgu jookse ja pump käivitub siis survega avab klapi.

Katsetan sellega ka.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne