Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

(06-07-2019, 12:00 PM)motamees Kirjutas:  Bensu lekkeks piisab ka ainult mikropraost. Kõvaks tõmbunud membraan võtab praod kergesti sisse. Loomulikult tuleb leke kõrvaldada. Õli vahetus ei ole tegelikult, väikse lekke puhul, vajalik. Läbi karterituulutuse aurab bens ise välja.

Mosu tüüpviga
Esimene märk sellest lekkest on bensuving, nii sees kui väljas. Bensiin aurab saadanas välja küll, aga saaledele teeb kiirelt 1:0.
Kaks korda sai 90.-te alul nn. "kooperatiivide" varuosadega alt mindud. Eriti hull oli asi palava ilmaga, kui jõud hakkas kaduma ja kuuma mootoriga ei käivitunud. Kapotti avades oli kuulda, kuidas bensiin pumbas keeda mulises. Valasid külma vett pumbale pähe ja sõit läks edasi. Aga membraan oli juba kutu...


(06-07-2019, 19:58 PM)hulgus Kirjutas:  
(06-07-2019, 12:00 PM)motamees Kirjutas:  Bensu lekkeks piisab ka ainult mikropraost. Kõvaks tõmbunud membraan võtab praod kergesti sisse. Loomulikult tuleb leke kõrvaldada. Õli vahetus ei ole tegelikult, väikse lekke puhul, vajalik. Läbi karterituulutuse aurab bens ise välja.

Mosu tüüpviga
Esimene märk sellest lekkest on bensuving, nii sees kui väljas. Bensiin aurab saadanas välja küll, aga saaledele teeb kiirelt 1:0.
Kaks korda sai 90.-te alul nn. "kooperatiivide" varuosadega alt mindud. Eriti hull oli asi palava ilmaga, kui jõud hakkas kaduma ja kuuma mootoriga ei käivitunud. Kapotti avades oli kuulda, kuidas bensiin pumbas keeda mulises. Valasid külma vett pumbale pähe ja sõit läks edasi. Aga membraan oli juba kutu...

Kas keegi oskab öelda kust seda membraani osta saab ? Kohalik vene juppide kaupmees ütles, et isegi pumpa ei pidada enam saama, rääkimata sisust.Pakkus VAZ pumpa aga see ei pidanud ka päris hea lahendus olema.

Aga kas see ei sobi?   https://autovaruosad.ee/autokaubad/venea...12729.html#
 Näiteks sapikul pidi vahest tihendeid vahele panema, et membraane ära ei lõhuks.

Membraani peaks saama ise teha mingist suvalise pumba suuremast membraanist, pole Moskvitšiga kursus, aga ehk saab nii.

Pane elektriline pump peale ja mured unustatud.

(08-07-2019, 07:55 AM)ahtos Kirjutas:  Pane elektriline pump peale ja mured unustatud.

Kas el.pumba puhul tuleb ehitada ka tagasivool kuna pumba tootlikkus on kordades suurem tarbimisest?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

(08-07-2019, 11:22 AM)Walter Kirjutas:  Kas el.pumba puhul tuleb ehitada ka tagasivool kuna pumba tootlikkus on kordades suurem tarbimisest?
pumbad on erinevad. Tootlikkus ja töösurve. Jalgrattad on ilmselt otsimootori jaoks juba leiutatud:
https://www.google.com/search?rlz=1C1GCEJ_enEE787EE788&ei=ODYjXbqtNbOBk74P1v24qAo&q=replace+mechanical+fuel+pump+with+electrical&oq=replace+mechanical+fuel+pump+with+electrical&gs_l=psy-ab.3..0i22i30l4.20898.32706..33141...1.0..0.140.2553.18j10......0....1..gws-wiz.......0i7i30i19j0i203j0i19j0i13i30i19j0i13i5i30i19j0i13i30j0i13i5i30j0i22i30i19.BmieQfAsZMU&safe=active&ssui=on

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

Kas Leedus Marijampoles veel see suur auto turg toimib? Mõtlen just selles osas, et kas sinna euroopast värsket kraami juurde tuuakse.

Ikka toimib, valik endiselt üsna laialdane.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

(08-07-2019, 11:22 AM)Walter Kirjutas:  
(08-07-2019, 07:55 AM)ahtos Kirjutas:  Pane elektriline pump peale ja mured unustatud.

Kas el.pumba puhul tuleb ehitada ka tagasivool kuna pumba tootlikkus on kordades suurem tarbimisest?

Kui pumba töörõhk ületab 0,3 bar (umbes nii palju suudab elus nõelklapp kinni hoida) siis jah, tagasivool oleks äärmiselt soovitav. Või valid kohe rõhulülitusega pumba.

Kas kellegi on kogeust säärasest kioskist tellimisega, nagu tšehhide Blazek?

Tundub, et neil on MF niiduki tera laokaup:
http://www.blazek-jbl.cz/kosa-140-se-zavitem

31 rutsi pluss maksud ja saatmine. Tundub, et ma ei pääse niitmisest ka sel aastal...

Oleks vaja vasktorude kokku jootmiseks / keevitamiseks midagi.

Kuna ma pole seda kunagi teinud siis ma ei tea isegi täpselt mida ma vajan, ehk keegi kes teab suunab.
_____________
Vastan siia kuna turukuulutustes ei saa vastata.

Vaja läheb gaasipõletit, ideaalselt midagi selline, oleneb muidugi torude kogusest mis vaja kokku joota. Siis veel rull tina ja pasta et panna tina ja vask ühinema. Kui kasutad selliseid liiteid kus tina juba sees, siis teoreetiliselt pole vaja tina juurde osta. Ma olen ise igaks juhuks neile igaks juhuks tina juurde andnud. Kui midagi veel vaja siis küsi - umbes 10 aastat kogemust vasega torutöödega(uk-s)

(11-07-2019, 21:57 PM)Kult Kirjutas:  ... Vaja läheb gaasipõletit, ideaalselt midagi selline,...Kui midagi veel vaja siis küsi - umbes 10 aastat kogemust vasega torutöödega(uk-s)

Torude kohta küsimust pole, aga küsiks gaasipõletite kohta - kas mingi neist ballooni otsa käivatest kannatab ka värske õhu elik tuule käes töötamist, nagu need bituumeni panemise omad töötavad nii et ära ei kustu. Mul seni pole õnnestunud leida, mesinduses kasutamiseks.

Oleks väike küss numbrimärkide kohta.

Viimasel ajal olen päris mitmel sõiduautol näinud märke, kus EU vapp ja EST kirje nurgake on musta värvi, tavapärase sinise asemel. Mis otstarbel see nii on või mida head võiks sest välja lugeda? Mingi samizdat?

(11-07-2019, 22:26 PM)honkomees Kirjutas:  
(11-07-2019, 21:57 PM)Kult Kirjutas:  ... Vaja läheb gaasipõletit, ideaalselt midagi selline,...Kui midagi veel vaja siis küsi - umbes 10 aastat kogemust vasega torutöödega(uk-s)

Torude kohta küsimust pole, aga küsiks gaasipõletite kohta - kas mingi neist ballooni otsa käivatest kannatab ka värske õhu elik tuule käes töötamist, nagu need bituumeni panemise omad töötavad nii et ära ei kustu. Mul seni pole õnnestunud leida, mesinduses kasutamiseks.

Ma analoogse põleti tõin oma isale mesinduse jaoks, toimib küll. Kuluefektiivsem on leida mõni selline ja see suurema ballooni külge voolikuga ja kindlasti õige reduktor(max 3 bar vms.), mitte see 30mbar, sealt ei tule gaasi läbi piisavalt

(11-07-2019, 22:44 PM)Kult Kirjutas:  
(11-07-2019, 22:26 PM)honkomees Kirjutas:  
(11-07-2019, 21:57 PM)Kult Kirjutas:  ... Vaja läheb gaasipõletit, ideaalselt midagi selline,...Kui midagi veel vaja siis küsi - umbes 10 aastat kogemust vasega torutöödega(uk-s)

Torude kohta küsimust pole, aga küsiks gaasipõletite kohta - kas mingi neist ballooni otsa käivatest kannatab ka värske õhu elik tuule käes töötamist, nagu need bituumeni panemise omad töötavad nii et ära ei kustu. Mul seni pole õnnestunud leida, mesinduses kasutamiseks.

Ma analoogse põleti tõin oma isale mesinduse jaoks, toimib küll. Kuluefektiivsem on leida mõni selline ja see suurema ballooni külge voolikuga ja kindlasti õige reduktor(max 3 bar vms.), mitte see 30mbar, sealt ei tule gaasi läbi piisavalt
Suure ballooniga mööda mesilat taielda pole just mugav, eriti kui veel lumi maas on või maa mudane, ei pane mingi käsikäru peale ka. See väikse 200-500 ml ballooni otsas on hää mugav aga ära kustub tuulega.

(11-07-2019, 22:31 PM)alfredo Kirjutas:  Oleks väike küss numbrimärkide kohta.

Viimasel ajal olen päris mitmel sõiduautol näinud märke, kus EU vapp ja EST kirje nurgake on musta värvi, tavapärase sinise asemel. Mis otstarbel see nii on või mida head võiks sest välja lugeda? Mingi samizdat?

Päris mitu kW annab juurde

https://www.osta.ee/est-kleebis-auto-num...27747.html

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki

See on selleks, et kohe kaugelt näha oleks, et juht on numbrimärgip`de. Nagu need igasuguste spetsiaalselt valitud numbrimärkidega. Rolleyes

Tere!
Kas meie hulgas keegi kogub ka vana-aegseid autopirne? Igasuguseid "hulle" tegelasi on olemas kes kõike koguvad,järsku on mõni ka siia sattunud...
T.

Ehk täpsustad natuke?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne