Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

(16-06-2019, 09:53 AM)Janka Kirjutas:  Odav see just pole  Big Grin
https://metallikeskus.ee/toode/rv-leht-6-aisi-316/

kui vastasid mulle siis otsi hakkepõleti teemast terase mark üles ja mine osta kamika oü tööstuse tn 47 ja põletit tehes oli hind 10mm sama koguse tavaterasega sama,aga eluiga kordadess pikem.esimene tavaterasest põleti 2 aastat ja kõik,nüüd uus roostevaba  2 aastat ja nagu uus.järeldused tee ise.põleti kohal malm plaat mis laus leegi käes päevas ca tund ja see malmi tükk varsti kutu,kui utiili läheb teen pildi ja alla aasta paigas olnud.

(16-06-2019, 18:55 PM)muska71 Kirjutas:  ....põleti kohal malm plaat mis laus leegi käes päevas ca tund ja see malmi tükk varsti kutu,kui utiili läheb teen pildi ja alla aasta paigas olnud.

Jäta nüüd. Malm on üks parimaid metalli sorte kuumuse käes oma maksumuse ja kestvuse suhtes. Jah roostevaba (olenevalt sordist mis kuhu) on kordi parem kuid see ei tähenda, et malm halb oleks. Malmist katlad käivad sadu aastaid igapäevaselt, on käinud siiani ja käivad edasi. Samuti näiteks sumpsi väljalaske osad autodel või mis iganes jõhkralt kuma metalli teemad kus on vaja metalli omaduste säilitamist läbi erinevate temperatuuride. Malmi nimetatakse surnud metalliks ja seda põhjusega. Nagu siin eespool kirjutati, kestavad ka malmplaadid pliidirauana, seda muidugi juhul kui valupingeid sees pole. Ainus häda malmiga on see, et seda ei anna osta toormaterjalina. Samas kui piduriketas suudab oma osa täita leegi all, siis ongi ju ok. Piduriketta kuumustaluvus ja tehase poolt maha võetud pinged materjali siseselt on üsna hämmastavad. Nende juppidega tehakse tööd rohkem kui suvalise igamehe lolli pliidirauaga ehitusmarketis. Ja nii ehk naa, kui piduriketas projekti sobib, siis nii ongi... see ei maksa sittagi, see kestab sitaks ja lõpuks kui läbi põleb või teisiti otsad annab on ahju ääres sinu jaoks täiesti võõrad inimesed ja sina oled surnud sest üldjuhul malm kestab kauem leegi sees kui inimpõlv. 

Jah ma tean, et on võimalik vastavate tingimuste loomisega igat metalli hävitada, kuid see on enamjaolt äärmus mitte reaalne elu ahjus. Kõik taandub sinna kus on metallile suunatud leekpunkt ja selle koha jahutus pindala ja materjali mass ning välistingimused. Jällegi... pole vaja kolli näha seal kuhu koll ei viitsi tulla. Malmist piduriketastega saunaahju kolle käib põlvest põlve. Keda kotib peale su surma, kas saunaahi veel töötab või mitte?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

malmist katlal on ühel pool tuli ja teisel pool jahutusvedelik,pliidiplaadil ühel pool tuli ja teisel õhk.mul see malmplaat mis kutu sellel alt valus ääsileek ja ümberringi valus ääsikuumus seega ei ole võrreldavad.vene ajal oli ka mingi osa malmist keriseid.

Kes ja kus saaks homme, lõuna ajal teha sõiduautole ostueelset kontrolli.


Massinaks Galaxy Ford

Kõik teevad üle eesti...

profiilis on kohtla nõmme aga miks seda siia kirja ei võiks kirja panna?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

My bad Smile
Asukohaks Tallinn, Mustamäe.

https://www.mnt.ee/et/kontaktid/ulevaatuspunktid

Küsimus vaadipumpade kohta. Odavamatel (20-30€) kirjas, et vee pumpamiseks ei sobi. Kas ei ole võimelised pumpama või ei kannata sisu vett võimaliku korrosiooni tõttu? 

Kallimat ei soovi soetada kuna püstitatud ülesanne oli odavalt ja ilma jõuallikata vee teisaldamine tiigist kasvuhoonesse.

(18-06-2019, 12:41 PM)Alo74 Kirjutas:  Küsimus vaadipumpade kohta. Odavamatel (20-30€) kirjas, et vee pumpamiseks ei sobi. Kas ei ole võimelised pumpama või ei kannata sisu vett võimaliku korrosiooni tõttu? 

Kallimat ei soovi soetada kuna püstitatud ülesanne oli odavalt ja ilma jõuallikata vee teisaldamine tiigist kasvuhoonesse.

umbes pakun,et korrosiooni pärast,aga ühe hooaja peaks ikka vasta pidama kindlasti.

Kestab, kuni veidi seisab siis läheb seest rooste. Hooaeg on seega suhteline mõiste.

Ohh, mul on kah lõpuks ometi midagi küsida Smile
Ja küsimus neile, kes on külmvalts plekiga tegelenud. Seda värvinud ja eelnevalt antirustiga töödelnud.
Et siis, kuidas hakkama saite?
Kuidas ja kas üldse see antirust või misiganes ortofosforhapet sisaldav ollus uuel, meh.aktiveerimata pinnal käitus?
Mul ei taha sugugi siin see asi vedu võtta.
Plekk sai piinlikult õlist puhtaks pestud. Mõne mehe suu pole kah nii puhas. Aga näh, sisteem ei tööta ehk siis reaktsiooni protsess ei mõtlegi alata.
Säält, kus relakaga tirts üle on käidud, närib heaste ja on poole tunniga juba põrandaga ühte karva läinud. Mujalt mitte muhvigi.

   

Sõidueksamile on võimalik registreerida Maanteeameti e-teeninduse keskkonnas (üksnes A, B ja BE-kategooria sõidueksamile) või teenindusbüroos.

Sisenesin e-teenindusse, aga https://broneering.mnt.ee/ ütleb, et "Te saate broneerida aega teenindusbüroo külastamiseks ning broneerida aeg jalgratturi teooria- ja sõidueksamile."


Kas keegi, kellel A-kategooriat üldse ei ole, saab seda valida seal? Mul on A2, aga tahaks "tervet" A-d.

Sharan 7m ehk mk1 
Roolilatt hakkas lekkima ning uue hind ületab auto väärtust.

Kas kusagil DIY remontkomplekte ka müüakse?

(18-06-2019, 22:12 PM)tõnn Kirjutas:  Sharan 7m ehk mk1 
Roolilatt hakkas lekkima ning uue hind ületab auto väärtust.

Kas kusagil DIY remontkomplekte ka müüakse?

Isetegemiseks?, vaevalt. Aga remonditakse edukalt ja müüakse ka kap.remondituid vahetusfondiga (ca 200-). Tartu tegija kontakte võin jagada

Üks vaikne soovitus veel -proovi tavalise hüdroõliga, mitte punase, või rohelise, vaid täiesti tavalise sh, ka vene I-20 vms-ga. P---e keerata pole seal nagunii enam miskit ja roolisisteemi töös ei tunne mingeid muutuseid, sh. ka talvel -20 -ga.  Proovi ja Sa ülllatud..


Tänud vastuse eest.
Kas üllatub ka siis, kui ei immitse, vaid kurve võttes tõmmab asvaldile juti maha.

(18-06-2019, 23:41 PM)tõnn Kirjutas:   kurve võttes tõmmab asvaldile juti maha.

See pole immitsemine, vaid kaitsekummi sisse kogunenu ülejooks mingist praost, mida seal olla ei tohiks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(18-06-2019, 23:41 PM)tõnn Kirjutas:  Tänud vastuse eest.
Kas üllatub ka siis, kui ei immitse, vaid kurve võttes tõmmab asvaldile juti maha.

Mitu päeva/tundi/km potitäiega sõita saab? Kui ikka lahmab, siis pole abiks. Kui higistab-immitseb, siis on vahe kas valad 10€/l nädalas, või 1€/l paari kuu järel.
VAG roheline on ikka vedel nagu k--i, isegi ATF on tihedam.


Jõhvi-Tallinn-Jõhvi otsale kulus 3L ja kõik paremkurvid said ära märgistatud, Rakverre sai ka mõned bumerangid joonistatud.
Pole veel autoalla jõudnud, kuid pealt vaadates rihmarattad ei ole õlised, seega viga võib olla voolikutes või roolilatis.

Kui kiiret abi vaja lisa õli hulka veidi veneaegset BSK piduriõli - samas remondist või vahetusest see ikka ei päästa.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne